Bytex Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg har aldri skjønt hva greia er Er han en radioprater/komiker ellernoe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Sol, sjø, svaberg og øl. Livet er godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg har aldri skjønt hva greia er Er han en radioprater/komiker ellernoe? Han er bare en ufrivillig morsom pedofil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Men hvis han er pedofil, er han ikke i fengsel da? Hvorfor ringer folk han og poster klipp på nettet? Jeg skjønner ikke.. Det blir jo som om småjenter skulle poste bilder av trusene de sender til trusemannen på facebook først. Eller er det en lokalrevy-morsom kar? Endret 9. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Fikk nytt bankkort i dag. Uten ID. Hva søren skal jeg bruke som legitimasjon, nå? Passet? Mopedførerbeviset? Kjedelig å ha med seg begge når jeg skal ut på byen (jeg blir alltid spurt om leg). Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, det skal ikke være lett . Skjønner jo det litt da bankene ikke vil stå ansvarlig for ID da det er en utgift. Har selv billappen og den er med meg hvor enn jeg går. Er jo snakk om nasjonalt ID kort, men når det vil dukke opp vet man jo aldri . Har verden rareste døgnrytme nå. Våkene hele natta og sover på dagitd. Jobbe natt er så koz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, det nasjonale ID-kortet blir stadig vekk utsatt. Først skulle det komme i fjor, så i år, og nå er det utsatt til 2017. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Jeg fikk stjålet mitt bankkort med id og vil ALDRI ha det igjen. Der hadde kjeltringene tilgang til både kontonummer, fullt navn og adresse OG personnummer på ett sted. Drømmesituasjon for dem, flere måneder med helvete for meg. Tømming av konto var bare det første som skjedde...noen dager senere ble 2 (!) nye biler registrert og jeg fikk vognkort i posten. Alt fordi skurken lignet bittelitt på meg på bildet, og hadde øvd på å fake underskriften min noen ganger hjemme. Fikk også brutt opp postboksen min 3 ganger på en mnd. Faen som han rakk å misbruke det kortet før jeg fikk stengt det. På et par dager så var konto tømt, flere mobilabn tegnet, 2 bilkjøp (i forskjellige butikker), og et forbrukslån fra GE money bank. Det ser ut som han bare reiste rundt i distriktet og prøvde ALT han kunne komme på. Den ene bilen ble funnet kræsja i nabokommunen, den aldri dukket aldri opp igjen. Og dette var dyre biler i 300000-klassen. Og et lass med kredittvurdering i posten de nærmeste dagene. Heldigvis ble svinet tatt med haugevis av stjålne kort i leiligheten etter min politianmeldelse og havna i fengsel i over ett år. Jeg fikk tilogmed vitne mot han i rettssak. Endret 9. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg smelter. Dusten meg som slår plen i solsteiken. Inn til AC og kjøle meg ned og spille litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ja, jeg kobla nettopp opp AC-en min for å kunne game i solsteika. Har ikke solkrem, og blir solbrent på 1-2-3, så da er det best å holde seg inne. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Her så skal jeg på jobb om noen timer så sofa, film og bare latskap her nå. Sånn er det når man står opp etter klokka 1500 på dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg derimot ligger naken på svaberget og soler meg. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Og det er ett syn jeg er glad jeg slipper å se... Har vinduet på vidt gap og håper at en pakke blir ankomstreg. på lokale postkontoret snart. Kjøpt meg noe jeg har utsatt noen måneder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2016 Pfft... jeg er faktisk ganske sexy. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 det er bare noe du innbiller deg tenker jeg . 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Valgnatt på Filippinene. Vi valgte inn en mafiaboss som president, og sønnen til en diktator som visepresident. Business as usual ... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Jeg fikk stjålet mitt bankkort med id og vil ALDRI ha det igjen. Der hadde kjeltringene tilgang til både kontonummer, fullt navn og adresse OG personnummer på ett sted. Drømmesituasjon for dem, flere måneder med helvete for meg. Tømming av konto var bare det første som skjedde...noen dager senere ble 2 (!) nye biler registrert og jeg fikk vognkort i posten. Alt fordi skurken lignet bittelitt på meg på bildet, og hadde øvd på å fake underskriften min noen ganger hjemme. Fikk også brutt opp postboksen min 3 ganger på en mnd. Faen som han rakk å misbruke det kortet før jeg fikk stengt det. På et par dager så var konto tømt, flere mobilabn tegnet, 2 bilkjøp (i forskjellige butikker), og et forbrukslån fra GE money bank. Det ser ut som han bare reiste rundt i distriktet og prøvde ALT han kunne komme på. Den ene bilen ble funnet kræsja i nabokommunen, den aldri dukket aldri opp igjen. Og dette var dyre biler i 300000-klassen. Og et lass med kredittvurdering i posten de nærmeste dagene. Heldigvis ble svinet tatt med haugevis av stjålne kort i leiligheten etter min politianmeldelse og havna i fengsel i over ett år. Jeg fikk tilogmed vitne mot han i rettssak. Hvorfor slo du ikke bare ham ned?Det er jo din egen feil. Endret 9. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Valgnatt på Filippinene. Vi valgte inn en mafiaboss som president, og sønnen til en diktator som visepresident. Business as usual ... Hva med Manny Pacquiao? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Han ble valgt inn som senator, igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Ante ikke at kortet var stjålet. Noen hadde funnet det i søpla mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå