Datasmurf Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Absolutt plausibelt.Hva er plausibelt med at Anfall har HIV? Hu er sammen med deg? Vet aldri hvem eller hva du har dasket. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Stakkars bilen til naboen. Full gass under oppstart og slipper ikke gassen når han girer heller. Hvordan kan en 1 liters motor tåle en sånn voldtekt? Går bare og venter på at han skal sprenge motoren før han har kommet seg på veien. Endret 2. april 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Her drikkes det rødvin med verdens beste selskap, meg selv :-P Flytter til Sverige i morgen. Kommer til å bli alkoholiker :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Balki : "Well , of course NOT....don't be rediculous !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Regina Lund , Sveriges Martha Louise Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Her drikkes det rødvin med verdens beste selskap, meg selv :-P Flytter til Sverige i morgen. Kommer til å bli alkoholiker :-P gratulera som Svensk medborgare då pojke, Kom ihåg kille du är en Norrbagge nu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Carl på brygga : "Du er jo for helvete påtent !" Viggo : "Næ , næ , næ !" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hørte at Svenskene trekker hjemover igjen nå. Det er fordi det snur, sverige har vekst mens her er det nedgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Mot i Brøstet er ren plagiat av PS....damn straight ! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Må man alltid booke hotellrom i forveien, eller kan man komme inn og bare hei kan jeg få et rom nå? ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvor? På vanlige hoteller kan du bare troppe opp, så lenge de har ledige rom. På syden-charter-hoteller tror jeg det blir verre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 På de aller fleste er jeg helt sikker på at det bare er å troppe opp, men vær forberedt på at de ikke tar kontant. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Kan man sjekke ut samme dag? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Normalt betaler man fra 12 til 12, altså ett døgn. Men du trenger jo ikke å være der hele den tiden. Det er ikke et fengsel. Beklager at jeg fikk litt utro-vibes nå. Endret 3. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Blir det Undertakers siste kamp i kveld , går det nå mot kveld i hans karriere ? Glem jula , glem påsken....WM er min favoritt-høytid Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) http://www.theguardian.com/world/video/2016/apr/03/icelands-prime-minister-walks-out-of-interview-over-tax-haven-question-video http://www.dailymail.co.uk/news/article-3521830/Tax-havens-world-s-rich-famous-revealed-huge-data-leak.html Just a friendly reminder to all tourists visiting Iceland for the next couple of days. If the government does not resign by tomorrow morning there will be riots in the center of Reykjavík. Although we are known for very aggressive looking tactic when it comes to rioting we do not intend to hurt anyone. The Police is our family, friends, uncles and neighbours and it would be awkward. That being said, they are the bumper between the people and the politicians and their job is to defend the government and parliament as is custom in many countries. Our prime minister has yet refused to resign after being exposed as a financial criminal, something he was elected to protect us from. We just found out today that the criminals are also members of parliament and the mayors office. Tomorrow we will kick them out if they have not already resign. They will be prosecuted and put in prison according to law. It depends on them how hard we will have to fight but people are fucking pissed. So if you are a tourist in Reykjavík for the next days and weeks, we apologize for the inconvenience. Be careful of your surrounding if you are on the frontline, otherwise you do not have to worry. Nobody will harm you in any way. You are welcome to come take a look and ask us questions but bare in mind that people are very very angry. When we riot we only do it against those who have hurt us. Shops or cars are newer burned down...it is after all our stuff. You will not be harmed and every restaurant and shop will be open. Free wi-fi on battlefield. If the government resigns by tomorrow I am afraid that there will still be massive crowd in center Reykjavík tomorrow so be careful of flying eggs and stuff. See further detail in link: http://imgur.com/a/O9YZM Endret 4. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Fy fan for et helvete.. Kom med buss til Umeå klokken halv 12 i går kveld. Skulle videre med tog, sitter på det nå. Tenkte at nå skal eg finne noe å spise og lagre bagasjen mens eg venter. Men neida. Ingenting åpent og togstasjonen var et par benker og ingenting annet... Kommer på toget. Nei bistro vognen er stengt og åpner aldri... Så gjett om eg er sulten. Skal spise når eg kommer meg av det jævla toget... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2016 Forfatter Del Skrevet 4. april 2016 Er det bare jeg som blir skeptisk når man slår på maskina og får beskjeden "Alle filene dine ligger der du la dem"? What are tou not telling me, Windows 10? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå