Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen.

gratulerer med dagen da :fun:

Takk. :)

Jeg husker når du vart 30. Du lagde egen tråd. Ja, jeg husker de mest utrolige ting. Er antagelig den på forumet med best klisterhjerne.

Gjorde jeg? Det husker jeg faktisk ikke. :p
Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen.

Jeg husker når du vart 30. Du lagde egen tråd. Ja, jeg husker de mest utrolige ting. Er antagelig den på forumet med best klisterhjerne.

gammel er du da alder  :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen.

gammel er du da alder  :)

46

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye med dagen Lars! Takk for mange gode år her på forumet, og jeg håper du får mange flere her! Håper du får en fin dag imorgen, også synes jeg det er trist at jeg ikke bor i Bergen så jeg kunne fått kake oss deg. Men du hadde neppe gitt meg kake uansett :( Hipp hipp!

''insert link til Labbetuss har bursdag og kaptein Sabeltann bursdagsangen her''

:D

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye med dagen Lars! Takk for mange gode år her på forumet, og jeg håper du får mange flere her! Håper du får en fin dag imorgen, også synes jeg det er trist at jeg ikke bor i Bergen så jeg kunne fått kake oss deg. Men du hadde neppe gitt meg kake uansett :( Hipp hipp!

''insert link til Labbetuss har bursdag og kaptein Sabeltann bursdagsangen her''

:D

Takk, takk.

Når det gjelder kake så er jeg litt som Joey:

:fun:

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen Lars. :fun:

Danke schön (og hopp i sjø'n). :)

Gratulerer med dagen, herr Daskemann. Måtte du få mange flere, fine dask i årene som kommer. De er deg vel unt. Hipp, hipp! :fun:

Takk. I dag skal det daskes løs som bare det.

Gratulerer med dagen Lars. :fun:  Fisk du også ja

Seff. Alle de kue kidsa er fisk. Meg og Kurt Cobain f.eks. Akkurat det kan ikke være tilfeldig.

Gratulerer med dagen, Lars :)

tyty

48581822.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...