Overmoden2.0 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg elsker den jeg har visst lest at jeg er for gammel til det, men det driter jeg i Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg må dessverre innrømme at dama har fått meg til å følge med. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Bytex og Lycan: For en uhyggelig gjeng dere er egentlig. Er det oppbyggelig for dere selv å oppføre dere slik? 6 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Sitter for meg selv i et telt på et jorde i ingenmannsland. Beste bursdag så langt... Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Bytex: Så du morer deg ved å rakke ned på andre, attpåtil folk du ikke kjenner? Du kan ta deg en bolle, og voks opp. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Eh.. Tror du det var et forsøk på "burn"? Velkommen til en voksen samtale. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 "ta deg en bolle" forsøk på voksen prat? jepp. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Flere som ser på Skam her? Hva er det da, ser ikke på tv bruker istedet netflix mye bedre en den tv møkka da sorry men Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) "ta deg en bolle" forsøk på voksen prat? jepp.Og "sick burn" er veldig voksent? Hvor mange barn har du hørt si "ta deg en bolle"? Svaret er nok ingen Edit: Hvor gammel er du egentlig? Endret 5. mai 2016 av Sebby 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Hvor skal jeg reise? Fire dager i Singapore, inkludert én dag på Universal Studios. Fire dager i Hong Kong, inkludert én dag på Disneyland. Endret 5. mai 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 "ta deg en bolle" forsøk på voksen prat? jepp. Og "sick burn" er veldig voksent? Hvor mange barn har du hørt si "ta deg en bolle"? Edit: Hvor gammel er du egentlig? Det er barnehave på tur Sebby Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hvor skal jeg reise? Fire dager i Singapore, inkludert én dag på Universal Studios. Fire dager i Hong Kong, inkludert én dag på Disney Land. Jeg hadde valgt Singapore.ja Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Flere som ser på Skam her? Hva er det da, ser ikke på tv bruker istedet netflix mye bedre en den tv møkka da sorry men Ser ikke tv sånnsett jeg heller. Du kan følge med på det på Skam.p3.no eller hele episoder hver fredag på NRK.no Handler om en gruppe 1 klassinger på vgs og livet på skolen, med alt drama og lykke som det innebærer, og veien for å bli kul, populær og mye russeprat. Er noen morsomme personligheter. En rå muslim, en prippen dum blondine, en snål bergenser, en guttejente og en feminist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 "ta deg en bolle" forsøk på voksen prat? jepp.Og "sick burn" er veldig voksent? Hvor mange barn har du hørt si "ta deg en bolle"? Svaret er nok ingen Edit: Hvor gammel er du egentlig? Gammel nok til å tilfredstille mora di. Hver natt. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Hvor skal jeg reise? Fire dager i Singapore, inkludert én dag på Universal Studios. Fire dager i Hong Kong, inkludert én dag på Disneyland. Jeg hadde valgt Singapore.ja Singapore frister mest som by, men Disneyland frister mest som fornøyelsespark. Det er egentlig det som er mitt dilemma. Endret 5. mai 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Har de DL i Hong Kong? Trodde det bare var i USA og Frankrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå