j-- Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Er det store porsjoner med mat ennå, fikk du med deg doggie bags.Har ikke vært mye sulten, rause porsjoner. Men doggie bag og min selvrespekt er ikke venner, så kommer aldri til å spørre om det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) RepriseOslo, 31. august. Flåklypa Grand Prix Elling Kongen av Bastøy Den Brysomme Mannen ... ... Jeg ser du liker norsk film, jeg har en film i min samling, men det er ikke film samling jeg mener da,.Men i min ivo caprino samling, du vet sikkert hvem film jeg mener da ja det er Flåklypa Grand Prix da, fikk med 5 eksklusive film ruter fra den originale 35mm Flåklypa Grand Prix som gikk på kino i 1975 da kjøpte Flåklypa Grand Prix. Blu-Ray. Limited edition-utgave som ikke bare er dvd eller blue ray med der stikkord (dra meg nå baklengs inn i fuglekassa ), første bilde her resten kommer siden Endret 2. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Det der var nesten 100% uforståelig å lese. Da. Endret 2. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 Hei, Må bare si det, at hvis man ikke har prøvd King oscar Lofotpostei før så kan jeg anbefale det på det sterkeste. Har det på Europris, kjøper det hver gang .http://www.europris.no/lofotpostei Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 Hei, Må bare si det, at hvis man ikke har prøvd King oscar Lofotpostei før så kan jeg anbefale det på det sterkeste. Har det på Europris, kjøper det hver gang . http://www.europris.no/lofotpostei Da hadde jeg rett på en ting, att Lofotpostei er lik svolværpostei da http://bilde.dinside.no/kun+menn+og+eldre+b%F8r+spise+postei+av+fiskelever.jpg?o=3220637&w=940&h=0&ee=1253185424 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 Ubesvart anrop. Landskode Østerrike. What? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 http://www.l-a.no/nyheter/Domt-til-18-ars-forvaring-461493.html Alter ego.....minner meg om Rederiet-Carl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 Brynjar Meling sez : Jeg er forelska i Kre-kar åh åh åh ! forelska i Krekar åh åh åh ! forelska i Kre-kar men ikke i deg ! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 Er resten av livet ditt så lystig? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 hvor trygt er spiral? verdt å ta sjansen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 hvor trygt er spiral? verdt å ta sjansen?Ja Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 Er resten av livet ditt så lystig? Du han er THE KING the hillbilly cat da er livet lystig Lenke til kommentar
Pinchcliffe Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Elvis: Har du møtt Bruce McGill før? Er du enig i at det er han som er selve stjerna i MacGyver? (R.I.P. Dana Elcar) Endret 3. mai 2016 av Pinchcliffe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 Elvis: Har du møtt Bruce McGill før? Er du enig i at det er han som er selve stjerna i MacGyver? (R.I.P. Dana Elcar) Nei det er Richard Dean Anderson Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 Akkurat ferdig hos den nye hodekrymperen. Allerede resept på ny medisin. Litt skeptisk. Hu kjenner meg ikke litt en gang og det første hu gjør er å dra frem reseptblokka. På den andre siden så sa hu at jeg skulle gå og kjøpe meg en ny modell å bygge, så NOE fornuft må hu jo ha. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Akkurat ferdig hos den nye hodekrymperen. Allerede resept på ny medisin. Litt skeptisk. Hu kjenner meg ikke litt en gang og det første hu gjør er å dra frem reseptblokka. På den andre siden så sa hu at jeg skulle gå og kjøpe meg en ny modell å bygge, så NOE fornuft må hu jo ha. Bilder av flyene dine, er nå jevla nysgjerrig nå. mange fly har du. Endret 3. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 Så et program om Ted Nugent. Han har vært avholdsmann hele livet fordi faren gav sånn disiplin.Men han er veldig tilhenger av våpen og mente innbruddstyver og alt mulig burde skytes på stedet.Det syns jeg var vel drøyt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2016 En avhengighet erstatter en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå