Skurupu Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Han vant? Herregud, så innslag om han på Last Week Tonight, virker som et realt rasshøl. Jepp. Med solid margin. Hele hans plattform er egentlig: "en rettsak er sløsing av tid og penger". Han har innrømmet på kamera å både ha bestilt drap, og utført dem selv. Han har sagt at det første han skal gjøre når han kommer til makten er å benåde seg selv og sine leiemordere. Har skiftet litt sveis (skillen på andre siden) og når jeg spurte om det funka og alle sier jeg er så fin. Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger! *lurke videre og bestille en ny skjerm til telefon...again* Jeg skiftet hvilken vei jeg deler håret etter at jeg forstod at jeg burde dele det motsatt av slik det ser best ut i speilet. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Har hatt på samme side i alle år. Tenkte at det var noe nytt jeg kunne prøve uten å ødelegge håret, pluss det skjuler der jeg napper ut håret når jeg er stressa. Og folk(venner) på snapchat sa jeg så fin ut. Jeg legger meg fornøyd jeg. Endret 10. mai 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hello? Mother? Are you there..? Hory fuck, rong time no see. Hvordan har vi det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Har skiftet litt sveis (skillen på andre siden) og når jeg spurte om det funka og alle sier jeg er så fin. Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger! Skivebom, passet ikke i det hele tatt. Man må være født i går om man kaller det der for det. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hadde jeg postet bilde her av meg og skrevet at alle sier jeg er stygg så hadde jeg vært det. Alt jeg gjorde var å si at jeg ble glad for å få komplimenter. Er det ikke det man skal bli? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hahahahhahaha! Jeg er så dum! Var vel ikke det jeg skrev her som gjorde meg til attention whore men var bare en snap til venner, så satser på at det degraderer meg til whore. For det er jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Whores and sluts are the best. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg har sett Gamezone har sendt meg Doom Collectors Edition da, håper det kommer i morgen, for det er den 11 mai det skal komme ut da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Hello? Mother? Are you there..? Jeg er glad du er tilbake igjen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Tok overdose av dop og piller natt til i går. Broren min fikk meg inn i en ambulanse og jeg ble pumpa og kulla og livet mitt sto så vidt til å reddes. Nå ligger jeg på observasjonspost til overvåkning og er heldig som fortsatt lever. Livet er no dritt. Endret 10. mai 2016 av BananLaks 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2016 Uff da. Jævlig kjipt sted å våkne. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver. Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Veit ikke hvorfor jeg skriver dette her engang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2016 Fordi du trenger å få det ut. Har ikke så mange gode visdomsord å komme med, men jeg føler med deg. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Men hvis han er pedofil, er han ikke i fengsel da? Hvorfor ringer folk han og poster klipp på nettet? Jeg skjønner ikke.. Det blir jo som om småjenter skulle poste bilder av trusene de sender til trusemannen på facebook først. Eller er det en lokalrevy-morsom kar? https://www.youtube.com/watch?v=DJkafn5coBc What in the world , ho ho ? Endret 11. mai 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Når jeg en gang i min kiste ligger, på vei til graven med en sprukken lever...og roser. Så kan det hende at jeg blir for tung. At taket glepper og min kiste går i stykker Men alt kan repareres 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Når jeg en gang i min kiste ligger, på vei til graven med en sprukken lever...og roser. Så kan det hende at jeg blir for tung. At taket glepper og min kiste går i stykker Men alt kan repareres Håper alt ordner seg for deg <3 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver. Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også. Fikk du narcan også? Så du får hele "scared straight" behandlingen på sykehuset, ja. Digg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver. Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også. Fikk du narcan også? Så du får hele "scared straight" behandlingen på sykehuset, ja. Digg. Narcan? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Sånn de skyter i deg med dop overdose (hest) Nalokson heter det visstnok i norge. Kunne bare navnet på det de bruker i usa. Endret 11. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå