ilPrincipino Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg henger ikke så mye her, men når det er mulighet til stalking er jeg med. Fant denne tråden om avataren til L4r5: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760434 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Ok, men tror aldri jeg ville brukt foto av noen fremmede som avatare. Virker rart Edit: Aha sånn. Men det er vel også litt.. ja. Greit. Endret 16. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg henger ikke så mye her, men når det er mulighet til stalking er jeg med. Fant denne tråden om avataren til L4r5: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760434 Dumming! Nå avslørte du det! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) WP_20150616_11_12_29_Pro.jpg Så ble det middag i dag og Deilig! Ca hvilket fylke er du i? Jeg driver å sjekker ut utstyret mitt, skal innover fjellet på 7dagerstur regner jeg med snart. Ya know, 2 dagers gåing fra sivilisasjonen. Rogaland Digg, vurderer å dra sørpå for å dra ut i naturen en tur. mer fisk og viltliv der. Har muligheten til å dra med et jaktlag som skal sørover. Har lovlige hagler og rifler. Fiskekort er også en pain in the butt, da du må ha tillatelse fra grunneier, og forskjellige regler fra fylke til fylke. Endret 16. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg henger ikke så mye her, men når det er mulighet til stalking er jeg med. Fant denne tråden om avataren til L4r5: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760434 i knew it Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hva skal dere jakte? Det som er lovlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Angående diskusjonen om avatarer: Jeg er bare på forumet med mobilen, og da bruker jeg mobilversjonen. Der er avatarene veldig små, så ikke alltid godt å se hva de skal forestille. Derfor pleier jeg ikke å se nærmere på dem, og de er bare en kombinasjon av farger. Dette fører ofte til at jeg tror de er noe helt annet enn de egentlig er. Som Delvis sin, har jeg sett som en pingvin. Bytex sin trodde jeg var en logo. Osv. Litt morsomt når jeg en sjelden gang bruker fullversjonen av forumet, og jeg ser hva de egentlig er. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ja er stor forskjell på mobil og pc når man ser avatarene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Plagsomt med all mas om besøk osv. Ja, greit med noen besøk, men får da være måte på hvor mye mas det skal bli rundt det.Sett foten ned og si at dere trenger ro.Leit å høre at hun må over i respirator. Har dere fått døpt henne? Endret 16. juni 2015 av darkness| 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Unger altså, er det ikke det ene så er det det andre. Håper alt går bra Laks. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har dere fått døpt henne?Nå må du ikke gå ut i fra at alle skal døpe barna sine. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Døpe et barn på sykehuset, mens det ligger i respirator??Trodde det gjøres i kjerka senere. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Plagsomt med all mas om besøk osv. Ja, greit med noen besøk, men får da være måte på hvor mye mas det skal bli rundt det.Sett foten ned og si at dere trenger ro.Leit å høre at hun må over i respirator. Har dere fått døpt henne? Setter så klart en fot ned. Koselig med et besøk om dagen som regel, og vi sier ifra dersom vi vil slappe av eller ikke vil ha besøk. Men noen enkelte tar det veldig personlig og prøver å spille på samvittigheten vår. Men faen da, vil ikke ha en dritt med sånne mennesker å gjøre. Respekterer de ikke mine egne behov, kan de like så godt holde seg unna. De fleste har heldigvis vett nok til å spørre når det passer, og forstå hvorfor det ikke passer dag/klokka "x". Eller dersom vi sier ifra på kort varsel. Har ikke døpt nei, er ikke en mulighet så tidlig engang. Men vi tenker egentlig å ikke døpe. Kan heller ha et lite lag isteden for selve døpinga Endret 16. juni 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg respekterer deg nå som du sier at du vil egentlig vente til ungen blir voksen og kan ta sine egne avgjørelser, i stedet for at dere tar slike avgjørelser for hun. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg respekterer deg nå som du sier at du vil egentlig vente til ungen blir voksen og kan ta sine egne avgjørelser, i stedet for at dere tar slike avgjørelser for hun.Enig. Det får være helt opp til henne, og ikke noe hun skal bli tvunget inn i. Jeg er selv ikke kristen, ble verken døpt eller konfirmert, men vi hadde lag og samla familien isteden og det er bare koselig å gjøre 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg respekterer deg nå som du sier at du vil egentlig vente til ungen blir voksen og kan ta sine egne avgjørelser, i stedet for at dere tar slike avgjørelser for hun. Respekterte du ham ikke før?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg respekterer deg nå som du sier at du vil egentlig vente til ungen blir voksen og kan ta sine egne avgjørelser, i stedet for at dere tar slike avgjørelser for hun.Respekterte du ham ikke før?? Respekt må man gjøre seg fortjent til. Det er ikke noe man får som default. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ja, jeg er svært glad mine foreldre aldri døpte meg, og jeg kunne ikke tenke meg å tvinge et barn inn i en religion før det selv kan avgjøre om det vil være religiøst eller ikke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Respekt må man gjøre seg fortjent til. Det er ikke noe man får som default. Så når du ikke liker meningene til folk som ikke aktivt har gjort seg fortjent til din respekt, så denger du bare løs på dem? Meninger må gjøre seg fortjent til min respekt, men gode resonnementer. Men jeg har respekt nok for personen til å agere pasifistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå