Overmoden2.0 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Føler meg dum. Spiller FC4, og fikk ikke til ett oppdrag. Nå tok jeg det på 2 sek, for jeg har overtenkt såååå jævlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Nå har jeg kledd på meg og kommet meg inn i kulda. Har svetta som en halalslakta gris som løper maraton. Klokka er uansett blitt Stellaris o'clock så på tide å starte Steam. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fant det akkurat ut selv, og har ikke råd til å kjøpe det før i neste uke. Skulle ha forhandsbestilt da jeg fortsatt hadde penger å bruke på lek og moro. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva skjer folkens? Jeg er ute av hulen. Nyreparert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) *lage L med to fingre i panna* Edit: egentlig ment til smurf Endret 9. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg har venta på Stellaris i hvertfall et havlt år nå så var veldig klar over at denne kvelden kom til å være opptatt. Paradox Interactiv sin ekspertise innen grand strategy møter space 4x? Ja takk, ja takk og atter ja takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Hva skjer folkens? Jeg er ute av hulen. Nyreparert.Akkurat kommet meg inn fra nakensoling, øl og grilling i vannkanten. Nå laster jeg ned årets (for meg) mest etterlengtede spill. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ser spennende ut. Men har jeg tid? Hmmmm ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Ser spennende ut. Men har jeg tid? Hmmmm ...Har halvveis fulgt en dude som har streama pre-release versjonen. Etter ca. 20 timer anså han at han hadde nådd mid game. Tror du at du ikke har tid så har du definitivt ikke tid. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva skjer folkens? Jeg er ute av hulen. Nyreparert.Akkurat kommet meg inn fra nakensoling, øl og grilling i vannkanten. Nå laster jeg ned årets (for meg) mest etterlengtede spill. Tok meg nettopp en øl sjæl. Nå er det rullings på gang... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Tok meg nettopp en øl sjæl. Nå er det rullings på gang... https://www.youtube.com/watch?v=jr66A4NDuYw Endret 9. mai 2016 av Dr Jones 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 *lage L med to fingre i panna* Edit: egentlig ment til smurf Sånn går det når man prioriterer teori, synstest, regninger, husleie, og sparing over det som er gøy. Er ikke som om jeg får så jævlig mye fra staten uansett. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Bor hjemme? Her sitter jeg med hus, bil, og hund å kjerring. Ingen gjeld da. Endret 9. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Bor hjemme? Her sitter jeg med hus, bil, og hund å kjerring. Ingen gjeld da. Samme her, bare at vi har gjeld i tillegg. Digg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Digg å være gjeldsfri. Men så eier jeg ingenting heller ... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Mye bedre og leie hus men likevel ha bil og gjeld, uten kjerring og hund Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Mye bedre og leie hus men likevel ha bil og gjeld, uten kjerring og hund Heller eie, og slippe å foroholde seg til noen andre enn banken (og frøkena) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva skjer folkens? Jeg er ute av hulen. Nyreparert.Akkurat kommet meg inn fra nakensoling, øl og grilling i vannkanten. Nå laster jeg ned årets (for meg) mest etterlengtede spill. Tok meg nettopp en øl sjæl. Nå er det rullings på gang... Hvordan går det? Fått orden på ting hjemme? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva skjer folkens? Jeg er ute av hulen. Nyreparert.Akkurat kommet meg inn fra nakensoling, øl og grilling i vannkanten. Nå laster jeg ned årets (for meg) mest etterlengtede spill.Tok meg nettopp en øl sjæl. Nå er det rullings på gang... Hvordan går det? Fått orden på ting hjemme? Går veldig dårlig. Null orden på ting hjemme heller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Her sitter jeg med hus og gjeld uten bil og kjærring. Trenger dog en dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå