00034343 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret)    Hva skyter du med?Bare en 10/22 og en Gunsite Scout i .308, intill jeg finner en decent hagle og klarer å finne en god unnskyldning til å skaffe en Marlin bøylerifle. Er det der med penger også da  Ruger 10/22? Gunsite Scout ser deilig ut, kjenner en som har en slik, skal få prøvd den snart. Decent hagle? Gå for en Rem 870 vel? Kan ikke gå feil, men du må vel få tak i mindre tube(4+1 / 5+1) og fastmontert kolbe(må være lengre enn så og så), slik at det ikke er pistolgrep nå for dagen. http://www.lyngdaljaktogfiske.no/shop/remington-hagler/remington-870-super-mag-synth/ Endret 12. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Ja, Ruger 10/22, fantastisk fun-gun, vurderer dog å bytte til en checkered stock og bytte ut noen flere deler på den, men det koster fort mye mer enn det smaker. Gunsite Scout er nice, men den har rekyl som få andre, men veldig lett å gå rundt med. Trenger man 10 skudds magasin på en boltrifle? Nei, men det ser bra ut Problemet er at Rem 870 har elendig QA etter 2007 så bør helst finne en eldre brukt en og for å gjøre dette værre er jeg forbanet med links-syndrom. Mossberg 500 er det beste alternativet men er igjen sjeldene å oppdrive. Er 5+1 som er lovlig å ha om dagen vel? 1+1 på jakt, silly. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Da jeg var ung så måtte vi skuffle kull på togene for at de skulle komme frem i tide. Beklager å måtte skuffe deg, men når jeg var ung hadde vi ikke ratt på toget, så vi måtte snu på kullet når toget skulle snu. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Ja, Ruger 10/22, fantastisk fun-gun, vurderer dog å bytte til en checkered stock og bytte ut noen flere deler på den, men det koster fort mye mer enn det smaker.   Gunsite Scout er nice, men den har rekyl som få andre, men veldig lett å gå rundt med. Trenger man 10 skudds magasin på en boltrifle? Nei, men det ser bra ut   Problemet er at Rem 870 har elendig QA etter 2007 så bør helst finne en eldre brukt en og for å gjøre dette værre er jeg forbanet med links-syndrom. Mossberg 500 er det beste alternativet men er igjen sjeldene å oppdrive. Er 5+1 som er lovlig å ha om dagen vel? 1+1 på jakt, silly. Jeg har tenkt å kjøpe en Henry US Survival Rifle .22 LR, hvis jeg kan få tak i den. Har lyst til å ha en sub-2000 i norge, men men.. Jeg betaler jo expat uansett hvert år, men tror ikke jeg orker å dra tilbake spørs på hvem som vinner. Man kan gjøre mange ting der som er uhørt om her.. Endret 13. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Vel, kan ikke si jeg føler noe sympati. Jeg leste en overskrift om det der.Hvorfor ikke? Besitter du ikke egenskapen? Har hørt fra pårørende hvordan tilstanden hans er, kan bare si det er utrolig trist hendelse. Helt vondt inni meg. Jeg trur ikke jeg lærte meg hva empati var før jeg var sånn 25 år gammel. Med mindre det gikk direkte ut over meg selv, så klarte jeg ikke bry meg. Jeg skjønte jo at ting var "trist og leit", men det var bare på et intellektuelt nivå, og ikke følelsesmessig. Endret 12. mai 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Vel, kan ikke si jeg føler noe sympati. Jeg leste en overskrift om det der.Hvorfor ikke? Besitter du ikke egenskapen?Har hørt fra pårørende hvordan tilstanden hans er, kan bare si det er utrolig trist hendelse. Helt vondt inni meg. Når du bestemmer deg for å stikke huet ut i fra bussen, i en tunnel, men skilt i fra tunelltaket, så har jeg ikke den egenskapen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg trur ikke familien tenker så mye på om det han gjorde var smart eller ikke akuratt nå. Totalt uviktig. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Victor Remmer er liksom 10 ganger verre enn Tony Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Overgangen fra sommer til regntid er brutal. Det var 49 effektive varmegrader i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Jeg vil ikke stå opp. Jeg vil bare slappe av og sove her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Tyst på deg, jeg sto opp 0515 og var på jobb 0620 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Tyst på deg, jeg sto opp 0515 og var på jobb 0620Du har min fulle sympati, jeg har heldigvis ingen åpnevakter denne uken, men jeg synes dette er ille nok. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Sovna litt over 3, opp igjen 6:45.. Er vondt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Husk å handle i tide til 17 mai. 2 påskedag kommer nemlig sent i år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Tøv og fjas, Joker holder åpen til 23 uansett For det er ingen nordmenn som jobber der så har de åpent hele året. Og de tjener nok fett på det også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 Bare sånn at ingen glemmer det: Husk at i dag er siste dagen polet er åpent før 17. mai! 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Det kunne jeg hvertfall ikke brydd meg mindre om....alt handler bare om meg, ikke sant? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Kjekt å bo i sverige. Her er alt åpent Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) I andre nyheter: Jeg pleier å hag lasspipa mi stående under vasken ved siden av søppelbøtta. I går fikk vi besøk av noen som er en smule mer streit enn meg. Så da tenkte jeg at det kanskje kunne være lurt å gjemme den litt bedre. I rushet mitt klarer jeg selvsagt å knuse ene siden av bunnen. Heldigvis var det bare to biter som datt av + noen miniglasskår. Prøvde å lime den sammen med superlim, men pga. jeg ikke fikk på plass de aller minste bitene så blei den ikke helt tett. Vannet seiv sakte ut. I dag kom jeg på noe. Jeg har jo flytende latex liggende fra Zombie walk-en i fjor. Så nå holder jeg på å "male" kolba på pipa med latex. DET må hvertfall bli vanntett! Endret 13. mai 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå