Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn noen å drikke med på Jodel, L4r5.

Jeg er ferdig på jobb, skal hjem og lage potetsalat og ananaschutney, så ut og grille, drikke og røyke med brødrene mine. Håper jeg rekker å sminke meg ELLER børste håret før jeg må gå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Føler jeg tok noen voksenpoeng når jeg gikk på polet for siste gang som 19!!!!! Dessuten spurte de ikke om leg på rema:O

Lenke til kommentar

Dama på Prix-en regna noe jævlig lenge på alderen min. Er 27, blir snart 28. Måtte tipse hun om å regne på årtier, og ikke måneder :p

Svetteorgie hos meg i kveld, får 12 kompiser innom for å LANe, drikke, pule, spy og sloss. Minus siste tre, forhåpentligvis :fun:

Lenke til kommentar

Dama på Prix-en regna noe jævlig lenge på alderen min. Er 27, blir snart 28. Måtte tipse hun om å regne på årtier, og ikke måneder :p

Svetteorgie hos meg i kveld, får 12 kompiser innom for å LANe, drikke, pule, spy og sloss. Minus siste tre, forhåpentligvis :fun:

Har du babyface?

Jeg savner et godt LAN :(

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Har du babyface?

Jeg savner et godt LAN :(

Nope, langt ifra. Gror igjen av skjegg og bart her :fun:

Og ja, LAN er gøy, med rette folkene. Hjelper veldig at det er egen bar, med bardisk, i kjelleren óg. Kjøpe hus var en god avgjørelse.

Lenke til kommentar

Føler jeg tok noen voksenpoeng når jeg gikk på polet for siste gang som 19!!!!! Dessuten spurte de ikke om leg på rema:O

Måtte ikke vise leg på verken pol eller uteplasser med 21+ aldersgrense for to uker siden, nå må jeg vise leg for å kjøpe snus på jallagrensebutikk i sverige.

Skjegg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hahah

Gruer meg til å ikke vise leg på polet lenger egentlig, for da føler jeg meg gammel :( når jeg ikke blir spurt om leg på matvarebutikker, er det som ofte folk på min alder i kassa. De litt eldre studerer skikelig føler jeg :(

Lenke til kommentar

Jeg skal sitte hjemme og spise is og gjøre ingenting :)

Jeg lurer litt på det selv. Fyre opp Stellaris og kanskje sprette en øl eller seks.

Husker jeg var så skuffa når jeg gikk på polet på 18-årsdagen min. De spurte jo ikke om leg!

Men en svetteorgie er ikke det samme uten litt spying, slossing og puling. :dontgetit:

Og ja, LAN er gøy, med rette folkene. Hjelper veldig at det er egen bar, med bardisk, i kjelleren óg. Kjøpe hus var en god avgjørelse.

Jeg tror nesten jeg må komme på besøk.
Lenke til kommentar

Hahah

Gruer meg til å ikke vise leg på polet lenger egentlig, for da føler jeg meg gammel :( når jeg ikke blir spurt om leg på matvarebutikker, er det som ofte folk på min alder i kassa. De litt eldre studerer skikelig føler jeg :(

Gammel sier du, Pessimistisk Du er jo bare 19år vent si du er gammel om 71 år til, da skal jeg være enig med deg, men  nå nei :tease: 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Hahah

Jeg var på polet på min 20-årsdag. Ble ikke spurt om legg. Skuffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...