Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russisk krimforfatter, tidligere ukrainsk.

Nei sidt gang jeg leste om hans olav lahlum, så er han Lahlum ble født i Mo i Rana i Nordland. Han er oppvokst i Jektvik iRødøy kommune, Nordland, men bosatt i Gjøvik

Det var en vits som ikke hadde noe med Lahlum å gjøre. Poenget var bare at Russland har tatt Krim-halvøya i Ukraina, slik at forfattere derfra nå er Russiske. Jeg mistenker den gikk over hodet på de fleste her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Om fire og en halv uke reiser jeg til Amsterdam! :w00t:

Om en halvtimes tid reiser jeg fra Savannah til Orlando. Må bare dusje, og raide Walmart for drit først :fun:

Jamie Luner : The South shall rise again , y'all.

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Osloensere har bare kosteskaft opp i ræva (kanskje de liker den slags , hva vet jeg ?) , de ville ikke visst hva humor er om de så fikk en ambolt i hodet :D 

Lenke til kommentar

Nu snart blir det mer Fallout 4, :dribble:  :dribble:  søndag ble halv 5 før jeg sluttet å spille, å noen ganger er faen meg dogmeat total idot noen ganger da, :huh:  jeg var i diamond city å jeg var kontoret til en der, for å få en nøkkel, etter på var det en heis der ute da jeg hoppet ned med power amor faen meg dogmeat hoppet etter å det ble total katastrofe da  :hm:

Lenke til kommentar

Eneren og toeren er fantastiske hvertfall. Tactics har jeg ikke prøvd.

Kjøp de hvis du liker isometriske rollespill. Et høydepunkt i sjangeren.

Om det ikke er din greie, så tviler jeg på at Fallout kommer til å overbevise deg om det.

Om jeg gjør Fallout 4 spillet jeg til halv 5 på morgnen, husker nå jeg kjøpte fallout 2 for mange  år siden men da var ikke det min type spill da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...