Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla DHL.

De krever å få betalt utlagt mva. og gebyr. Idiotene har lagt ut for momsen på en bok som er fritatt mva.-plikt.

Deres problem, ikke vårt. Prøvde å ringe kundeservice. Duden var grei i begynnelsen, men ganske raskt begynte han å snakke om at ikke alle bøker var untatt. Som om jeg ikke vet det. Dette er verken fotobok, notehefte, tdisskrift eller noe annet unntak. Det er en helt vanlig bok.

Så prøvde han å skrive fra seg ansvaret og si at det var staten sitt krav så jeg skulle ikke snakke med dem.

Så begynte han å snakke om seriebøker og at de ikke var unntatt. Da blei jeg lei og hevet stemmen litt. Ikke roping eller kjefting. Bare litt mer bestemt tone.

Da blei han veldig fort mer ydmyk og sendte meg en epostaddresse jeg kunne bruke å klage på. Antar han er godt kursa i å unngå konflikter. Pluss det å avvise krav.

Lenke til kommentar

Og det er ett syn jeg er glad jeg slipper å se...

Har vinduet på vidt gap og håper at en pakke blir ankomstreg. på lokale postkontoret snart. Kjøpt meg noe jeg har utsatt noen måneder.

Hva da har du kjøpt da???

Ny radio til bilen. Farvel kassettspiller og inn med digitale løsninger :) . Litt knot å få alt opppe å går, men når det funker så funker det :)

Lenke til kommentar

Valgnatt på Filippinene.

Vi valgte inn en mafiaboss som president, og sønnen til en diktator som visepresident. Business as usual ...

Han vant?

Herregud, så innslag om han på Last Week Tonight, virker som et realt rasshøl.

Har skiftet litt sveis (skillen på andre siden) og når jeg spurte om det funka og alle sier jeg er så fin. Det er så godt å få sånne tilbakemeldinger!

f7YnmpS.jpg

*lurke videre og bestille en ny skjerm til telefon...again*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...