Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei :D

Er det store porsjoner med mat ennå, fikk du med deg doggie bags.
Har ikke vært mye sulten, rause porsjoner. Men doggie bag og min selvrespekt er ikke venner, så kommer aldri til å spørre om det :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reprise

Oslo, 31. august.

Flåklypa Grand Prix

Elling

Kongen av Bastøy

Den Brysomme Mannen

...

...

Jeg ser du liker norsk film, jeg har en film i min samling,  men det er ikke film samling jeg mener da,.Men i min ivo caprino samling, du vet sikkert hvem film jeg mener da ja det er Flåklypa Grand Prix da, fikk med 5 eksklusive film ruter fra den originale 35mm Flåklypa Grand Prix som gikk på kino i 1975 da

kjøpte Flåklypa Grand Prix. Blu-Ray. Limited edition-utgave som ikke bare er dvd eller blue ray med der stikkord (dra meg nå baklengs inn i fuglekassa ), første bilde her resten kommer siden

post-281153-0-54034600-1462145526_thumb.jpg

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Hei, Må bare si det, at hvis man ikke har prøvd King oscar Lofotpostei før

så kan jeg anbefale det på det sterkeste. Har det på Europris, kjøper det hver gang .

http://www.europris.no/lofotpostei

Da hadde jeg rett på en ting, att Lofotpostei er lik svolværpostei da :D 

http://bilde.dinside.no/kun+menn+og+eldre+b%F8r+spise+postei+av+fiskelever.jpg?o=3220637&w=940&h=0&ee=1253185424

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Brynjar Meling sez :

Jeg er forelska i Kre-kar

åh åh åh !

forelska i Krekar

åh åh åh !

forelska i Kre-kar

men ikke i deg !

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig hos den nye hodekrymperen. Allerede resept på ny medisin. Litt skeptisk. Hu kjenner meg ikke litt en gang og det første hu gjør er å dra frem reseptblokka.

På den andre siden så sa hu at jeg skulle gå og kjøpe meg en ny modell å bygge, så NOE fornuft må hu jo ha.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig hos den nye hodekrymperen. Allerede resept på ny medisin. Litt skeptisk. Hu kjenner meg ikke litt en gang og det første hu gjør er å dra frem reseptblokka.

På den andre siden så sa hu at jeg skulle gå og kjøpe meg en ny modell å bygge, så NOE fornuft må hu jo ha.

Bilder av flyene dine, er nå jevla nysgjerrig nå. mange fly har du.  :dremel:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...