Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

I dag stilte jeg opp på et arrangement sammen med tre 17 år gamle jenter. Jeg ble spurt om jeg begynner å bli stresset fordi jeg ser venner få barn og slikt. Skal jeg bli fornærmet? Jeg er bare 23.

Er det innafor å adde ei jeg møtte på jobb (vikar begge to) i dag på Facebook, som jeg syntes jeg hadde sett før, gikk hjem søkte på Face, poppet opp helt øverst pga felles venner. Er det innafor eller går stalkealarmen? Vi snakket en del da.

Spør for en venn.

Nei, det ble vedtatt forbud i dag.

http://www.nettavisen.no/na24/torsdag-vedtas-forbudet-mot-stalking/3423223279.html

Kommet på tidenes app-ide men har ikke kompetansen for å få den laget ... (Skulle aldri droppet ut av IT studietkr
Er det noen sider man kan komme i kontakt med utviklere?

Prøv https://www.startupmatcher.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bunaden min er blitt så stor at den bare detter av meg, og jeg har ikke hatt råd til å sy den inn. Men så har jeg jo denne kjolen som har vært min "inøden bunad" og den er og blitt for stor (men brukernes), men tenk om det ender opp med at jeg ikke kan bruke denne lengre?? Tror jeg skal spise alle kakene i konfirmasjonen på søndag. #luksusproblem

post-392836-0-49533900-1463064279_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kommet på tidenes app-ide men har ikke kompetansen for å få den laget ... (Skulle aldri droppet ut av IT studietkr

Er det noen sider man kan komme i kontakt med utviklere?

Det er mange sider der du kan betale timespris, men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Lenke til kommentar

Bunaden min er blitt så stor at den bare detter av meg, og jeg har ikke hatt råd til å sy den inn. Men så har jeg jo denne kjolen som har vært min "inøden bunad" og den er og blitt for stor (men brukernes), men tenk om det ender opp med at jeg ikke kan bruke denne lengre?? Tror jeg skal spise alle kakene i konfirmasjonen på søndag. #luksusproblem

Ikke slutty nok. Du skrøyt sånn at du var en whore. Da synes jeg du bør leve opp til det. Kjoler skal være trange og i hvertfall ikke gå lenger ned enn midten av låret. Helst skal den være sånn at du tenker deg om to ganger før du bøyer deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Magebelte kanskje?

Lenke til kommentar

Ikke slutty nok. Du skrøyt sånn at du var en whore. Da synes jeg du bør leve opp til det. Kjoler skal være trange og i hvertfall ikke gå lenger ned enn midten av låret. Helst skal den være sånn at du tenker deg om to ganger før du bøyer deg.

Sånn går jeg på byn. På 17 mai så leker jwg uskyldig pike

Lenke til kommentar

Magebelte kanskje?

Tror ikke magebelte på denne hadde sett så bra ut siden den har som rundt midja. Jeg syns iallefall ikke det er fint med magebelte da.

Lenke til kommentar

Happy! Bestilte ny resept på vival idag. Og lurte på om det var mulig å få 5 mg isteden for 2 mg siden jeg trenger 8-10 mg for effekt of da forsvinner en boks med 2 mg veldig fort. Hun i tlf tvilte, men kunne skrive det som notat til legen så kunne eventuelt legen ta kontakt meg. Fikk resept på 5 mg!

Edit: denne havna på feil plass. Skulle i deppetråden.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

I dag stilte jeg opp på et arrangement sammen med tre 17 år gamle jenter. Jeg ble spurt om jeg begynner å bli stresset fordi jeg ser venner få barn og slikt. Skal jeg bli fornærmet? Jeg er bare 23.

Hahaha, det er litt tidlig å bli spurt det spørsmålet, ja. Ingen 23-åringer har samboer og barn nå til dags, vell?

Jeg blir 30 om én uke. Den første i "gjengen" som gifter seg gjør det nå i August. Ingen jeg kjenner har barn.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Sikkert en Filippiner som enten jobber i Australia, eller drar på besøk til noen som jobber i Australia. Da skal man ha med "Pasalubong", mat fra hjemlandet, til alle man kjenner.

Og jeg trur Australia er blandt verdens strengeste når det kommer til innførsel av mat og slikt.

Lenke til kommentar

Sånn går jeg på byn. På 17 mai så leker jwg uskyldig pike

Du uskyldig pike? Du må være god skuespiller!

Happy! Bestilte ny resept på vival idag. Og lurte på om det var mulig å få 5 mg isteden for 2 mg siden jeg trenger 8-10 mg for effekt of da forsvinner en boks med 2 mg veldig fort. Hun i tlf tvilte, men kunne skrive det som notat til legen så kunne eventuelt legen ta kontakt meg. Fikk resept på 5 mg!

Edit: denne havna på feil plass. Skulle i deppetråden.

Ringte og spurte etter Sobril i går selv. Har ikke sjekka mineresepter.no om jeg har fått de enda.

Hahaha, det er litt tidlig å bli spurt det spørsmålet, ja. Ingen 23-åringer har samboer og barn nå til dags, vell?

Jeg blir 30 om én uke. Den første i "gjengen" som gifter seg gjør det nå i August. Ingen jeg kjenner har barn.

Ei jeg kjenner er trebarnsmor, gift og 22 år eller noe sånt. En som gikk i paralellklassen min klarte å være trebarnsmor innen hu var tjue.
Lenke til kommentar

Ei jeg kjenner er trebarnsmor, gift og 22 år eller noe sånt. En som gikk i paralellklassen min klarte å være trebarnsmor innen hu var tjue.

Jesus. Men som 26 ser jeg jo at folk rundt meg begynner å få barn med vilje. Jeg blir dritstresset av det.
Lenke til kommentar

Sikkert en Filippiner som enten jobber i Australia, eller drar på besøk til noen som jobber i Australia. Da skal man ha med "Pasalubong", mat fra hjemlandet, til alle man kjenner.

Og jeg trur Australia er blandt verdens strengeste når det kommer til innførsel av mat og slikt.

Jeg ser ofte på det, og det er alltid asiatere som klikker i vinkel fordi de finner haugevis av udeklarert mat i kofferten deres.

En kar hadde "ikke pakket koffertene" og skyldte på at tanta hadde stappa alle klærne fulle av kjøtt og diverse rare plastikk innpakkede matvarer..er det kultur at de har med seg haugevis av mat til alle de kjenner? Jeg tar aldri med meg mat noen steder..han fyren hadde til og med sydd igjen bukselommer som var fulle av matposer. Og de blir ofte veldig aggressive når de blir tatt.

Kanskje de skal selge maten til asiatiske butikker i australia?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg ser fremdeles ingen grunn til å få barn. Tenkte kanskje det ville endre seg da jeg ble eldre, men følelsen har bare blitt sterkere.

Ofte tenker jeg "dette hadde jeg ikke kunne gjort om jeg hadde barn". Frihetsfølelsen av å være barnløs er fantastisk.

Har litt det samme forholdet til det å kjøpe leilighet. Er for mye ansvar, og jeg vil ikke binde meg til noe. Barn er leilighet ganger tusen.

Lenke til kommentar

Jeg ser ofte på det, og det er alltid asiatere som klikker i vinkel fordi de finner haugevis av udeklarert mat i kofferten deres.

En kar hadde "ikke pakket koffertene" og skyldte på at tanta hadde stappa alle klærne fulle av kjøtt og diverse rare plastikk innpakkede matvarer..er det kultur at de har med seg haugevis av mat til alle de kjenner? Jeg tar aldri med meg mat noen steder..han fyren hadde til og med sydd igjen bukselommer som var fulle av matposer. Og de blir ofte veldig aggressive når de blir tatt.

Kanskje de skal selge maten til asiatiske butikker i australia?

Ja, det er kultur for det. Da jeg tok med min filippinske kjæreste til norge måtte vi handle mat her nede å ta med opp (jeg hadde med både frukt og kjøtt som ikke ble deklarert), også handle norsk mat og ta med ned til familien hennes igjen. Vi hadde med nærmere 10 KG mat fra norge.

Derfor gjetter jeg han er filippiner. Dét, og at filippinere veldig ofte jobber utenlands, og Australia er et kjempepopulært sted å reise for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...