MR SPEED Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Svar på tiltale: hvis spillet er så bra som du skriver her så gir deg deg 1 poeng der, du hatt rett på et spill da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Jeg har hatt litt problemer med Unetbootin når jeg skal lage Windows-USB i det siste. Noen som har et godt alternativ? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg har hatt litt problemer med Unetbootin når jeg skal lage Windows-USB i det siste. Noen som har et godt alternativ? Hva med ei Katy Perry-pute? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 (endret) Ja.Du kunne sikkert nevnt hva alternativet var? Endte opp med Rufus. Funka greit nok. Hva med ei Katy Perry-pute?Takk som byr, men det byr meg i mot. Endret 16. april 2016 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Vedkjenner at jeg nettopp gav Lars et point, det var for (den første linja) på commentaren til sitatet som inneholdt "ja". Dette nevnt bare for orden skyld. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Ligner litt på en tapir, men med uvanlig mønster. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Du kunne sikkert nevnt hva alternativet var? https://www.debian.org/ 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Du kunne sikkert nevnt hva alternativet var? https://www.debian.org/ Men da må han jo få lagd en usb-pinne fra debian-isoen. Med hva? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Wee, dette blir en epic helg as. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 https://www.debian.org/Du av alle burde vite at jeg har flørta med Linux flere ganger. Det er deg jeg har spurt om hjelp. Når jeg da stadig vender tilbake til Windows burde du ha lært at Linux egentlig ikke er noe for meg. 4 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) Noob. (Jeg etterligner mange kulturer som bare kaller deg en noob og ikke orker å hjelpe deg). Endret 16. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Du av alle burde vite at jeg har flørta med Linux flere ganger. Det er deg jeg har spurt om hjelp. Når jeg da stadig vender tilbake til Windows burde du ha lært at Linux egentlig ikke er noe for meg.Tipper 94% av bruken din er firefox, så tror ikke du hadde merket stor forskjell i dag. Men du gjør hva du vil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 dd Svaret mitt var først og fremst humoristisk, som en hyllest til sangen om bøtta med hull i. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Tipper 94% av bruken din er firefox, så tror ikke du hadde merket stor forskjell i dag.Ettersom 90% av bruken av Firefox er musbruk så merker man stor forskjell. Windows har et alternativ som heter "enhance pointer precision" som er totalt overlegent Linux til desktop-bruk (altså så lenge man ikke spiller skytespill). Nå har jeg surfet på Linux sammenhengende i lang tid, og dette plager meg fortsatt stadig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå