Delvis Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ja fordi den beskjeden har jeg aldri fått. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Det pleide mamma å si når jeg hadde mista noe. Det ligg der du la det sist Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Er det bare jeg som blir skeptisk når man slår på maskina og får beskjeden "Alle filene dine ligger der du la dem"? What are tou not telling me, Windows 10? "Vi kopierte alt du hadde, og fucka rundt med hele systemet ditt, men slapp av, alt er der du la de" *webcamera lyser rødt* "Ikke vær sånn da, vi vil jo bare gjøre ting enklere for deg!" Endret 4. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Jeg tør påstå skrytefaktoren på min fangst er større. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Dagens fangst: DSC_4652.JPG Vinne i lotto da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Nei, da hadde jeg virkelig gått overboard. Dette er et nøye gjennomtenkt kompromiss mellom pris og ytelse. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fint at du har råd til sånt på trygd, da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fint at du har råd til sånt på trygd, da Nja. Med rette prioriteringer kommer man veldig langt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg visste ikke at han var på trygd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Fint at du har råd til sånt på trygd, da 1: Hva vet du om det? 2: Tror du ikke folk på trygd klarer å spare opp ti tusen kroner? 2 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 "The test will only run in a Java enabled browser. This means you will not be able to switch between the test and other programmes and/or search engines." Betyr det at jeg ikke kan bruke Word samtidig? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fint at du har råd til sånt på trygd, da 1: Hva vet du om det?2: Tror du ikke folk på trygd klarer å spare opp ti tusen kroner? Alle på trygd har selvsagt brukt den opp uken før de får den på å krite øl/litago på den lokale nærbutikken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fint at du har råd til sånt på trygd, da 1: Hva vet du om det? 2: Tror du ikke folk på trygd klarer å spare opp ti tusen kroner? Det er lett du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Alle på trygd har selvsagt brukt den opp uken før de får den på å krite øl/litago på den lokale nærbutikken.Det ironiske er at jeg har kjøpt både Litago og øl i dag. *fap*Fikk jeg med speilbilde av meg selv? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Alle på trygd har selvsagt brukt den opp uken før de får den på å krite øl/litago på den lokale nærbutikken.Det ironiske er at jeg har kjøpt både Litago og øl i dag. *fap*Fikk jeg med speilbilde av meg selv? Litago? Hvordan har du råd til PC da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 Litago? Hvordan har du råd til PC da?Jeg krita den selvfølgelig. Fikk penger på fredag og alt gikk til Litago-gjelda. Så da krita jeg en PC. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg har også veldig lyst på ny PC. Min stod ubrukt i nesten halvannet år. Den var allerede litt gammel da jeg dro fra den, og nå når jeg har fått den tilbake, så merker jeg veldig godt at den ikke henger med lenger. Nye spill kjøres på absolutt minimum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå