darkness| Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hva var det gamle nicket ditt RammsteinBK? -- Føles nesten som gamle dager, jo. Mange veteraner her Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 BananLaks aka kantkongen aka edgelord banan. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Der har du meg. Kanskje kaféen skulle hatt noe annet navn? Istedenfor bare v2. Endret 30. mai 2015 av RammsteinBK Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) Viktig at dere følger denne regelen, folkens. Sånt liker vi ikke her inne. Latias! Har ikke sett deg på lenge, Kongen. Du er en skikkelig søting, altså! Skittent triks for å få mer aktivitet?Jeg klikka meg inn på den gamle forumkafeen siden jeg så den var stengt. Stengt forumkafè pleier å være synonymt med krangling/drama = stengt tråd. ... så var det bare pga. vi skulle lage en ny en Samme her. Hadde popkornet klart og alt. Men hei, jeg får nå være med fra første stund denne gangen. Holy shit, så mange sider allerede. Har ikke sett så mye trafikk her siden Pessi terget på seg alle jentene her inne. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Skulle kanskje hatt denne i "mine innlegg", gitt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ja, lenge siden jeg har sett Latias her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Latias er fremdeles oppført som kvinne. Det kan ikke være en kvinne? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ny forumkafé! Var kanskje på tide med en regeneration prosess Hei forresten! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Hei hei Har alltid trodd Latias var en gutt jeg? Endret 30. mai 2015 av RammsteinBK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 på mitt framtidige liv som hollywoodfruw Pessimistisk burde iallfall skifte nik til Optimistic. Good luck Takkrakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg kan godt terge på meg alle jentene igjen hvis dere vil Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg kan godt terge på meg alle jentene igjen hvis dere vilHadde vært underholdende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Go for it. Skal jeg si fra til Eplefe og Kittycat? Det flotte med å gå gjennom skap og skuffer, er når man finner krydder og tortillas, og vips har man noe å bruke kjøttdeigen til likevel. Mulig jeg hadde i litt vel mye rart, kjenner det i halsen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hva slags krydder brukte du? Sitter selv og spiser trio de grande fra butikken mens jeg ser little britain med min kjære bestemor. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg kan godt terge på meg alle jentene igjen hvis dere vil Husker bare engang da Overmoden angrep deg. Sånn du taklet det, da fikk jeg respekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Jeg kan godt terge på meg alle jentene igjen hvis dere vil Husker bare engang da Overmoden angrep deg. Sånn du taklet det, da fikk jeg respekt. Tna så skjønt Jeg husker bare jeg kalte henne overvektig når hun kalte meg tøs Endret 30. mai 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 sliter litt med den siteringen på mobil lol Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 sliter litt med den siteringen på mobil lolDu er ikke den eneste som sliter med forumet på mobil Selv har jeg en tendens til å multiposte en del ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå