Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt annet enn å røyke seg stein hvertfall

Søk på "top 10 things to do in Amsterdam" i google.

Blir nok å røyke seg stein også. Man må nesten innom en coffee shop når man er der. Men har ingen planer om å henge der for å si det sånn.

Når jeg spør i stedet for å søke så er det gjerne for å høre om noen har noen gode erfaringer.

Se fotballkamp.

Fotball er et folkehelseproblem jeg ikke ønsker å bidra til at sprer seg.
Lenke til kommentar

Jeg ble så irritert i Lisboa, både morgen, ettermiddag og kveld kom det folk bort til meg og spurte "want some weed" og viste frem små vakuumpakker. Nei jeg vil for faen ikke ha weeden deres. Noen slang på coke og amfetamin i slagspushen sin også. Og de fulgte faen meg etter deg 10-20 meter hvis du ignorerte dem.

Men det gjør de vel med alle mannlige turister. Det var ingen som spurte min kvinnelige kompanjong.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Alt annet enn å røyke seg stein hvertfall

Søk på "top 10 things to do in Amsterdam" i google.

Ja det er jo grusomt når man røyker noe du ikke blir stein av engang, fordi det har lite THC og mye CBD.

Men man får vondt i skuldrene og hele ryggen fordi man ikke var vant til å ha skuldrene normalt.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Jeg trude jeg sparte noen kr på C-SKINNESETT D2 MED DIGITALSTYRTE PENSER  24802 da. 

Det som er med i pakka er

5 rette skinner av  24188

2 rette skinner av 24172

2 Buet skinne av 24224 

1 Manuell pens venstre 24611

1 Manuell pens høyre 24612

2 Pensedekoder 74461

2 Pensemotor 74491

Jeg sparer 147.kr å kjøpe 24802 da, 

Det siste jeg kjøpte i marklin er i bilder her,

jeg kjøpte meg det tog her pluss 2 store vogner. For vært  tog har en digital adresse, men jeg fant ikke adressen PÅ MINNE 2 MARKLIN HO MOBILSTASJON  2 da, men det toget kjørte ikke en cm da, å da kjøpte jeg meg LOKKORT, 5 STK men etter jeg satt i et LOKKORt i MARKLIN HO MOBILSTASJON nei toget kjørte ikke, nei det toget er ikke ødelagt du så det lyste på youtube videoen jeg la inn her da , men leste att de LOKKORT, 5 STK kan bare brukes sammen CENTRAL STATION CS3plus til 8500.kr :dribble: Skal kjøpe CENTRAL STATION CS3plus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...