Emancipate Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Men hun skal flytte hit til østlandet i slutten av året, bare pga meg. Hvis hun skal flytte uansett er det klart hun må flytte inn (hvis du vil det). Fortsatt fantasi-synsing. Endret 14. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Lycan: Hva i helvete skal det bety? Her er jeg helt uerfaren, men jeg tenker at ikke har med tiden man har vært sammen, men hvor mye man har testet å leve sammen 24 timer i døgnet. Så om dere har mulighet, ta en ferie sammen. Gjerne i en 10 meters seilbåt. Tettere på blir det ikke. Tja, hun bor jo i Kristiansund, så når hun kommer hit så er hun jo hos meg 1 uke om gangen osv., så får jo testet åssen det er å ha hun er 24 timer i døgnet. Har også planer om ferie sammen til sommeren ja. Men hun skal flytte hit til østlandet i slutten av året, bare pga meg. Hvis hun flytter til en egen leilighet så blir det liksom til at hun nesten aldri er der uansett. Hun kjenner ingen andre her. Du bry deg ikke om sånne svar dritt i det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jada, jeg driter i han Nei jeg ser du skriver ((Lycan: Hva i helvete skal det bety?)) Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg skriver mye rart jeg. Ja jeg responderte. Hva så? Still don't care. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Forrige veke var eg på dates med ei som holdt på å gjere meg sprø og kjeda livet av meg. Så møtte eg på ei anna i helga, og det var instant crush frå begge. Eg vil møte ho i morgon. Skal prøve på det. Eg er ikkje ALLTID ein kynisk drittsekk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg skriver mye rart jeg. Ja jeg responderte. Hva så? Still don't care.Du bryr deg helt åpenbart. Du presterte å lyve til deg selv to ganger i løpet av en håndfull timer. keep it up homeboy 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Lycoss kommer kun med slengere. Jeg syns litt synd i han faktisk. Endret 11. mai 2016 av Delvis 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Ja det er litt småtragisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg skriver mye rart jeg. Ja jeg responderte. Hva så? Still don't care.Du bryr deg helt åpenbart. Du presterte å lyve til deg selv to ganger i løpet av en håndfull timer. keep it up homeboy jeg spanderer middagen idag 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hei New York, hei jetlag. Lys våken i en times tid nå. På tide å gå ut og finne seg en frokost Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg skriver mye rart jeg. Ja jeg responderte. Hva så? Still don't care.Du bryr deg helt åpenbart. Du presterte å lyve til deg selv to ganger i løpet av en håndfull timer. keep it up homeboy 2064695.jpg jeg spanderer middagen idag ikke glem favorittdesserten hans Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Folkens, synes dere det er for tidlig å flytte sammen etter å vært kjærester i ett år? Hvis forholdet er godt og vi sjeldent/aldri krangler.Synes ikke det er for tidlig. Det er når man flytter sammen man finner ut om forholdet er liv laga. Ps. Det å aldri krangle bør vel ikke å være er mål i seg selv.. kan tyde på at man kanskje svelger for mye kameler. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Ahh, Fjordland... Denne herlige middagsretten som får man selv til å føle seg som et ekte medlem av middelklassen. Godt jeg kan bruke innpakningen til annet søppel når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Folkens, synes dere det er for tidlig å flytte sammen etter å vært kjærester i ett år? Hvis forholdet er godt og vi sjeldent/aldri krangler.Synes ikke det er for tidlig. Det er når man flytter sammen man finner ut om forholdet er liv laga. Ps. Det å aldri krangle bør vel ikke å være er mål i seg selv.. kan tyde på at man kanskje svelger for mye kameler. Okei. Takk for godt svar Vil ikke krangle med hu, jeg elsker hun. Men vi har hatt et par diskusjoner da. Key point er å ikke la det gå over i sint krangling, tenker jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Du er rar. Anyways... Var tre uker uten vaskemaskin. Nå én uke etter at vi fikk den tilbake er jeg fremdeles ikke ajour med klesvaska. Trenger mer enn ett tørkestativ føler jeg. Da vasker du for hånd, du sparer penger da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Jeg vaska for hånd én gang i løpet av perioden. Ikke igjen. Det tar for lang tid og er for slitsomt for hender og fingre for meg. Utenom det så brukte vi bare omtrent hele garderoben og vaska hos andre to ganger. Det var undertøy det gikk tomt for raskest. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg vaska for hånd én gang i løpet av perioden. Ikke igjen. Det tar for lang tid og er for slitsomt for hender og fingre for meg. Utenom det så brukte vi bare omtrent hele garderoben og vaska hos andre to ganger. Det var undertøy det gikk tomt for raskest. Bra dere fikk vaskemaskinen til bake da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå