Datasmurf Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg kan godt tenke meg barn, men vil ha mer stabilitet i livet mitt, så jeg regner ikke det skjer før jeg fyller 30, i alle fall. Er ikke du 30? Nei, jeg ække niogtyve engang. Ikke før i høst i alle fall. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ut å gå når man er døsliten og egentlig vil sove fordi man glemte en flaske to bygg unna hotellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 er så full akn ikke noen hjelpe meg sos help me yes hjelp unnskyld men thsgts the reality 1 Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) er så full akn ikke noen hjelpe meg sos help me yes hjelp unnskyld men thsgts the reality Hvis det virkelig er så ille, så legg ut ditt tlf nummer så statlige instanser kan nå deg hurtigst mulig. Endret 16. juni 2015 av Glowman Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) er så full akn ikke noen hjelpe meg sos help me yes hjelp unnskyld men thsgts the reality Hvis det virkelig er så ille, så legg ut ditt tlf nummer, da trenger du hjelp Eller må det sendes en bekymrings melding til Politiet? Så du var her KL 02.19 og så forsvant..... Endret 16. juni 2015 av Glowman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 nei dea set går brwq 1 Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 nei dea set går brwq Fint, ikke rop ulv når det ikke er nødvendig.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 ropte ikke ulv a jehg trengte hjelp trengte fakitks hjelp til å holde glasset men god natt ejg lever osv hade Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) ropte ikke ulv a jehg trengte hjelp trengte fakitks hjelp til å holde glasset men god natt ejg lever osv hade Da er det bare å ønske deg en god dagen derpå. Det er nok masse fylleangst som følger... Du er forresten velkommen. Endret 16. juni 2015 av Glowman Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Morgen! Straks tid for å meske meg i salatbaren på Rimi. Also - nå er det kun 8 arbeidsdager igjen før jeg fratrer min stilling, og begynner på 7 uker med ferie/arbeidsledig, så ny jobb Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Morgen! Straks tid for å meske meg i salatbaren på Rimi. Also - nå er det kun 8 arbeidsdager igjen før jeg fratrer min stilling, og begynner på 7 uker med ferie/arbeidsledig, så ny jobb Arbeidsledig er kjipt, men vet du at du har noe å gå til etterpå er det plutselig vesentlig bedre "Bordell tilbyr sine tjenester gratis i protest" http://e24.no/dagens-rare/oesterriksk-bordell-tilbyr-sine-tjenester-gratis/23470936 Og jeg kjører tilfeldigvis igjennom tyskland i dag Endret 16. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Østerrike og Tyskland er to ulike land, men gratulerer med å miste blomsten i dag då Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) "Müller, som driver fem bordeller i Østerrike og Tyskland" Dog, kjenner ikke til om tilbudet gjelder samtlige. om noen lurte, jeg tenker ikke benytte meg av tilbudet (blomst?) Tenker på Jan Thomas sitt råd til hun ene dama i Top Model, "Du må ikke finne på å få barn, det kommer til å ødelegge fasongen på de fantastiske puppene dine når du ammer". Var jo den episoden han ble berømt for i Norge.. Husker den, ble ikke akkurat godt mottatt, tror den hadde blitt enda dårligere mottatt i dag. Syns det virker litt lumpent å tvinge kvinner til verneplikt når de har det med fødsler.som vi slipper. Det begynner dette året så jeg 1997 kullet er de første. Pessimistisk slipper akkurat klar heldigvis. Det må jeg nå si jeg er stekt uenig i, fødsler er jo frivillig og jeg kan ikke se at det i det hele tatt skal ha en relevans for fgt. Mitt inntrykk er at det uansett ikke er så vanskelig å komme seg ut av verneplikt om man virkelig går inn for det. De har jo en (liten) kvote å fylle opp, er man en av de første kandidatene for å fylle opp årets kvote sliter man gjerne litt på sesjon, er man av de siste (kvoten er full) er det cake walk. Men selv om man ikke kommer seg unna på sesjon og blir kalt inn, fins det jo alltids metoder for å komme seg ut. Mest effektive er vel å få barn (fordi forsvaret må betale barnebidrag), bevise eller påberope seg skader i rygg eller kne, eller psykologiske lidelser. Sengevæting er jo også en gammel klassiker. Jeg er veldig for et 100% profesjonelt, frivillig forsvar. Synes selv at verneplikten var et kjekt år og anbefaler folk å gjennomføre det, spesielt 18-åringer, men synes ikke det er veldig forsvarlig mtp at hver soldat har en prislapp på kanskje en halv million kroner. Man trenger nok ikke være rakettforsker for å snike seg unna, men skal man være ærlig så er saken ikke nødvendigvis like enkel. EDIT: Hva er dette? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/afghanistan/brende-bekrefter-afghanistan-moete-i-norge/a/23471132/ Å invitere kriminelle til norge for å forhandle, det er da langt over streken. Endret 16. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Veldig fint oppe på Losby Gård, har vært der oppe og spilt en del og tatt ned litt paddeslim. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 ropte ikke ulv a jehg trengte hjelp trengte fakitks hjelp til å holde glasset men god natt ejg lever osv hade Da er det bare å ønske deg en god dagen derpå. Det er nok masse fylleangst som følger... Du er forresten velkommen. Ikke mye fylleangst hvis man bare sitter hjemme og drikker for seg selv Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Derfor blokker jeg enkelte brukere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Fordi man ikke får fylleangst av å sitte hjemme? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Fylleangst er vel en rebound-effekt etter at gaba er stimulert og NMDA blokkert. Hvor man har inntatt alkoholen er i så fall likegyldig. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 No idea, har aldri hatt det. Blir bare røten i magen dagen derpå så jeg gidder ikke fylla lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kan fort bli fylleangst selv om man bare sitter hjemme og drikker. I alle fall om man har tilgang til telefon / PC. Jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå