MR SPEED Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 :fun: :fun: :fun: :fun: :fun: :fun: :fun: :fun: gratulerer med dagen da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Gratulerer med dagen. gratulerer med dagen da Takk. Jeg husker når du vart 30. Du lagde egen tråd. Ja, jeg husker de mest utrolige ting. Er antagelig den på forumet med best klisterhjerne.Gjorde jeg? Det husker jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Gratulerer med dagen. gratulerer med dagen da Takk. Jeg husker når du vart 30. Du lagde egen tråd. Ja, jeg husker de mest utrolige ting. Er antagelig den på forumet med best klisterhjerne.Gjorde jeg? Det husker jeg faktisk ikke. gammel er du da alder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 gammel er du da alder gammel nok til at jeg lærte å bruke stor i begynnelsen av setninger og tegn på slutten da jeg gikk på skolen Er nok blitt 35 år nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Gratulerer med dagen. gratulerer med dagen da Takk. Jeg husker når du vart 30. Du lagde egen tråd. Ja, jeg husker de mest utrolige ting. Er antagelig den på forumet med best klisterhjerne.Gjorde jeg? Det husker jeg faktisk ikke. gammel er du da alder 46 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det viktigste, hvilken kake får han? Får han kake? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Det viktigste, hvilken kake får han? Creampie Får han kake?Jeg må lage den selv Endret 16. mars 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Har du fått kake L4r5 da, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Har du fått kake L4r5 da,Ikke enda. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hva er det her dere, angrepet forsetter etter jeg dro ut nettverkskabelen min, er det fra min pc Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer så mye med dagen Lars! Takk for mange gode år her på forumet, og jeg håper du får mange flere her! Håper du får en fin dag imorgen, også synes jeg det er trist at jeg ikke bor i Bergen så jeg kunne fått kake oss deg. Men du hadde neppe gitt meg kake uansett Hipp hipp! ''insert link til Labbetuss har bursdag og kaptein Sabeltann bursdagsangen her'' Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer så mye med dagen Lars! Takk for mange gode år her på forumet, og jeg håper du får mange flere her! Håper du får en fin dag imorgen, også synes jeg det er trist at jeg ikke bor i Bergen så jeg kunne fått kake oss deg. Men du hadde neppe gitt meg kake uansett Hipp hipp! ''insert link til Labbetuss har bursdag og kaptein Sabeltann bursdagsangen her'' Takk, takk. Når det gjelder kake så er jeg litt som Joey: Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer med dagen Lars. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer med dagen, herr Daskemann. Måtte du få mange flere, fine dask i årene som kommer. De er deg vel unt. Hipp, hipp! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Du får INGEN gratulasjon fra meg. Bare så du vet det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer med dagen Lars. Fisk du også ja Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer med dagen, Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Gratulerer med dagen Lars. Danke schön (og hopp i sjø'n). Gratulerer med dagen, herr Daskemann. Måtte du få mange flere, fine dask i årene som kommer. De er deg vel unt. Hipp, hipp! Takk. I dag skal det daskes løs som bare det. Gratulerer med dagen Lars. Fisk du også ja Seff. Alle de kue kidsa er fisk. Meg og Kurt Cobain f.eks. Akkurat det kan ikke være tilfeldig. Gratulerer med dagen, Lars tyty http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i63/2/10/22/frabz-Happy-Birthday-You-Sexy-Beast-fb2748.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå