Delvis Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Bare å søke på sangnavnet + lyrics, så kommer det opp masse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Bare å søke på sangnavnet + lyrics, så kommer det opp masse. Takk Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) shot through the heart, seier no berre eg. Endret 7. april 2016 av Teitgutt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 For det er nordmenn som er bra, det er nordmenn som er best.Alltid nordmenn som kan drikke mest og spy villt på hver eneste fest.Og den kjekke norske mann, han vil vise hva han kanHan drar ned til sydens varme land for å vise at han er mann.Hurra for Norge, 17. mai og olje og alt det derre der. (Hei)Hurra for Norge som gir til Sverige alt det de har fra før (Hei)Duttedatten, duttendatten.Hurra for Norge som kjøper alt skrotet svenskene vil bli kvitt. (Hei)Tra-la-la-la-la.... (Hei)Det er Norge som er bra, det er vårt klima som er best.En forfrysning det er det vi lengter til når sommeren er som best.Vi får bare drikke vann her i dette frie landOg jeg synes synd på han som prøver å lage seg en dram.Hurra for sludd og regn og snø, vi fryser jo spent i hjel. (Hei)Duttendatten, duttendatten.Hurra for melodi Grand Prix som stadig går like bra. (Hei)Duttendatten, duttendatten.Hurra for Norge, 17. mai og olje og alt det derre der. (Hei)Bruttendatten, duttendatten.tjo hei ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Når jeg dusjer og synger i vei, får jeg alltid lyst til å sette en mik inni der og ta opp noe av det, samt fikse noe opplegg slik at jeg kan bruke MIDI-kablene mine til å koble keyboardet mitt til PC-en. Heldigvis går det over før jeg har tørka meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Offline modus for svingende! Bruk det! Test Offline modus i går å i dag nei takk til Offline modus, bruker min wifi det trå løse internett da til modemet . jeg down load 800mb til 900.mb i sanger å da var det ikke mer plass i mobilen min da. Endret 7. april 2016 av jokingntria Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg liker offline modusen til Spotify, men har lagt merke til at telefonen ikke 'har plass' til alle sangene. Men synes det er rart. Hvor legger de seg egentlig? Står ikke noe om det noen plass.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg liker offline modusen til Spotify, men har lagt merke til at telefonen ikke 'har plass' til alle sangene. Men synes det er rart. Hvor legger de seg egentlig? Står ikke noe om det noen plass.. Sikkert i Spotify apen, liten plass her oxo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fjordland langtidkokt svinenakke. Var ikke så dumt det gitt. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Var i finland i dag og handlet. Er typ 15min med bil til s-market. Fan de har mye rart Enda bedre utvalg enn på lokale ica'en her i sverige. Digger å være her! Fuck norge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Fjordland langtidkokt svinenakke. Var ikke så dumt det gitt.Tull. Det er verre enn waterboarding. Det har Breivik sagt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ikke verst at Breivik klarte å få igang en rettssak så han kunne fortelle noen dårlige vitser til pressen han har kommet på iløpet av de siste 4 årene på cella. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg liker offline modusen til Spotify, men har lagt merke til at telefonen ikke 'har plass' til alle sangene. Men synes det er rart. Hvor legger de seg egentlig? Står ikke noe om det noen plass.. Sikkert i Spotify apen, liten plass her oxo Mye mulig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fjordland langtidkokt svinenakke. Var ikke så dumt det gitt.Nei. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jo mente du vel. Eller var du enig? 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fjordland er ikke mat. Muligens brakkemat. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Langtidskokt svinenakke vekker nostalgiske minner fra indre troms. Ahh, lukten av sundkokt mat og skopuss Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jo mente du vel. Eller var du enig?Jeg mener du bør revurdere alt du gjør. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå