Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg har også veldig lyst på ny PC. Min stod ubrukt i nesten halvannet år. Den var allerede litt gammel da jeg dro fra den, og nå når jeg har fått den tilbake, så merker jeg veldig godt at den ikke henger med lenger. Nye spill kjøres på absolutt minimum.

Jeg har brukt flere uker på å tenke ut hva som gav meg mest for pengene. Om du har et budsjett så kan jeg sikkert komme med noen anbefalinger. ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytta ut det nye modemet mitt med litt eldre modem som lå i skapet, for trå løse nett på nye modemet mitt virket ikke, noe jevla dritt da for en som er musikk gal etter høre på musikk da. Nå kan jeg streame musikken uten kota blir brukt opp igjen å få ræva hastighet etter kota er brukt opp da :glare: jeg hører opp til 5 timer i et på musikk. :love:  :love:

Lenke til kommentar

 

Nå kan jeg streame musikken uten kota blir brukt opp igjen å få ræva hastighet etter kota er brukt opp da :glare:

Har du kvote på internettet ditt? Bruker du mobilt bredbånd eller noe lignende? 

 

Det er på mobil abonnementet mitt, jeg oppgraderte fra 2-3 gb til 6 gb pr måned, men det brukte jeg opp veldig fort for fort da. Så nå bruker jeg Wi-fi da :)

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

 

Jeg har også veldig lyst på ny PC. Min stod ubrukt i nesten halvannet år. Den var allerede litt gammel da jeg dro fra den, og nå når jeg har fått den tilbake, så merker jeg veldig godt at den ikke henger med lenger. Nye spill kjøres på absolutt minimum.

Jeg har brukt flere uker på å tenke ut hva som gav meg mest for pengene. Om du har et budsjett så kan jeg sikkert komme med noen anbefalinger. ;)

 

Har ikke økonomi til det nå. Har akuratt kjøpt nye møbler og fikset opp hjemmekontoret. Var på en liten 3-dagers ferietur sist helg, og sitter å booker en tur i mai nå.

 

Må nok klare meg i noen måneder til.

Lenke til kommentar

Jeg skal til å installere den nye maskina og trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger et godt datamaskinnavn å skrive inn når Windows ber meg om det. Den gamle het "Das Bootsector". Siden den nye maskina har fokus på å være stille så lurte jeg litt på "Pwn silent, pwn deep". Da beholder jeg også ubåttemaet i navnet.

Lenke til kommentar

Jeg skal til å installere den nye maskina og trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger et godt datamaskinnavn å skrive inn når Windows ber meg om det. Den gamle het "Das Bootsector". Siden den nye maskina har fokus på å være stille så lurte jeg litt på "Pwn silent, pwn deep". Da beholder jeg også ubåttemaet i navnet.

Red Rocketober ;-----------)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke noe forhold til U-69 annet enn at jeg veit det var den første VIIc-utgaven. Da hadde jeg heller kalt den for U-864. Men jeg vil heller ha en dårlig pun.

 

Seriøst? U-96 er ubåten i Das Boot. 69 er en sexposisjon. Det må jo være perfekt navn for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere er det noen tråder sanger txt exe se under :)

 

 

"Rock And Roll All Nite"

You show us everything you've got
You keep on dancing and the room gets hot
You drive us wild, we'll drive you crazy

You say you wanna go for a spin
The party's just begun, we'll let you in
You drive us wild, we'll drive you crazy

You keep on shouting, you keep on shouting

I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day

You keep on saying you'll be mine for a while
You're looking fancy and I like your style
You drive us wild, we'll drive you crazy

You show us everything you've got
Baby, baby that's quite a lot
And you drive us wild, we'll drive you crazy

You keep on shouting, you keep on shouting

I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day

You keep on shouting, you keep on shouting

I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll all night and party every day
I wanna rock and roll


Submit Corrections
Thanks to Kristina for correcting these lyrics.
A-Z Lyrics K KISS Lyrics
"Dressed To Kill" (1975)


 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...