Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Hva er jodel??? Min nye kåk Endret 13. mai 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Iflg det jeg har lest i media er Jodel en meldingsapp der man kan se og få meldinger fra alle innen en viss omkrets. Altså du sender meldinga ut i "lufta" også mottar alle i nærheten den. Har visst vært mye brukt til mobbing og trusler blant skoleelever, og dermed fått media attention. Så det kan være noe sånt som "katrine i 3. er ei megahore" også kan ingen se hvem som sendte det eller fra hvor. Skaperne var ute i media og fordømte at det ble brukt som mobbeverktøy og sa at folk kan spores på IP og bannes. Endret 13. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Tror den egentlige meninga er at hippe og kule folk skal kunne "rope" (jodle) til alle i nærheten "Hey folks party over here" ellernoe, eller du bare kommer til en ny plass og slår på Jodel og leser meldinger om ting som skjer akkurat nå der. Meldingene blir ikke bundet til et nick de bare står der. Endret 13. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 I tillegg til mobbing så brukes det også til å sende anonyme trusler om skolemassakre. Tullingene som kommer med dem tror de er anonyme. Skulle jeg kommet med en bombetrussel eller noe sånt så hadde jeg valgt noe helt annet. TOR over offentlig nettverk f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 "kolonialmajor" høres helt idiotisk ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Åja det var visst noen tullinger som hadde sendt bombetrusler til skolen sin med Jodel også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 "kolonialmajor" høres omtrent like seriøst som "ridderjustitiarius" Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Nice for deg da!Yes. Jeg er en sånn raring som prøver å reparere ting som går i stykker. Da vi bodde sammen med broren til dama så var det ett eller annet som kuka seg med persienna. Hans konklusjon var at det bare var å kaste og kjøpe nytt. Mens han var på jobb brukte jeg fem, ti minutter og fiksa det. Folk er alt for raske til å kaste ting som kunne vært reparert. Et lite hull i en genser? Kast den! En søm som har gått opp? Kast den! Ikke bruk noen minutter på å fikse det liksom. Jeg var det, helt til jeg fikk 220v i meg, aldri skal jeg mekke med noe med mye strøm Endret 13. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jamie Luner ble 45 i går , hun holder seg bra........ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 I tillegg til mobbing så brukes det også til å sende anonyme trusler om skolemassakre. Tullingene som kommer med dem tror de er anonyme. Skulle jeg kommet med en bombetrussel eller noe sånt så hadde jeg valgt noe helt annet. TOR over offentlig nettverk f.eks. Teoretisk kunne du nok brukt Jodel over TOR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Nice for deg da!Yes. Jeg er en sånn raring som prøver å reparere ting som går i stykker. Da vi bodde sammen med broren til dama så var det ett eller annet som kuka seg med persienna. Hans konklusjon var at det bare var å kaste og kjøpe nytt. Mens han var på jobb brukte jeg fem, ti minutter og fiksa det. Folk er alt for raske til å kaste ting som kunne vært reparert. Et lite hull i en genser? Kast den! En søm som har gått opp? Kast den! Ikke bruk noen minutter på å fikse det liksom. Jeg var det, helt til jeg fikk 220v i meg, aldri skal jeg mekke med noe med mye strøm Blei du skræmt da ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 I tillegg til mobbing så brukes det også til å sende anonyme trusler om skolemassakre. Tullingene som kommer med dem tror de er anonyme. Skulle jeg kommet med en bombetrussel eller noe sånt så hadde jeg valgt noe helt annet. TOR over offentlig nettverk f.eks. Teoretisk kunne du nok brukt Jodel over TOR. Jeg prøvde en gang å kjøre gjennom proxy vel og merke. Det funket ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg brukte ignorer-funksjonen for første gang på 15 år Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Det er ikke umulig å spore TOR. Det var tidligere en svakhet i Firefox som gjorde det veldig lett, men den er nå fikset. Man kan også spores gjennom cookies hvis man ikke helt vet hva man driver med. Det var noen luringer som sendte bombetrussel mot en skole her i norge for et par år siden som ble tatt på grunn av dette. Endret 13. mai 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 "kolonialmajor" høres helt idiotisk ut. Kolonial er der de selger varer fra koloniene i Afrika. Det tror jeg ikke de tenkte på når de lagde nettbutikken kolonial.no. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ja Tor kan spores. Skal man være på den sikre siden bruker man proxy i tillegg til Tor. Det er slik som anbefales dersom man skal drive med black hat aktiviteter ihvertfall, og vil tro det er av samme grunn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Nice for deg da!Yes. Jeg er en sånn raring som prøver å reparere ting som går i stykker. Da vi bodde sammen med broren til dama så var det ett eller annet som kuka seg med persienna. Hans konklusjon var at det bare var å kaste og kjøpe nytt. Mens han var på jobb brukte jeg fem, ti minutter og fiksa det. Folk er alt for raske til å kaste ting som kunne vært reparert. Et lite hull i en genser? Kast den! En søm som har gått opp? Kast den! Ikke bruk noen minutter på å fikse det liksom. Jeg var det, helt til jeg fikk 220v i meg, aldri skal jeg mekke med noe med mye strøm Blei du skræmt da ? Jeg satt fast i strømmen 100%, ble liv redd da. åsen jeg kom meg løs vet jeg ikke, jeg var liv redd for strøm i mange år etter på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Man skal ikke undervurdere strøm nei......hos søstra til modern slo lynet ned i TV-en , kan lett bli brann av slikt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Å bli voksen ass. Føkk det! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå