j-- Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Nedi der liksom, i ett telt? Eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Nedi der liksom, i ett telt? Eller?Noen kilometer fra kanten på toppen, i en gigantisk bobil. Var bortom kanten tidligere i dag, og skal kjøre videre i området i morgen, før vi setter nesa mot Vegas og Death Valley Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 (endret) God morgen. Endret 30. april 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Grand Canyon Hvordan er lufta rundt der, hvordan lukter det? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Jepp. De har det på Joker bl.a. Fant kun solo super i store flasker på Joker. Hadde håpa på at det fantes i sånne 12pack pakker som med vanlige solo bokser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Grand Canyon Hvordan er lufta rundt der, hvordan lukter det? Frityrfett og svette Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Grand CanyonHvordan er lufta rundt der, hvordan lukter det?Nå har jeg kun vært på toppen og sett ned, og der har det vært fin skogsluft. Det er enorme skog- og sletteområder rundt. Litt tynn luft, vi er godt oppe i høyden, på rundt 2000moh. Hvordan det, egentlig? Endret 30. april 2016 av j-- Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Har spesiell greie med america og lukter og sånt. Har vært bare i by egentlig, og der var lukta interessant. Spesielt forretninger( spesielt wallegren) var det meget sterk intens lukt. Jeg legger merke til at den samme lukta er kommet mer i norske butikker også.Se ned i vannet (innmed land) er også spesielt, men det var ikke så spesielt der det var ferkssjø. Lite men ganske grumsete vann. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Har spesiell greie med america og lukter og sånt. Har vært bare i by egentlig, og der var lukta interessant. Spesielt forretninger( spesielt wallegren) var det meget sterk intens lukt. Jeg legger merke til at den samme lukta er kommet mer i norske butikker også. Se ned i vannet (innmed land) er også spesielt, men det var ikke så spesielt der det var ferkssjø. Lite men ganske grumsete vann. Har vært mye rundt i ett par uker, og kan egentlig ikke si jeg kjenner meg igjen i det du skriver. De bruker mer klor i springvannet, som gjør det veldig uggent, men det er det. Har badet i sjøen en gang, og tuslet på strand og brygge flere ganger :-) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Drikker du vann fra springen i Usa?? Hadde jeg aldri tørt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 Drikker du vann fra springen i Usa?? Hadde jeg aldri tørt.Nope, men pusser tenner og vasker opp i det. Ellers går det i flaskevann til alt som skal i kroppen. Hvor i USA har du vært? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2016 Rapporter Del Skrevet 30. april 2016 God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Misunnelig. En av mine drømmer er å kjøpe en van og bomse rundt i USA. Håper bare ikke jeg er for gammel for sånt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Er det store porsjoner med mat ennå, fikk du med deg doggie bags. Endret 1. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Bare en liten oppdatering. - 21 kg 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Look at the sexy lady Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Look at the sexy lady *plystre, plystre* Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Bare en liten oppdatering. - 21 kg Du har noe på gong ser jeg. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Bare en liten oppdatering. - 21 kg Du har noe på gong ser jeg. Langt i fra mål, men veien blir bare kortere og kortere Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei Misunnelig. En av mine drømmer er å kjøpe en van og bomse rundt i USA. Håper bare ikke jeg er for gammel for sånt. Man er aldri for gammel til å være boms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå