Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

 Hva skyter du med?

Bare en 10/22 og en Gunsite Scout i .308, intill jeg finner en decent hagle og klarer å finne en god unnskyldning til å skaffe en Marlin bøylerifle. Er det der med penger også da :whistle:
 

Ruger 10/22?

 

Gunsite Scout ser deilig ut, kjenner en som har en slik, skal få prøvd den snart.

 

Decent hagle? Gå for en Rem 870 vel? Kan ikke gå feil, men du må vel få tak i mindre tube(4+1 / 5+1) og fastmontert kolbe(må være lengre enn så og så), slik at det ikke er pistolgrep nå for dagen.

 

http://www.lyngdaljaktogfiske.no/shop/remington-hagler/remington-870-super-mag-synth/

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Ruger 10/22, fantastisk fun-gun, vurderer dog å bytte til en checkered stock og bytte ut noen flere deler på den, men det koster fort mye mer enn det smaker.

 

Gunsite Scout er nice, men den har rekyl som få andre, men veldig lett å gå rundt med. Trenger man 10 skudds magasin på en boltrifle? Nei, men det ser bra ut :p

 

Problemet er at Rem 870 har elendig QA etter 2007 så bør helst finne en eldre brukt en og for å gjøre dette værre er jeg forbanet med links-syndrom. Mossberg 500 er det beste alternativet men er igjen sjeldene å oppdrive. Er 5+1 som er lovlig å ha om dagen vel? 1+1 på jakt, silly.

Lenke til kommentar

Ja, Ruger 10/22, fantastisk fun-gun, vurderer dog å bytte til en checkered stock og bytte ut noen flere deler på den, men det koster fort mye mer enn det smaker.

 

Gunsite Scout er nice, men den har rekyl som få andre, men veldig lett å gå rundt med. Trenger man 10 skudds magasin på en boltrifle? Nei, men det ser bra ut :p

 

Problemet er at Rem 870 har elendig QA etter 2007 så bør helst finne en eldre brukt en og for å gjøre dette værre er jeg forbanet med links-syndrom. Mossberg 500 er det beste alternativet men er igjen sjeldene å oppdrive. Er 5+1 som er lovlig å ha om dagen vel? 1+1 på jakt, silly.

Jeg har tenkt å kjøpe en Henry US Survival Rifle .22 LR, hvis jeg kan få tak i den.

 

Har lyst til å ha en sub-2000 i norge, men men..

 

Jeg betaler jo expat uansett hvert år, men tror ikke jeg orker å dra tilbake spørs på hvem som vinner.

 

Man kan gjøre mange ting der som er uhørt om her..

 

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

Vel, kan ikke si jeg føler noe sympati. Jeg leste en overskrift om det der.

Hvorfor ikke? Besitter du ikke egenskapen?

Har hørt fra pårørende hvordan tilstanden hans er, kan bare si det er utrolig trist hendelse. Helt vondt inni meg.

 

Jeg trur ikke jeg lærte meg hva empati var før jeg var sånn 25 år gammel.

 

Med mindre det gikk direkte ut over meg selv, så klarte jeg ikke bry meg. Jeg skjønte jo at ting var "trist og leit", men det var bare på et intellektuelt nivå, og ikke følelsesmessig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

Vel, kan ikke si jeg føler noe sympati. Jeg leste en overskrift om det der.

Hvorfor ikke? Besitter du ikke egenskapen?

Har hørt fra pårørende hvordan tilstanden hans er, kan bare si det er utrolig trist hendelse. Helt vondt inni meg.

Når du bestemmer deg for å stikke huet ut i fra bussen, i en tunnel, men skilt i fra tunelltaket, så har jeg ikke den egenskapen.
Lenke til kommentar

I andre nyheter:

Jeg pleier å hag lasspipa mi stående under vasken ved siden av søppelbøtta. I går fikk vi besøk av noen som er en smule mer streit enn meg. Så da tenkte jeg at det kanskje kunne være lurt å gjemme den litt bedre. I rushet mitt klarer jeg selvsagt å knuse ene siden av bunnen. Heldigvis var det bare to biter som datt av + noen miniglasskår. Prøvde å lime den sammen med superlim, men pga. jeg ikke fikk på plass de aller minste bitene så blei den ikke helt tett. Vannet seiv sakte ut.

I dag kom jeg på noe. Jeg har jo flytende latex liggende fra Zombie walk-en i fjor. Så nå holder jeg på å "male" kolba på pipa med latex. DET må hvertfall bli vanntett!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...