Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som synes det er helt greit at alle disse gamlingene dauer?

Når det gjelder prince er sign o' the times en soleklar klassiker på samme måte som for eks. ziggy stardust eller ace of spades av motorhead men ingen av disse artistene klarte å toppe disse albummene i ettertid. Ser liksom ikke hvordan betydning det har at de dauer som fluer nå i 2016 å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men heilt ærleg. Prince sin musikk var skikkeleg dritt og han behandla fans med ekstremt lite respekt.

Hver sin smak. Jeg er veldig glad i "1999", som har snurra mange runder på platespilleren min. Og "Come" fra 1994 ble nesten ihjelspilt av meg da mamma kom hjem med CD-en. Jeg lå på loftet med CD-en på repeat på stereoanlegget, og var som 7-8-åring svært glad i sporene "Letitgo", tittelkuttet, og "Orgasm".

Likte også hans siste utgivelser fra de siste årene. Friskt og herlig. Hvordan han behandlet fansen får være så, men jeg likte mye av det han laget, og han var et musikalsk geni. Kanskje ikke like stort som Frank Zappa, men likevel.

Lenke til kommentar

Ikke blottlegg deg om du ikke kan handle the truth.

Haha.. Har du noe imot meg eller noe? :D I can handle the truth. Men jeg sa, so what? Det svarte du ikke på..

Edit; og nei jeg kommer ikke med random kommentarer for å få oppmerksomhet, jeg gjør det for å få folk til å smile.

So fuck you :)

Endret av Sebby
Lenke til kommentar

Ikke blottlegg deg om du ikke kan handle the truth.

Haha.. Har du noe imot meg eller noe? :D I can handle the truth. Men jeg sa, so what? Det svarte du ikke på..

Edit; og nei jeg kommer ikke med random kommentarer for å få oppmerksomhet, jeg gjør det for å få folk til å smile.

So fuck you :)

Ha ha likte den med fuck you, :green: beste kameraten var irritert  på att jeg satt med mobilen og sente han nei spamma han med sms, fikk da som svar fuck on fra han ha ha det er gøy da han blir irritert

Lenke til kommentar

If so, so what?

wow so individualistic & unique x--DD

Gidd å mobbe sebby dah.

Autism-Awareness-Ribbon.jpg

Og du dynfunctional, denne er ikke rettet mot verket joking eller sebby eller lycan, denne er rettet mot alle stamgjestene i forumkafeén så kan definitivt ikke kalles mobbing.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...