*F* Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Veldig merkelig at en random svenske vet at jeg er her ;/// men jaja det får gå kanskje han bare kødder meget mulig. Ikke akkurat noe som tilsier noe annet slik jeg ser det. God aften btw Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Landbrød, chevre stekt med honning, ruccola, olje, eddik, en flaske billig rødvin. Jeg klarer meg helt fint. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Tar meg en cola og en kopp M&M og ser på tv på hotellet. Godt å slappe av litt. Dama er nede nå og holder baby, så da får jeg litt pause. Og motsatt når jeg holder. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 To timar på puta etter arbeid. Dagens to beste timar. Skulle ikkje så mykje til, eigentleg, for det var kjedeleg på jobb i dag. og då eg kom heim hadde eg gløymt nøklane mine, så eg måtte gjer innbrudd på heimebane. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg har så søtsug i dag at jeg neten hadde sugd pikk for en pose smågodt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Slutt med den nattedrikkinga, pessi. Kanskje du røper mere enn du vil fordi du er småfull, og ikke tenker deg om i farta. Vi vil ikke ha dine stalkere her vi heller. Og jo mere du snakker åpent om det på forumet, jo lettere er det å kjenne deg igjen på pratemåte eller at du refererer til ting som akkurat skjedde på cam. Det er aldri bra å måtte drikke seg full for å gå "på jobb" heller. Eller å drikke mens du jobber hver dag. Enten så er jeg ikke interessant nok til å stalkes, eller så er jeg så digg at jeg bare har prostalkere etter meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Jeg har så søtsug i dag at jeg neten hadde sugd pikk for en pose smågodt. Hva skjer? Endret 17. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvetepølser, kielbasa og nordisk krydderpølse (sistnevnte smakte funky, men gikk ned), etterfulgt av noen timer i godstolen med teoribøker, og så litt avslapping med en skål krokanis. Nå; back to the teoribok. "yay". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvetepølser, kielbasa og nordisk krydderpølse (sistnevnte smakte funky, men gikk ned), etterfulgt av noen timer i godstolen med teoribøker, og så litt avslapping med en skål krokanis. Nå; back to the teoribok. "yay". "Psyklogi i organisasjon og ledelse" her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Usikker på om det er mer eller mindre spenstig enn "Veien til førerkortet", altså. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg har så søtsug i dag at jeg neten hadde sugd pikk for en pose smågodt.Sikkert mange her inne som ville gjort det. Smurfen, vet du hvordan man kan se om røykvarsleren tar opp e-cig også? Vet at enkelte gjør det og vil ikke riske noe på sykehus-hotellet så lager ingen større skyer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Hva skjer?Anfall kom med digg til meg. Sikkert mange her inne som ville gjort det.Jeg tror jeg veit hvem et par av dem er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hva skjer?Anfall kom med digg til meg. En dag så må hun slutte å ødelegge for meg, slik at jeg får deg for meg selv. Endret 17. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 En dag så må hun slutte å ødelegge for meg, slik at jeg får deg for meg selv.Hu har fordelen av å ha pupper. På den andre siden tror jeg du har mer droger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Vondt i halsen og føler meg snufsete. Håper virkelig ikke jeg blir syk.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 En dag så må hun slutte å ødelegge for meg, slik at jeg får deg for meg selv.Hu har fordelen av å ha pupper. På den andre siden tror jeg du har mer droger. Du burde ha sagt at hun har 2 fordeler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Pupper > drugsMå faktisk si meg enig der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Pupper > drugs Med noen drugs så trenger du ikke tenke på sex engang, det er 10 ganger bedre å sitte der rusa enn å klå på tits. Noen ting jeg skulle ønske jeg aldri prøvde, da jeg vet hvor mye mer digg det er enn sex, selv om du kommer 6 ganger uten å miste stå, og det ender med at du må gjøre deg selv ferdig da hun ikke greier mer, eller når de kommer så hardt at du ikke kommer deg inn igjen. Endret 17. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Pupper > drugsMed noen drugs så trenger du ikke tenke på sex engang, det er 10 ganger bedre å sitte der rusa enn å klå på tits. Men noen drugs gjør det å klå på tits enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå