Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Han vant?

Herregud, så innslag om han på Last Week Tonight, virker som et realt rasshøl.

Jepp. Med solid margin. Hele hans plattform er egentlig: "en rettsak er sløsing av tid og penger". Han har innrømmet på kamera å både ha bestilt drap, og utført dem selv. Han har sagt at det første han skal gjøre når han kommer til makten er å benåde seg selv og sine leiemordere.

 

 

 

Har skiftet litt sveis (skillen på andre siden) og når jeg spurte om det funka og alle sier jeg er så fin. Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger!

f7YnmpS.jpg

 

*lurke videre og bestille en ny skjerm til telefon...again*

 

Jeg skiftet hvilken vei jeg deler håret etter at jeg forstod at jeg burde dele det motsatt av slik det ser best ut i speilet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok overdose av dop og piller natt til i går. Broren min fikk meg inn i en ambulanse og jeg ble pumpa og kulla og livet mitt sto så vidt til å reddes. Nå ligger jeg på observasjonspost til overvåkning og er heldig som fortsatt lever. Livet er no dritt.

Endret av BananLaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver.

 

Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Men hvis han er pedofil, er han ikke i fengsel da? Hvorfor ringer folk han og poster klipp på nettet? Jeg skjønner ikke..

 

Det blir jo som om småjenter skulle poste bilder av trusene de sender til trusemannen på facebook først.

Eller er det en lokalrevy-morsom kar?

https://www.youtube.com/watch?v=DJkafn5coBc

 

:p

 

 

What in the world , ho ho ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver.

 

Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også.

 

 

Fikk du narcan også?

 

Så du får hele "scared straight" behandlingen på sykehuset, ja. Digg.

Lenke til kommentar

 

De mistenker at organene mine er skada etter måneder med alkohol, narkotika og pillemisbruk. I morgen skal hodet mitt scannes for å se etter svulst og undersøkelse av hele kroppen min og drøsser av blod og urinprøver.

 

Jeg hallusinerer mer og mer. Mister grepet på virkeligheita. Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle dette mer. Er bandasjert fra topp til tå også.

 

 

Fikk du narcan også?

 

Så du får hele "scared straight" behandlingen på sykehuset, ja. Digg.

Narcan?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...