Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt med den nattedrikkinga, pessi. Kanskje du røper mere enn du vil fordi du er småfull, og ikke tenker deg om i farta.

Vi vil ikke ha dine stalkere her vi heller. Og jo mere du snakker åpent om det på forumet, jo lettere er det å kjenne deg igjen på pratemåte eller at du refererer til ting som akkurat skjedde på cam.

Det er aldri bra å måtte drikke seg full for å gå "på jobb" heller. Eller å drikke mens du jobber hver dag.

Enten så er jeg ikke interessant nok til å stalkes, eller så er jeg så digg at jeg bare har prostalkere etter meg.

Lenke til kommentar

Jeg har så søtsug i dag at jeg neten hadde sugd pikk for en pose smågodt.

Sikkert mange her inne som ville gjort det.

Smurfen, vet du hvordan man kan se om røykvarsleren tar opp e-cig også? Vet at enkelte gjør det og vil ikke riske noe på sykehus-hotellet så lager ingen større skyer.

Lenke til kommentar

Pupper > drugs

Med noen drugs så trenger du ikke tenke på sex engang, det er 10 ganger bedre å sitte der rusa enn å klå på tits.

Noen ting jeg skulle ønske jeg aldri prøvde, da jeg vet hvor mye mer digg det er enn sex, selv om du kommer 6 ganger uten å miste stå, og det ender med at du må gjøre deg selv ferdig da hun ikke greier mer, eller når de kommer så hardt at du ikke kommer deg inn igjen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...