darkness| Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Trivelig det var her om dagen da 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 @Datasmurf: Det går nok bra med oppkjøringa vil jeg tro. Man blir litt mer fleksibel når man har sertifikatet og enda mer når man i tillegg har eget kjøretøy. Fint vær og jeg sitter inne å glor. Jaja, må vel gidd å lage meg middag etterpå. Ovsbakt røkt svinekam . Ja, jeg satser på det. Lappen blir grei å ha den, i alle fall til å kjøre i California og Nevada i høst.Eget kjøretøy blir det nok lenge til jeg får. Jeg sparer til leilighet først og fremst. Heh, var i Nevada for under 24 timer siden, og er på vei til å sovne nå, i California ^_^ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 @Datasmurf: Det går nok bra med oppkjøringa vil jeg tro. Man blir litt mer fleksibel når man har sertifikatet og enda mer når man i tillegg har eget kjøretøy. Fint vær og jeg sitter inne å glor. Jaja, må vel gidd å lage meg middag etterpå. Ovsbakt røkt svinekam . Ja, jeg satser på det. Lappen blir grei å ha den, i alle fall til å kjøre i California og Nevada i høst.Eget kjøretøy blir det nok lenge til jeg får. Jeg sparer til leilighet først og fremst. Heh, var i Nevada for under 24 timer siden, og er på vei til å sovne nå, i California ^_^ Leier dere den bobilen, for sånne er jo veldig dyre å kjøpe da. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Skal lage mini z bane i den ene garasjen min. Blir digg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Skal lage mini z bane i den ene garasjen min. Blir digg. Kult åsen biler har du, jeg kjøpte en Kyosho Optima da, jevlig fart på den, men Team Losi Micro T er rask til å være så liten , har Lipo batteri til micro t men alldri testet batteriet grunn jeg enten kjøpte feil ladere eller fant ikke riktig ladere Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Skal lage mini z bane i den ene garasjen min. Blir digg. Kult åsen biler har du, jeg kjøpte en Kyosho Optima da, jevlig fart på den, men Team Losi Micro T er rask til å være så liten , har Lipo batteri til micro t men alldri testet batteriet grunn jeg enten kjøpte feil ladere eller fant ikke riktig ladere Jeg har bestilt:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=32739 - http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=29904 En av hver. Her er lader til ditt lipo batteri:http://www.amazon.com/Team-Losi-LiPo-Charger-Battery/dp/B000NSQLXE Endret 6. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 @Datasmurf: Det går nok bra med oppkjøringa vil jeg tro. Man blir litt mer fleksibel når man har sertifikatet og enda mer når man i tillegg har eget kjøretøy. Fint vær og jeg sitter inne å glor. Jaja, må vel gidd å lage meg middag etterpå. Ovsbakt røkt svinekam . Ja, jeg satser på det. Lappen blir grei å ha den, i alle fall til å kjøre i California og Nevada i høst.Eget kjøretøy blir det nok lenge til jeg får. Jeg sparer til leilighet først og fremst. Heh, var i Nevada for under 24 timer siden, og er på vei til å sovne nå, i California ^_^ Ja, jeg snubler innom sida deres og leser med ujevne mellomrom. Spennende! Men vi skal ha en gammel muskelbil, da. Og sove på sofaen hos venner og kjente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Er noen laktoseintolerante våkne? Nei, vi har laktos. 7 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Ja det skal bli hett i helgan. Her bunkret øll i stabler her.fit for fight Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 @Datasmurf: Det går nok bra med oppkjøringa vil jeg tro. Man blir litt mer fleksibel når man har sertifikatet og enda mer når man i tillegg har eget kjøretøy. Fint vær og jeg sitter inne å glor. Jaja, må vel gidd å lage meg middag etterpå. Ovsbakt røkt svinekam . Ja, jeg satser på det. Lappen blir grei å ha den, i alle fall til å kjøre i California og Nevada i høst.Eget kjøretøy blir det nok lenge til jeg får. Jeg sparer til leilighet først og fremst. Heh, var i Nevada for under 24 timer siden, og er på vei til å sovne nå, i California ^_^ Leier dere den bobilen, for sånne er jo veldig dyre å kjøpe da. Vi leier, har betalt ~50000,- for ett beist på 34 fot med unlimited miles i tre uker. Har kjørt ca 10000km nå, og reiser hjem til Norge i morgen :-) Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Dagens episode av Skam altså! Det kan jo ikke bare slutte sånn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Er noen laktoseintolerante våkne? Nei, vi har laktos. Ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Noen som er på karmøygeddon? Hører dem helt opp hit så det dunker i veggene.de har holdt på siden tidlig i dag Jeg var der fra 2010-2014. De flyttet vel tilbake til Kopervik ifjor. De selger etter hva jeg forstår flere billetter enn noensinne, så det skal visst være vellykket. Endret 6. mai 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Er det vanlig at de som bor på Scandic hotellene får bånd på armen som viser at de bor der? Endret 6. mai 2016 av Lami Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Skal lage mini z bane i den ene garasjen min. Blir digg. Kult åsen biler har du, jeg kjøpte en Kyosho Optima da, jevlig fart på den, men Team Losi Micro T er rask til å være så liten , har Lipo batteri til micro t men alldri testet batteriet grunn jeg enten kjøpte feil ladere eller fant ikke riktig ladere Jeg har bestilt:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=32739 - http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=29904 En av hver. Her er lader til ditt lipo batteri:http://www.amazon.com/Team-Losi-LiPo-Charger-Battery/dp/B000NSQLXE Jeg kjøpte den Lipo laderen her du, kan jeg lade micro t sitt Lipo batteri på 7.4v som er 2 cell da, er usikker for er det feil batteri til feil ladder risiker kanskje Lipo batteriet eksploderer for er jo mye strøm et Lipo batteri fikk jeg høre hos Elefunn da @Datasmurf: Det går nok bra med oppkjøringa vil jeg tro. Man blir litt mer fleksibel når man har sertifikatet og enda mer når man i tillegg har eget kjøretøy. Fint vær og jeg sitter inne å glor. Jaja, må vel gidd å lage meg middag etterpå. Ovsbakt røkt svinekam . Ja, jeg satser på det. Lappen blir grei å ha den, i alle fall til å kjøre i California og Nevada i høst.Eget kjøretøy blir det nok lenge til jeg får. Jeg sparer til leilighet først og fremst. Heh, var i Nevada for under 24 timer siden, og er på vei til å sovne nå, i California ^_^Leier dere den bobilen, for sånne er jo veldig dyre å kjøpe da. Vi leier, har betalt ~50000,- for ett beist på 34 fot med unlimited miles i tre uker. Har kjørt ca 10000km nå, og reiser hjem til Norge i morgen :-) Kult for er sikkert dyrt å bo på hotell i usa da Er det vanlig at de som bor på Scandic hotellene får bånd på armen som viser at de bor der? Er det ikke streik der nå da ? Endret 6. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 Er det vanlig at de som bor på Scandic hotellene får bånd på armen som viser at de bor der? Det går noen rykter om at det er streik, så de prøver vel å hindre deg i å bo der. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Når folk sender bilder av sprit og en hel boks av 10 mg valium så har jeg så lyst å skriv. Sov godt folk og oppmerksomhet altså. Edit: ok. Så lenge klarte jeg å være bitch. Kan man dø av det? Sånn seriøst? Burde jeg gjøre noe? :/ Endret 7. mai 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 http://www.nrk.no/trondelag/dramatisk-redningsaksjon-i-orkdal-1.12935443 Slike folk burde betale et gebyr for å bli reddet. De har jo valgt en høyrisikosport. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Det kan sies om det meste. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Hei folkens.Ville bare si beklager for at jeg snakket stygt til noen av dere, tidligere i denne tråden. Jeg var ikke noe bedre selv. Ønsker ikke å oppføre meg sånn igjen, det er ikke særlig eksemplarisk. Håper alle har en fin helg!I'll leave you in peace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå