Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dørselger på døra for alarm :p . Greit når man har satt opp eget varslingsystem og overvåkning av kåken så sa det på en pen måte og han vandret skuffet videre. Dama er jo ikke så glad i det sia jeg da vet når hun er i huset når jeg er ute og kan ikke overraske meg, men på en annen måte er hun glad for det sia huset er jo da sikret.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Det kunne ha vært meg. Jeg søkte på en sector alarm feltselger-jobb for 13-14 år siden. Var på intervju men ble heldigvis ikke kalt inn til 2. gangs intervju. Tror ikke de likte at jeg ikke hadde bil. Da er det vel ganske begrenset område man kan selge i.

Dette var før jeg etablerte meg i Takeda/Nycomed, og jeg søkte jobber som lignet litt på kundeservice-jobben jeg hadde i ett år i Telenor Mobil..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det kom en dørselger på døra hans. Selgeren ville selge alarmsystem.

Han har laget sitt eget system for overvåkning av huset så han trenger ikke alarm.

Ahaja, nå forstår jeg alt, tror det er så lite kriminalitet og folk her oppe i nord at det ikke finnes noe levedyktig marked for alarmselgere.

hæh? bruker du dørselgere for alarm? hvordan alarm? for å vokne? hva sa du til han? snakket du til han over alarmhøytaleren? sorry men forsto ikke ett kvekk av det der.

Han overvåker dama med selvbygd alarmsystem.

Forstod den delen.

Lenke til kommentar

Har kamera og sensorer i huset som gir meg melding om noen går inn. Går noen inn så sjekker jeg kamera og ringer den som har nøkkel. Er det ikke noen jeg kjenner så det noen ubudne. Da er det ringe onkel blå å si ifra og håpe de kommer :p.

Har funnet frem det gamle nettbrettet mitt. Ett TF201. Litt artig å bruke det og fått lagt inn android 5.1.1 på det, men blir nok 6.1 når jeg finner custom rom som passer.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...