Overmoden2.0 Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Fant påskeegget til småen fra i år. Nå er det tomt! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Og det er ett syn jeg er glad jeg slipper å se... Har vinduet på vidt gap og håper at en pakke blir ankomstreg. på lokale postkontoret snart. Kjøpt meg noe jeg har utsatt noen måneder. Hva da har du kjøpt da??? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Leketøy. Endret 10. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Leketøy. Du kan ikke si det og ikke si va det er Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Store analsex-leketøy. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Pluggen er da særdeles for liten til å nytes. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Pluggen er da særdeles for liten til å nytes. Kanskje halen bare er mye større enn du ser for deg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Pluggen er da særdeles for liten til å nytes. Kan sikkert moddes etter ønske. Kanskje det er noe sånt som passer deg? ø Endret 10. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Synnøve Skarbøs hemmelighet: Gikk på do i boden i to år http://www.vg.no/rampelys/tv/tv-2/synnoeve-skarboes-hemmelighet-gikk-paa-do-i-boden-i-to-aar/a/23678766/ Jeg ler meg skakk! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Leketøy. Nei Rolf kjøper ikke det vet jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Jævla DHL. De krever å få betalt utlagt mva. og gebyr. Idiotene har lagt ut for momsen på en bok som er fritatt mva.-plikt. Deres problem, ikke vårt. Prøvde å ringe kundeservice. Duden var grei i begynnelsen, men ganske raskt begynte han å snakke om at ikke alle bøker var untatt. Som om jeg ikke vet det. Dette er verken fotobok, notehefte, tdisskrift eller noe annet unntak. Det er en helt vanlig bok. Så prøvde han å skrive fra seg ansvaret og si at det var staten sitt krav så jeg skulle ikke snakke med dem. Så begynte han å snakke om seriebøker og at de ikke var unntatt. Da blei jeg lei og hevet stemmen litt. Ikke roping eller kjefting. Bare litt mer bestemt tone. Da blei han veldig fort mer ydmyk og sendte meg en epostaddresse jeg kunne bruke å klage på. Antar han er godt kursa i å unngå konflikter. Pluss det å avvise krav. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Pluggen er da særdeles for liten til å nytes. Kan sikkert moddes etter ønske. Kanskje det er noe sånt som passer deg? ø Til nød, ja. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Synnøve Skarbøs hemmelighet: Gikk på do i boden i to år http://www.vg.no/rampelys/tv/tv-2/synnoeve-skarboes-hemmelighet-gikk-paa-do-i-boden-i-to-aar/a/23678766/ Jeg ler meg skakk! Hvordan legger man ikke merke til at dama ikke har gått på do på 2 år rundt deg? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Synnøve Skarbøs hemmelighet: Gikk på do i boden i to år http://www.vg.no/rampelys/tv/tv-2/synnoeve-skarboes-hemmelighet-gikk-paa-do-i-boden-i-to-aar/a/23678766/ Jeg ler meg skakk! Den historien fortalte hun hos Radioresepsjonen for flere år siden. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Og det er ett syn jeg er glad jeg slipper å se... Har vinduet på vidt gap og håper at en pakke blir ankomstreg. på lokale postkontoret snart. Kjøpt meg noe jeg har utsatt noen måneder. Hva da har du kjøpt da??? Ny radio til bilen. Farvel kassettspiller og inn med digitale løsninger . Litt knot å få alt opppe å går, men når det funker så funker det Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Har skiftet litt sveis (skillen på andre siden) og når jeg spurte om det funka og alle sier jeg er så fin. Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Valgnatt på Filippinene. Vi valgte inn en mafiaboss som president, og sønnen til en diktator som visepresident. Business as usual ... Han vant? Herregud, så innslag om han på Last Week Tonight, virker som et realt rasshøl. Har skiftet litt sveis (skillen på andre siden) og når jeg spurte om det funka og alle sier jeg er så fin. Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger! *lurke videre og bestille en ny skjerm til telefon...again* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Hello? Mother? Are you there..? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Er jeg attention whore bare for at jeg er glad for at noen sa noe fint til meg? Vel vel. Skal aldri være takknemlig for ett kompliment igjen... Joda. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå