Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen, herr Daskemann. Måtte du få mange flere, fine dask i årene som kommer. De er deg vel unt. Hipp, hipp! :fun:

Takk. I dag skal det daskes løs som bare det.
Fikk du en fin bursdag?

Dette har forresten alltid vært litt uklart for meg. Er du Daskemann fordi du liker å daske på andre, eller fordi du får mye dask?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk du en fin bursdag?

Kunne vært verre. :)

Dette har forresten alltid vært litt uklart for meg. Er du Daskemann fordi du liker å daske på andre, eller fordi du får mye dask?

Jeg fikk vel kallenavnet her inne fordi jeg truet med å svinge pisken på noen brukere en gang.

Tror det var Runar som satte den tittelen på meg. Det snodige med denne forumprogramvaren er at vi moderatorer kan endre medlemstittelen til alle. Unntatt oss selv. Så jeg kan sette tittel på f.eks. ilpostino eller Dysfunctional og de kan sette tittel på meg, men ingen av oss kan røre sin egen.

Når det gjelder utenfor forumet så har jeg ingen kommentar, men hvis du er i Bergen en gang kan vi sikkert fikse en praktisk demonstrasjon. ;)

Lenke til kommentar

Her blir det ikke så mye reising i påska. Men blir jo litt arbeid med å sage og kløyve ved til neste vinter. Har ett lass jeg har jobba litt på i dag som jeg henta ut av skauen før snøen kom tilbake. Trodde jeg egentlig hadde mer, men ser jo at jeg må en tur til skogs å fylle hengeren med stokker :p . Orker ikke å sitte med tomt vedlager en vintersesong til her i allefall.

Lenke til kommentar

Ja, sånn er det å bli gammal gubbe :p .

Var på rema og handla i dag. 5kg kyllingklubber til 99kr. Enkel middag på grillen fremover nå :) .

99.kr for 5 kilo kylling klubber Rolf, di kylling klubbene jeg kjøper koster ca fra 30.kr til ca 45.kr for  700.gram da, de  kylling klubbene er jevlig gode da :dribble: , åsen reagerer dama di på den maten som maxi IKKE hvil spise selv om du spanderte den på ham ha ha  :p

Skal du ha Playstation vr da  :love: jeg  :green: kjøpte Playstation vr nå :green: hos Gamezone.

Lenke til kommentar

De kyllingeklubbene var meget gode :) . Frosne så krydret de etter eget ønske og stekte de i stekeovnen en god stund. Meget godt :) . Kjekt med tilbud på Rema og var godt med kjøtt på de også.

Playstation VR frister, men må få PS4en min tilbake først. Sendte inn for en måned tilbake og ikke hørt en dritt fra butikken. Begynner å bli utålmodig nå og får ikke noe svar fra dem heller :(

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...