Primer4 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Om du har bestilt noe som er litt halveis/gråsone/men-ganskerelativt-lovlig fra utlandet og det ble levert til norsk toll for for eksempel 8 dager siden og statusen til posten sier "Bring/Posten har foreløpig ikke mottatt hendelser for denne sendingen" men sendingen er registrert, hva er da sjansen for at det er blitt stoppet? noen som har erfaringer med å bestille ting som er relativt ganske lovlige fra utlandet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kan betalingen spores til deg? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kan si så mye som at om noen angivelig mener det er begått ett lovbrudd så blir det vanskelig og bevise noe. Gjelder uansett ikke meg, spør for en kompis. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Da er det verste som kan skje et par ubehagelige avhør. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Nekt hvis det ikke kan spores til deg med betaling. Jeg skal prøve å bestille postlapper eller puslespill biter i fra nederland uten LSD på bare for å se hva som skjer. Endret 26. april 2016 av Dr Jones 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 En venn av meg skulle ut å reise, og ville ha med LSD. Han dyppet den ene siden av passet sitt i LSD, og kuttet det opp i biter da han kom frem. Et smart triks som gjør hverdagen enklere! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Ikke hverdagen, men ferien. Med mindre han skulle på business-reise. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Eg trenger nye folk å prate skjit med. Noen som melder seg frivilig til å prate med en halvgal utflytta norlenning i sverige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Holder på å vaske spy fra dyne for hånd. Elsker livet! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Holder på å vaske spy fra dyne for hånd. Elsker livet!Tror jeg hadde gitt opp det prosjektet.. hvorfor ikke vaske i maskin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg er på camping, og er ikke vaskemaskin her Heller ikke noe særlig med butikker i nærheten. Var heldigvis bare litt i kantene da, så det gikk vekk med vann og litt såpe. Lakenet kastet jeg da :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Hvorfor spydde du på camping ? Det var jo veldig klønete Endret 27. april 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hadde laget skittles vodka, så ville jeg smake Gikk som det måtte 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Hadde laget skittles vodka, så ville jeg smake Gikk som det måtte Hva er det? Jeg vet hva vodka er selv om jeg ikke drikker, jeg har prøv drikke da, men jeg fant på bare faen skap i fylla så nei takk det var ikke noe for meg. Endret 27. april 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå