Ssnerk Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Var i noen situasjoner i går som vanligvis hadde gjort meg skikkelig nervøs, men siden jeg snakker engelsk her så virker det som at jeg ikke blir nervøs av noe omtrent. Hvis jeg sier noe rart eller ikke hører hva dem sier, så kan jeg bare skylde på engelsken. Wooooopidiodododlama. 3 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Kjenner til det. Språkbarrierer i utlandet er gull verdt, sjølv om eg er nokså stødig i engelsk. Vere selektivt god i engelsk. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Hei hva er det man skriver om her inne? Virker spennende med en kafe, selger dere kaffe og kaker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Her inne skrives det bare ræl. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Her skrives det om alt, ingen spesifikke temaer. Kan jo nevne at jeg skal på en snurr i kveld, på en bursdagsfest. Eneste partypooperen er at klokka stilles, og det blir Trondheimstider på byen. (Liker ikke Trondheim pga. dette) Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Kan også nevnes at jeg veide meg og oppdaget at jeg har gått ned 5 kilo det siste halvåret, fra 80 til 75 kg. Jeg er 187 cm høy, så jeg veier altfor lite nå. Har jobbet veldig mye i det siste - sammenheng? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Hei hva er det man skriver om her inne? Virker spennende med en kafe, selger dere kaffe og kaker? Går kveld ca 20:30 til ca 21:00 var jeg ferdig min første kake, marsipankake 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Nå har jeg aldri lagd noe kake men den så litt bulkete ut. Edit: For ett pinglesamfunn vi lever i http://www.klikk.no/foreldre/helse/barn-sys-uten-bedovelse-1655400.ece Ble sydd i panna uten bedøvelse selv da jeg var tre år, husker det ennå, men traumer? nei. Skylder på foreldrene som presser sin offer-mentalitet på ungene sine og syr puter under armene på de. Endret 26. mars 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Her var det lenge siden sist godtfolk!Fikk angst når jeg så den gamle kaféen var lagt ned..! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Nå har jeg aldri lagd noe kake men den så litt bulkete ut. Edit: For ett pinglesamfunn vi lever i http://www.klikk.no/foreldre/helse/barn-sys-uten-bedovelse-1655400.ece Ble sydd i panna uten bedøvelse selv da jeg var tre år, husker det ennå, men traumer? nei. Skylder på foreldrene som presser sin offer-mentalitet på ungene sine og syr puter under armene på de. Hvis du er hos tannlegen så tar du ikke bedøvelse da hvis du må borer eller trekke en tann Kan også nevnes at jeg veide meg og oppdaget at jeg har gått ned 5 kilo det siste halvåret, fra 80 til 75 kg. Jeg er 187 cm høy, så jeg veier altfor lite nå. Har jobbet veldig mye i det siste - sammenheng? Hva jobber du med da, man brenner kalorier med fysisk arbeide da. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Er teknisk klargjører av nye biler. Litt administrativt arbeid iløpet av dagen (1-2 timer), mens resten er fysisk arbeid ja. Tror jeg har veldig høy forbrenning også. Spiser som regel 2 skiver og 2 egg til frokost, 1 banan og 6 skiver iløpet av arbeidsdagen, pleier å spise middag og kveldsmat hjemme. Synes ikke jeg spiser så lite egentlig, men har gått ned lell Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Var hos tannlege for en uke siden og fikk satt i 2 stifter i kjevebeinet til 2 nye tenner. Fikk bedøvelse med adrenalin i. Moro det, men det er vel ikke vanlig hos vanlige tannleger vel? Drittlei stinga nå, gleder meg til å fjerne dem på tirsdag. Mat, film, sex og sove. Kanskje sex før mat er smart. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Moro det, men det er vel ikke vanlig hos vanlige tannleger vel?Jo. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Er det noen regler mot servering av alkohol på utesteder i morgen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=abfLDg_7Hjo Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Nå har jeg aldri lagd noe kake men den så litt bulkete ut. Edit: For ett pinglesamfunn vi lever i http://www.klikk.no/foreldre/helse/barn-sys-uten-bedovelse-1655400.ece Ble sydd i panna uten bedøvelse selv da jeg var tre år, husker det ennå, men traumer? nei. Skylder på foreldrene som presser sin offer-mentalitet på ungene sine og syr puter under armene på de. Hvis du er hos tannlegen så tar du ikke bedøvelse da hvis du må borer eller trekke en tann Jo men det blir ikke helt det samme, det å få sydd et par sting gjør bra mye mindre vondt og er gjerne mye mindre "traumatiserende" enn hendelsen som forårsaket stingene. man er liksom allerede over den verste kneika. Edit: Men det er jo klart at om mora står og hyperventilerer og jøyser seg opp så kan det og få et par sting plutselig bli skikkelig traumatiserende likevel. Endret 26. mars 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=abfLDg_7Hjo Du kan vel ikke seriøst drive å rippe på jed, nå som trump og hillary leder? Jeg blir ikke å dra tilbake til usa på 8 år, kanskje for å fornye passet mitt hvis jeg ikke kan gjøre det via en ambassade. (Slapp av, må enda betale skatt til usa selv om man brenner passet sitt) https://www.irs.gov/Businesses/Income-from-Abroad-is-Taxable Endret 26. mars 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Er teknisk klargjører av nye biler. Litt administrativt arbeid iløpet av dagen (1-2 timer), mens resten er fysisk arbeid ja. Tror jeg har veldig høy forbrenning også. Spiser som regel 2 skiver og 2 egg til frokost, 1 banan og 6 skiver iløpet av arbeidsdagen, pleier å spise middag og kveldsmat hjemme. Synes ikke jeg spiser så lite egentlig, men har gått ned lell Mange timer jobber du pr dag da Sebby Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Hei hva er det man skriver om her inne? Virker spennende med en kafe, selger dere kaffe og kaker? Går kveld ca 20:30 til ca 21:00 var jeg ferdig min første kake, marsipankake Hr lig jeg stikker innom for en godbit hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå