Overmoden2.0 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg har lest den setningen nå 3 ganger og den gir mindre mening hver gang. What?Fikk du med deg at snapchatten hennes er Icemoon? De fleste her inne burde vite snapchatnavnet mitt til nå altså. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem grøsser skal jeg se: Alien eller Exorcisten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem grøsser skal jeg se: Alien eller Exorcisten?Eksorsisten. Fikk lyst til å se den selv nå. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Smått misunnelig på de som er på A-ha konsert altså. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Hahaha. Min bror har besøk av noen venner. Hun ene setter i gang å synge. Og herregud så vakkert. Fikk en tåre i øyet for å si det sånn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Jeg har lest den setningen nå 3 ganger og den gir mindre mening hver gang. What?Fikk du med deg at snapchatten hennes er Icemoon? De fleste her inne burde vite snapchatnavnet mitt til nå altså. Ikke jeg vet det Hvem grøsser skal jeg se: Alien eller Exorcisten? Du jeg anbefaler deg å se filmen constantine, det er en drama fantasy horror film, er med Keanu Reeves som spiller hovedrollen i filmen, constantine, er på netflix du. Constantine tells the story of irreverent supernatural detective John Constantine, who has literally been to hell and back. Endret 7. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Smått misunnelig på de som er på A-ha konsert altså. De bråker jævlig mye. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Smått misunnelig på de som er på A-ha konsert altså.De bråker jævlig mye. Det kan være, men hadde vært noe uansett. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Han fyren som sendte overdosebilde idag, har blokket meg på facebook og instagram. Så da lever han iallefall! Endret 7. mai 2016 av Overmoden2.0 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Hvem grøsser skal jeg se: Alien eller Exorcisten? Alien. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Idag er det 7 år siden min datter ble unnfanget. Hurra, hurra, hurra! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Postet ett kroppsbilde på jodel, ble bare down-votes, sommerkroppen er ikke i mål enda nei. Edit: med klær på selvfølgelig. Endret 8. mai 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Postet ett kroppsbilde på jodel, ble bare down-votes, sommerkroppen er ikke i mål enda nei. Edit: med klær på selvfølgelig. Ikke noe rart det blei downvotes da. Endret 8. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Ja, Faen. Det var sikkert der feilen lå! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Etter fire dager i sola og en respektabel farmers tan så er jeg klar for å være innendørs fram til oktober en gang... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Ja, Faen. Det var sikkert der feilen lå! Free the nipple, madam dude. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Postet ett kroppsbilde på jodel, ble bare down-votes, sommerkroppen er ikke i mål enda nei. Edit: med klær på selvfølgelig. Prøv badoo, uten klær, vet ikke hva du vil fram til men da får du sikkert noe "positiv" respons om det er målet Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Haha. Nei, så gira er jeg ikke Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Er det ikke en øvre aldersgrensne på jodel på 18 år eller noe sånt? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) Tror ikke det. Er iallefall en haug med småunger der. Edit: joda, det var det det. Endret 8. mai 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå