Ssnerk Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 En i selskapet jeg jobber for heter Pølse-Nilsen til etternavn. Dét er kult navn, det!Jeg vil gifte meg med den mannen.Det er utelukkende fordi du vil ha pølsa hans. Knis. Selvfølgelig, det og pengene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Husker Pølse-Nilsen fra tiden jeg bodde i Sandefjord. Så det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 En professsor som ofte var på tv het Asbjørn Kjønstad. Tenkte av og til: Stakkars mann. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Gratulerer med dagen, herr Daskemann. Måtte du få mange flere, fine dask i årene som kommer. De er deg vel unt. Hipp, hipp! Takk. I dag skal det daskes løs som bare det.Fikk du en fin bursdag? Dette har forresten alltid vært litt uklart for meg. Er du Daskemann fordi du liker å daske på andre, eller fordi du får mye dask? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Fikk du en fin bursdag?Kunne vært verre. Dette har forresten alltid vært litt uklart for meg. Er du Daskemann fordi du liker å daske på andre, eller fordi du får mye dask?Jeg fikk vel kallenavnet her inne fordi jeg truet med å svinge pisken på noen brukere en gang. Tror det var Runar som satte den tittelen på meg. Det snodige med denne forumprogramvaren er at vi moderatorer kan endre medlemstittelen til alle. Unntatt oss selv. Så jeg kan sette tittel på f.eks. ilpostino eller Dysfunctional og de kan sette tittel på meg, men ingen av oss kan røre sin egen. Når det gjelder utenfor forumet så har jeg ingen kommentar, men hvis du er i Bergen en gang kan vi sikkert fikse en praktisk demonstrasjon. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Gratulerer med overstått Lars. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Når det gjelder utenfor forumet så har jeg ingen kommentar, men hvis du er i Bergen en gang kan vi sikkert fikse en praktisk demonstrasjon. Ja det sa du forrige gang men ingen pisk var å se Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Problemet er at du har utovertiss. Pisken er reservert for de med innovertiss. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Savner han karen ifra midt-troms med ulv som avatar, er han permabannet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Han ba om en frivillig ban inntil videre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 En professsor som ofte var på tv het Asbjørn Kjønstad. Tenkte av og til: Stakkars mann. Vi har en dame på jobben som heter Sæd. Må ha vært en flott oppvekst ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Steinar Lem må jo også ha fått sitt av mobbing i oppveksten. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Trur påska er den veka i året eg mislikar mest. Lurer på om eg ikkje gidder å reise heim likevel. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Er jo ikke værre enn å jobbe i stille uke, da kan ingen forvente at du skal reise noen plass Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Her blir det ikke så mye reising i påska. Men blir jo litt arbeid med å sage og kløyve ved til neste vinter. Har ett lass jeg har jobba litt på i dag som jeg henta ut av skauen før snøen kom tilbake. Trodde jeg egentlig hadde mer, men ser jo at jeg må en tur til skogs å fylle hengeren med stokker . Orker ikke å sitte med tomt vedlager en vintersesong til her i allefall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ja, sånn er det å bli gammal gubbe . Var på rema og handla i dag. 5kg kyllingklubber til 99kr. Enkel middag på grillen fremover nå . 99.kr for 5 kilo kylling klubber Rolf, di kylling klubbene jeg kjøper koster ca fra 30.kr til ca 45.kr for 700.gram da, de kylling klubbene er jevlig gode da , åsen reagerer dama di på den maten som maxi IKKE hvil spise selv om du spanderte den på ham ha ha Skal du ha Playstation vr da jeg kjøpte Playstation vr nå hos Gamezone. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) De kyllingeklubbene var meget gode . Frosne så krydret de etter eget ønske og stekte de i stekeovnen en god stund. Meget godt . Kjekt med tilbud på Rema og var godt med kjøtt på de også. Playstation VR frister, men må få PS4en min tilbake først. Sendte inn for en måned tilbake og ikke hørt en dritt fra butikken. Begynner å bli utålmodig nå og får ikke noe svar fra dem heller Endret 18. mars 2016 av Rolf_X Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Max Eckel sleit nok litt han også. Han ringte telenor mobil kundeservice. Et navn man ikke glemmer Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Max Eckel sleit nok litt han også. Han ringte telenor mobil kundeservice. Et navn man ikke glemmer haha, hakke du taushetsplikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå