Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Respekt må man gjøre seg fortjent til. Det er ikke noe man får som default.

Så når du ikke liker meningene til folk som ikke aktivt har gjort seg fortjent til din respekt, så denger du bare løs på dem?

Meninger må gjøre seg fortjent til min respekt, men gode resonnementer. Men jeg har respekt nok for personen til å agere pasifistisk.

anchorman.jpg

Woah, woah, woah... Den eneste her som snakker om vold er deg. Man trenger da ikke bli voldelig mot noen ikke har vist seg verdig respekt.

Personlig prøver jeg å unngå vold så godt jeg kan.

Edit: Endret en formulering.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så når du ikke liker meningene til folk som ikke aktivt har gjort seg fortjent til din respekt, så denger du bare løs på dem?

Meninger må gjøre seg fortjent til min respekt, men gode resonnementer. Men jeg har respekt nok for personen til å agere pasifistisk.

Skal du ha juling?

Lenke til kommentar

Jeg respekterer deg nå som du sier at du vil egentlig vente til ungen blir voksen og kan ta sine egne avgjørelser, i stedet for at dere tar slike avgjørelser for hun.

Respekterte du ham ikke før??

Jeg respekterer deg nå som du sier at du vil egentlig vente til ungen blir voksen og kan ta sine egne avgjørelser, i stedet for at dere tar slike avgjørelser for hun.

Respekterte du ham ikke før??

Respekt må man gjøre seg fortjent til. Det er ikke noe man får som default.

Lars sa det best.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er svært glad mine foreldre aldri døpte meg, og jeg kunne ikke tenke meg å tvinge et barn inn i en religion før det selv kan avgjøre om det vil være religiøst eller ikke.

Hvorfor er du ikke religiøs ?
Fordi det er greit å holde eventyr og fakta separert.

Støtter deg 100% der, smurf. La ungen få velge selv når den tid kommer. Ingenting godt kommer av å indoktrinere barn med religion fra tidlig alder. La kritisk tenkning komme litt på plass før avkommet eksponeres for religion.

Endret av j--
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Plagsomt med all mas om besøk osv. Ja, greit med noen besøk, men får da være måte på hvor mye mas det skal bli rundt det.

Sett foten ned og si at dere trenger ro.

Leit å høre at hun må over i respirator. Har dere fått døpt henne?

Setter så klart en fot ned. Koselig med et besøk om dagen som regel, og vi sier ifra dersom vi vil slappe av eller ikke vil ha besøk. Men noen enkelte tar det veldig personlig og prøver å spille på samvittigheten vår. Men faen da, vil ikke ha en dritt med sånne mennesker å gjøre. Respekterer de ikke mine egne behov, kan de like så godt holde seg unna.

De fleste har heldigvis vett nok til å spørre når det passer, og forstå hvorfor det ikke passer dag/klokka "x". Eller dersom vi sier ifra på kort varsel.

Har ikke døpt nei, er ikke en mulighet så tidlig engang. Men vi tenker egentlig å ikke døpe. Kan heller ha et lite lag isteden for selve døpinga :)

Trodde det var vanlig å få mulighet til å gjøre det på sykehuset i sånne situasjoner, men skjønner hvis dere ikke ønsker dåp-dåp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nå kommer de vel til å rive huset til Bruce Lee.....han satte Hong Kong på kartet og dette er takken :(

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det blir på en måte tilsvarende motsatt av "uskyldig inntil det motsatte er bevist"... i mitt hode. Men vi legger kanskje ulike betydninger i begrepet.

Mer "nøytralt til det motsatte er bevist".

Men, ja, kanskje vi legger forskjellige ting i det.

Lenke til kommentar

Slutt med den nattedrikkinga, pessi. Kanskje du røper mere enn du vil fordi du er småfull, og ikke tenker deg om i farta.

Vi vil ikke ha dine stalkere her vi heller. Og jo mere du snakker åpent om det på forumet, jo lettere er det å kjenne deg igjen på pratemåte eller at du refererer til ting som akkurat skjedde på cam.

Det er aldri bra å måtte drikke seg full for å gå "på jobb" heller. Eller å drikke mens du jobber hver dag.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...