L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 L4r5 du er rene unghingste, forhold til meg da Hvor gammal er du egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg blir 20 neste uke da! 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Du blir bare dømt om du blir tatt. First world problem: Jeg har lyst til å ut i dag, men har ingen å gå med. Dette blir bare verre og verre. Noen burde lage en app som matcher deg med en svirebror. En tinder for drikkeglade mennesker. Klunkestua skal den hete. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Nei, den burde rett og slett hete Svirebror. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Hadde jeg vært i statene hadde jeg installert HighThere! på mobilen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Finnes det en app for å lage apper? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Ja. Broren min bruker Notepad++. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Bare en liten skitunge med andre ord. Det var noe annet før. Da jeg var på din alder var jeg allerede flere år eldre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Kjøpte en literboks med carlsberg, har sikkert sett de på butikkene. Sprettet den nå, men jeg kjenner lite forskjell på øll da.øll er øll. Ja det er ikke det, jeg har kjent noen litt dårlige også da, men tror denne gikk an. Hvertfall bedre enn alt dette rare øllet som florerer nå. Bryr meg ikke om sånt lenger. ipa, pipa eller hva hoen det kalles alt Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Unner meg en pils pr. år. Den skal drikkes på den varmeste dagen i sommer. Håper jeg treffer i år da jeg aldri har truffet før. Det kommer alltid en varmere dag etter pilsen er drukket. Men i år skal det skje. Endret 14. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Ja. Broren min bruker Notepad++.ok. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Unner meg en pils pr. år. Den skal drikkes på den varmeste dagen i sommer. Håper jeg treffer i år da jeg aldri har truffet før. Det kommer alltid en varmere dag etter pilsen er drukket. Men i år skal det skje. En? Det var ikke mye, ikke at det er noe galt med det mener jeg. Men hvorfor kun en eneste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg nøyer meg med én fyllekule i året. Eller... Det er en overdrivelse. Er mer som en gang i måneden. Hvis med "måneden" jeg mener "uka". Og med "én" mener jeg to-tre. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Bare en liten skitunge med andre ord. Det var noe annet før. Da jeg var på din alder var jeg allerede flere år eldre. Ingenting slår den tiden hvor man måtte bestemme seg om man skulle spise poteten, eller la den gjære. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Ingenting slår den tiden hvor man måtte bestemme seg om man skulle spise poteten, eller la den gjære.Potet? Vi visste ikke engang hva det var! Vi spiste bare jord rett fra bakken. Skulle vi bli fulle måtte vi slikke asfalten der folk hadde sølt spylervæske! 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Unner meg en pils pr. år. Den skal drikkes på den varmeste dagen i sommer. Håper jeg treffer i år da jeg aldri har truffet før. Det kommer alltid en varmere dag etter pilsen er drukket. Men i år skal det skje. En? Det var ikke mye, ikke at det er noe galt med det mener jeg. Men hvorfor kun en eneste? Jeg tar den ene pilsen for en kompis som døde en sommer for mange år siden. Det skal jeg fortsette med til jeg selv er død. Endret 14. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Unner meg en pils pr. år. Den skal drikkes på den varmeste dagen i sommer. Håper jeg treffer i år da jeg aldri har truffet før. Det kommer alltid en varmere dag etter pilsen er drukket. Men i år skal det skje. En? Det var ikke mye, ikke at det er noe galt med det mener jeg. Men hvorfor kun en eneste? Jeg tar den ene pilsen for en kompis som døde en sommer for mange år siden. Det skal jeg fortsette med til jeg selv er død. Da burde jeg drikke hver dag. Jeg liker din logikk. Endret 14. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 http://i.imgur.com/5L1AN9N.webm Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 http://i.imgur.com/5L1AN9N.webmGenialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå