Skurupu Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Hong Kong og Tokyo har også Disneyland. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Best vi får oss en Disneyland i Norge også, ellers gir Donald oss sikkert til Putin hvis han blir president. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 "ta deg en bolle" forsøk på voksen prat? jepp.Og "sick burn" er veldig voksent? Hvor mange barn har du hørt si "ta deg en bolle"? Svaret er nok ingen Edit: Hvor gammel er du egentlig? Gammel nok til å tilfredstille mora di. Hver natt. Haha. Mora mi nå igjen? Var det en "sick burn"? Så lite kreativt.. Ser nå at du faktisk er 39 (!?), jeg trodde du var i tenårene. Nå ble du plutselig enda mer patetisk, om mulig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Slapp av, han har tilfredsstilt moren min og. Det er bare sånn han er, en giver av nytelse til alle som trenger det. Få som puler så mye som Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Jepp det vet du alt om necropus Du får be henne slutte å ringe meg hele tiden, sebby. I just aim to please. Endret 5. mai 2016 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg er dessverre ikke på ditt nivå, enda, men jeg jobber hardt mot det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Og såvidt jeg kan se er det ikke jeg som er "mobberen" her nå. Selvmotsigelsen din er hysterisk 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 "ta deg en bolle" forsøk på voksen prat? jepp.Ingen er så rutinerte i voksne samtaler som syttenåringer. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Hva har denne tråden med voksne samtaler å gjøre? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Meget lite håper jeg Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Er vel så mange andre plasser man kan være voksen så man trenger ikke å spre slikt voksenpratpiss her. Endret 5. mai 2016 av Overmoden2.0 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) "Barnehave"? Det er barnehage her nå i dag, du får ringe barnetime onkel til barna her, unger Endret 5. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Sier mannen som liker å fortelle hvor gammel han er, og knuser moppeskaft i sinne i jula. Må være en trivelig julefamilie. Og hvis annenhver post er uforståelig fjas. Endret 5. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Fire dager i Singapore, inkludert én dag på Universal Studios. Fire dager i Hong Kong, inkludert én dag på Disneyland. Hong Kong. Men dropp Disneyland, meh. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 (Denne posten er ikke et faktisk råd.) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 det er kun oppkjøringa igjen. Lykke til når den tid kommer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Sier mannen som liker å fortelle hvor gammel han er, og knuser moppeskaft i sinne i jula. Må være en trivelig julefamilie. Og hvis annenhver post er uforståelig fjas. Gratulere Bytex fant du ut det helt av selv, takk Endret 5. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2016 Krever ikke noe undersøking, du forteller det jo selv overalt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2016 @Datasmurf: Det går nok bra med oppkjøringa vil jeg tro. Man blir litt mer fleksibel når man har sertifikatet og enda mer når man i tillegg har eget kjøretøy. Fint vær og jeg sitter inne å glor. Jaja, må vel gidd å lage meg middag etterpå. Ovsbakt røkt svinekam . Ja, jeg satser på det. Lappen blir grei å ha den, i alle fall til å kjøre i California og Nevada i høst. Eget kjøretøy blir det nok lenge til jeg får. Jeg sparer til leilighet først og fremst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå