00034343 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hele vitsen med Hitachi magic wand er å binde fast subjektet ditt, og drive på med orgasmetortur. Tror ikke batteriversjonen er noe interessant for meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Er jo kommet en magic wand som går på batteri. Ikke fullt så mye juice som den originale, men mer håndterbarTrue dat. Det er likevel et par grunner til at jeg ikke velger det. For det første så har jeg allerede en Magic Wand. Insentivet til å kjøpe en ny er derfor litt mindre. For det andre så har jeg hørt veldig varierende tilbakemeldinger om kvaliteten. Den lages etter som jeg har fått med meg på lisens og delene de lages av er ikke bestandig helt opp til par. For det tredje så er det dette med hvor kraftig den er. Jeg har full forståelse for at originalen kan oppleves litt for kraftig for dere med klitt, men vi menn trenger som regel litt sterkere vibrasjon for å komme enn dere. Og så innbiller jeg meg at den koster mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Hele vitsen med Hitachi magic wand er å binde fast subjektet ditt, og drive på med orgasmetortur. Tror ikke batteriversjonen er noe interessant for meg.Det der er så fryktelig gøy at det er vanskelig å beskrive hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hele vitsen med Hitachi magic wand er å binde fast subjektet ditt, og drive på med orgasmetortur. Tror ikke batteriversjonen er noe interessant for meg.Det der er så fryktelig gøy at det er vanskelig å beskrive hehe. Har bare sett hitachi wands på camsites og der er de dritkjipe for de blokkerer hele utsikten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Har bare sett hitachi wands på camsites og der er de dritkjipe for de blokkerer hele utsikten.Da anbefaler jeg deg om å prøve en ut i virkeligheten. Utrolig mye moro for et par hundrelapper. Hvis ikke du finner noen å bruke den på så kjøp en penis sleeve-attachemnt og bruk den på deg selv. Anbefales. Prostata-attachment har jeg ikke prøvd, men ser for meg den er effektiv der også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 *gå rundt i Drammen og vise hitachien til random damer og spørre om de har lyst å prøve* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Haha... Det verste er at hvis du bare spør mange nok så får du sikkert et ja til slutt. Edit: Sjansen din øker vel litt om du lager deg profil på Cupido, Fetlife eller noe lignende og spør der i stedet. Endret 11. mai 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hele vitsen med Hitachi magic wand er å binde fast subjektet ditt, og drive på med orgasmetortur. Tror ikke batteriversjonen er noe interessant for meg.Det der er så fryktelig gøy at det er vanskelig å beskrive hehe. Nettop. Men det som er verst er at man får så sinnsykt ballespreng mens man holder på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Well, that escalated quickly. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Er det bare jeg som ikke har masser av sexleketøy liggende? 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver. Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også. Prøv og senk skuldrene og ta i mot den hjelpen du kan få.. Hvordan er det med datteren din? Hvem har omsorgen for henne nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 jeg har heller ingen. Har infen planer om å bli slapp i fiseringen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hvor bestiller dere fra? Sender de internasjonalt? Jeg har lyst på en magic wand. Er veldig få sex-butikker i dette katolske landet, og utvalget er dårlig og dyrt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Bytex di robotene du bygger høres jevla interessante ut, må kjøpe noen, men ikke nå. Men Mindstorm v3 er mye bedre, anbefaler deg det, husker ikke i farta om jeg la ut noen bilder av mindstorm her Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Kan du hooke med de? (Hvordan i faen er "hooke" kallenavn for å kline nå til dags? det betyr jo å skaffe dop, eller illegal sprit) Endret 11. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Er det bare jeg som ikke har masser av sexleketøy liggende?Sikkert ikke, men det blir mer og mer vanlig. Og det er veldig gøy. jeg har heller ingen. Har infen planer om å bli slapp i fiseringen0/10 Selv du tror vel ikke på at det er den eneste måten menn kan bruke leketøy på? Hvor bestiller dere fra? Sender de internasjonalt? Jeg har lyst på en magic wand. Er veldig få sex-butikker i dette katolske landet, og utvalget er dårlig og dyrt. Det meste handler jeg på enten extremerestraints.com eller stockroom.com. De pleier å ha det meste av nyere ting. Noe handler jeg på Ebay. Lovehoney.co.uk har også en del til gode priser, men ikke like godt utvalg. Magic Wand-en blei kjøpt for et par-tre år siden på Ebay. Tror jeg betalte 150kr inkludert frakt + en adapter på Biltema. Med dagens kronekurs blir det nok noe dyrere, men bør ikke komme på så mye mer. Endret 11. mai 2016 av L4r5 glemte et ord faktisk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Takk! Endelig fikset meg Mastercard her nede, så jeg kan handle på nett. Jeg betalte nesten 1000 NOK for en helt middels vibrator her nede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Satan, det var dyrt. Ikke at det er direkte billig her i Norge heller da. Noen ganger kan man bestille rett fra produsenten også. Da er det hvertfall penger å spare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå