Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir bare dømt om du blir tatt.

First world problem: Jeg har lyst til å ut i dag, men har ingen å gå med. :(

Dette blir bare verre og verre.

Noen burde lage en app som matcher deg med en svirebror. En tinder for drikkeglade mennesker. Klunkestua skal den hete. 

Lenke til kommentar

Kjøpte en literboks med carlsberg, har sikkert sett de på butikkene. Sprettet den nå, men jeg kjenner lite forskjell på øll da.
øll er øll. Ja det er ikke det, jeg har kjent noen litt dårlige også da, men tror denne gikk an. Hvertfall bedre enn alt dette rare øllet som florerer nå. Bryr meg ikke om sånt lenger. ipa, pipa eller hva hoen det kalles alt

Lenke til kommentar

Unner meg en pils pr. år. Den skal drikkes på den varmeste dagen i sommer. Håper jeg treffer i år da jeg aldri har truffet før. Det kommer alltid en varmere dag etter pilsen er drukket. Men i år skal det skje.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Unner meg en pils pr. år. Den skal drikkes på den varmeste dagen i sommer. Håper jeg treffer i år da jeg aldri har truffet før. Det kommer alltid en varmere dag etter pilsen er drukket. Men i år skal det skje.

En? Det var ikke mye, ikke at det er noe galt med det mener jeg. Men hvorfor kun en eneste?

Lenke til kommentar

Ingenting slår den tiden hvor man måtte bestemme seg om man skulle spise poteten, eller la den gjære.

Potet? Vi visste ikke engang hva det var! Vi spiste bare jord rett fra bakken. Skulle vi bli fulle måtte vi slikke asfalten der folk hadde sølt spylervæske!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En? Det var ikke mye, ikke at det er noe galt med det mener jeg. Men hvorfor kun en eneste?

Jeg tar den ene pilsen for en kompis som døde en sommer for mange år siden. Det skal jeg fortsette med til jeg selv er død.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

Jeg tar den ene pilsen for en kompis som døde en sommer for mange år siden. Det skal jeg fortsette med til jeg selv er død.

Da burde jeg drikke hver dag.

Jeg liker din logikk.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...