Delvis Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nå smakte det med kald øll uti steikheten. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Haha, var bare kødd, aldersgrensen er nok 18+ men man skulle tro det var motsatt med tanke på hva som postes der Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ser jo ofte type G15, J16. Og det at jo bare at de ønsker at du helst ikke lager konto om du ikke er over 18. Så tviler de er så nøye. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Joda, og forstår jo og at jodel og lignende kanskje er ekstra spennende for folk med unger osv. for å følge med nåtidens ungdommer for å være mer beredt til hvordan utfordringer man vil møte selv osv. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hahah. Er vel ikke akkurat derfor jeg henger på jodel kommer ofte over jodler som er så morsom at jeg ler i lang tid etterpå, og de få øyeblikkene gjør at jeg gidder det tullet der Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nå smakte det med kald øll uti steikheten. He he liker du tropevarme, jeg gjør det. Men noen ganger kan det bli litt for varmt, hvis det er tropevarme da grunn jeg bor i blokk da å murstein holder jevla godt på varmen, for noen år siden var det mellom 37 til 40 varme grader inne da. det var tropevarme da, hvis du eller andre lider ikke liker trope varme gå ut da tåler du varmen bedre etter på Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Er så varmt ute at jeg måtte gå inn. Klarte ikke mer. Dæven. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg har enda ikke vært ute idag jeg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Småen hadde ei venninne som sto å ventet ute mens småen spiste middag. Hvert 3 min så hørte vi "heeei, er du ferdig" etter noen ganger så brøler småen "jammen faen, eg kommer når eg kommer!" normalt sett ville hun fått kjeft for å banne, men jeg var for opptatt med å le. Du kødder ikke med småen når hun spiser middag altså Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Småen hadde ei venninne som sto å ventet ute mens småen spiste middag. Hvert 3 min så hørte vi "heeei, er du ferdig" etter noen ganger så brøler småen "jammen faen, eg kommer når eg kommer!" normalt sett ville hun fått kjeft for å banne, men jeg var for opptatt med å le. Du kødder ikke med småen når hun spiser middag altså Hvor gammel er hun igjen? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Småen hadde ei venninne som sto å ventet ute mens småen spiste middag. Hvert 3 min så hørte vi "heeei, er du ferdig" etter noen ganger så brøler småen "jammen faen, eg kommer når eg kommer!" normalt sett ville hun fått kjeft for å banne, men jeg var for opptatt med å le. Du kødder ikke med småen når hun spiser middag altsåHvor gammel er hun igjen? Med det svaret hun kom med er det meget pinlig å si 6 år. Men hun banner heldigvis ikke i bhg. Ikke så de voksene hører iallefall Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hvorfor falt dette sånn sammen med Exorcisten? Det var den jeg så, og der var det en liten datter som var litt fresk i munnen.for å si det mildt Pass på så hun ikke er smittet av noe, Har ikke hørt "rotter" på loftet vel=? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hun er den minst frekke jenta, derfor jeg lo så jævlig. Hadde det vært vanlig så hadde jeg nok ikke ledd, og heller vært flau p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 "I can hear mice stomping around the attic like elephants" -Lucy, Dracula Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ahh. Frasier går aldri av moten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 https://www.youtube.com/watch?v=m5UzVAZWsv8 Gunther : It's hard to be a sotrapedo Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Rart folk ikke er lei Sotrapedoen. Begynner å bli ganske så 1999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå