Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å redigere på tlf er jo som å bare spise en chips. L4R5, jeg ringte idag og fikk idag. I morgen får jeg sikkert sms om at jeg kan hente. Typisk. Hadde lyst å prøve å bestille Sobril (den ga meg en fin søvn) men siden det er vival jeg har fått de to siste gangene så hadde jeg vel ikke fått Sobril.

Lenke til kommentar

 

I dag stilte jeg opp på et arrangement sammen med tre 17 år gamle jenter. Jeg ble spurt om jeg begynner å bli stresset fordi jeg ser venner få barn og slikt. Skal jeg bli fornærmet? Jeg er bare 23.

Hahaha, det er litt tidlig å bli spurt det spørsmålet, ja. Ingen 23-åringer har samboer og barn nå til dags, vell?

 

Jeg blir 30 om én uke. Den første i "gjengen" som gifter seg gjør det nå i August. Ingen jeg kjenner har barn.

 

 

En perifer kompis fikk et barn i natt. En annen kompis giftet seg i fjor. Ellers er mange i mine nærmeste kretser som meg, mens noen har kjæreste.

 

Det virket som 17-åringene oppfatter meg som mye eldre enn jeg oppfatter meg selv. Litt kjipt. Bortsett fra at jeg har opplevd litt mer og vet litt mer, synes jeg ikke at jeg har forandret meg så mye siden jeg gikk på videregående.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

 

 

I dag stilte jeg opp på et arrangement sammen med tre 17 år gamle jenter. Jeg ble spurt om jeg begynner å bli stresset fordi jeg ser venner få barn og slikt. Skal jeg bli fornærmet? Jeg er bare 23.

Hahaha, det er litt tidlig å bli spurt det spørsmålet, ja. Ingen 23-åringer har samboer og barn nå til dags, vell?

 

Jeg blir 30 om én uke. Den første i "gjengen" som gifter seg gjør det nå i August. Ingen jeg kjenner har barn.

En perifer kompis fikk et barn i natt. En annen kompis giftet seg i fjor. Ellers er mange i mine nærmeste kretser som meg, mens noen har kjæreste.

 

Det virket som 17-åringene oppfatter meg som mye eldre enn jeg oppfatter meg selv. Litt kjipt. Bortsett fra at jeg har opplevd litt mer og vet litt mer, synes jeg ikke at jeg har forandret meg så mye siden jeg gikk på videregående.

Det er fordi 6 år er som er halvt liv for dem.

Lenke til kommentar

 

 

Ei jeg kjenner er trebarnsmor, gift og 22 år eller noe sånt. En som gikk i paralellklassen min klarte å være trebarnsmor innen hu var tjue.

Jesus. Men som 26 ser jeg jo at folk rundt meg begynner å få barn med vilje. Jeg blir dritstresset av det.
 

 

No shit. Og man merker fort på sin bedre halvdel at hun er i nøstehumør.

Lenke til kommentar

Faen, jeg har blitt voksen :hm:

Ikke snakk. Før helga fikk jeg lyst på øl, så jeg kjøpte min sedvanlige sekspakning. Etter to øl så hadde jeg ikke lyst på mere. Det er noe alvorlig galt når jeg ikke har lyst på mer øl.

På lørdagen så glemte jeg at jeg hadde øl. Heller ikke likt meg.

 

Edit: Og enda verre: Her i forgårs så var jeg dritfornøyd med været. Klesvaska tørker så fort da. Om ikke det er en voksen ting å si så veit ikke jeg.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Whoo, fått satt inn ny bolt release og buffer fjær i rifla, koblet opp RIAA-box og hørt gjennom de tre nye vinylene i dag. Nå skal det bli godt å legge seg når en får hengt opp vaska....

 

 

Faen, jeg har blitt voksen :hm:

 

 

Hva skyter du med?

 

Lars: Mange får tydeligvis avsmak for pils, og/eller glemmer av de har det når de er kommet ut av den tankegangen om å ruse seg på et eller annet.

 

Jeg fant en flaske Glenfiddich i går som jeg hadde glemt av.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

 

 

I dag stilte jeg opp på et arrangement sammen med tre 17 år gamle jenter. Jeg ble spurt om jeg begynner å bli stresset fordi jeg ser venner få barn og slikt. Skal jeg bli fornærmet? Jeg er bare 23.

Hahaha, det er litt tidlig å bli spurt det spørsmålet, ja. Ingen 23-åringer har samboer og barn nå til dags, vell?

 

Jeg blir 30 om én uke. Den første i "gjengen" som gifter seg gjør det nå i August. Ingen jeg kjenner har barn.

En perifer kompis fikk et barn i natt. En annen kompis giftet seg i fjor. Ellers er mange i mine nærmeste kretser som meg, mens noen har kjæreste.

 

Det virket som 17-åringene oppfatter meg som mye eldre enn jeg oppfatter meg selv. Litt kjipt. Bortsett fra at jeg har opplevd litt mer og vet litt mer, synes jeg ikke at jeg har forandret meg så mye siden jeg gikk på videregående.

Det er fordi 6 år er som er halvt liv for dem.

 

 

Tydeligvis. Fordelen er at jeg kan fremstå som en eldre vis mann. Det gjorde jeg for eksempel da jeg hadde med meg ei jente som sa at hun var 17 på opplæring. "Jeg har gjort dette siden du gikk på barneskolen, så ikke kom her og tro at du er ferdig utlært," kunne jeg si da. "Da jeg var ung var det sånn og sånn og vi måtte gjøre det på den og den måten, som var mye vanskeligere".

Lenke til kommentar

Vel, kan ikke si jeg føler noe sympati. Jeg leste en overskrift om det der.

Hvorfor ikke? Besitter du ikke egenskapen?

Har hørt fra pårørende hvordan tilstanden hans er, kan bare si det er utrolig trist hendelse. Helt vondt inni meg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...