Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Ingenting slår den tiden hvor man måtte bestemme seg om man skulle spise poteten, eller la den gjære.

Potet? Vi visste ikke engang hva det var! Vi spiste bare jord rett fra bakken. Skulle vi bli fulle måtte vi slikke asfalten der folk hadde sølt spylervæske!

Hahaha! Det der var fantastisk morsomt! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemt meg for at jeg aldri skal begynne på medisiner igjen. Jeg har mer psykose, stemmer og hallusinasjoner samt paranoia enn noen gang. Samtidig har jeg aldri følt meg mer levende.

Please hør på legene dine. Det gjør oss vondt å lese når du potensielt gjør situasjonen verre for deg selv enn den allerede er.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestemt meg for at jeg aldri skal begynne på medisiner igjen. Jeg har mer psykose, stemmer og hallusinasjoner samt paranoia enn noen gang. Samtidig har jeg aldri følt meg mer levende.

Please hør på legene dine. Det gjør oss vondt å lese når du potensielt gjør situasjonen verre for deg selv enn den allerede er.
Det var legene som satt meg av medisinene. Jeg sier meg selv enig. Medisinene ødela meg helt som person.
Lenke til kommentar

Hvordan er det med pinse der nede? Er de ikke sykt religiøse?

Dama hadde i hvert fall aldri hørt om Ascension Day, og det er ingen offentlig helligdag.

Tipper det er protestantisk skikk.

Edit: Nei, faen. Ascension Day er Kristi Himmelfartsdag. Uansett, ingen helligdag i dag. Stort sett i påsken de driver med crazy shit som selvskading og korsfestelser.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det var legene som satt meg av medisinene. Jeg sier meg selv enig. Medisinene ødela meg helt som person.

Tror ikke det er så dumt tenkt det.

Lenke til kommentar

Stort sett i påsken de driver med crazy shit som selvskading og korsfestelser.

Var vel i grunn det jeg tenkte på. Har sett en del videoer fra Filipinene der de pisker seg selv med nihalet katt hvor de fester barberblad og så lar seg bokstavelig talt spikre fast til et kors.
Lenke til kommentar

Det er en myte at Norge har så mange helligdager. Vi er på nedre halvdel i antall på verdensbasis.

På den annen side, kunne de godt vårt fordelt bedre. Skjærtorsdag, 2 påskedag/pinsedag og 1 mai kan avvikles. I stedet kan vi få et par på høsten. Da har vi ingen, mens våren er jo rene sosialkontoret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...