Skurupu Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 putang ina mo bobo Jeg gjetter på at du har spilt med/mot filippinere online? Typisk sjitsnakk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Det er vel heller sannsynlig. Pinoys er de beste internettborgerne. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har ikke spist på et døgn. Heiarop! Har du ikke penger til mat? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 http://www.nrk.no/telemark/se-unik-film-av-bombingen-av-heroya-1.12855362 Litt spesielt å se områdene der man vokste opp gjennom et amerikansk bombesikte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Kylling er godt. Bacon og. Da må du smake på grillete kylling vinger da, å bilde 1 er forstørret noe jevlig mye da https://goo.gl/photos/YFuYU4U5PdrBMVz19 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 http://www.nrk.no/telemark/se-unik-film-av-bombingen-av-heroya-1.12855362 Litt spesielt å se områdene der man vokste opp gjennom et amerikansk bombesikte. Oi, så interessant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/anders-behring-breivik-soeksmaalet/rettspsykiater-en-umoden-identitetsloes-narsissist-som-vil-ha-oppmerksomhet/a/23639638/ Ja , das er min teori at die Observant ist eine infantil Psykopat (sagt med tysk aksent) Hvorfor kan ikke jeg være tjukk når Anders BREI-vik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Tenk hvor mange som kommer til å bli radikalisert av heksehyl og gummikrokodiller som følge av billig gotteri , skummelt å tenke på , ja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 - Etter så mange års isolasjon har jeg begynt å elske Paradise Hotel, et klart tegn på at jeg har blitt alvorlig skadet, sier Breivik, som eksempel på hvor svekket han er blitt av tiden på cellen. Faen, nå synes jeg synd på Breivik. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Sett sært, men rart hvor folk som ikke har vist særlig interesse for meg (utenom vennskap) nå plutselig skal prøve seg. Ja, jeg har gått ned i vekt, men jeg er jo fremdeles den samme. Jeg er jo den samme som de ble kjent med, bare litt tynnere. Vel, var jeg ikke god nok før, så er ikke de god nok nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Overmoden: Altså. Man går jo for ting man blir tiltrukket av. For mange er utseende den største biten av det. Synes man ikke litt fett på kroppen er sexy går man ikke for det. Om det fettet blir borte, så går man kanskje for det? Merk: Jeg kommenterer ikke vekten din positivt/negativt verken før eller nå :] Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Neida, jeg ser jo den. Og er enig til en viss grad. Jeg blir iallefall ikke smigret når kjente folk kommer først nå. Fremmede ok, de vet jo ikke annet. Er kanskje selvbilde mitt som hjelper meg til å føle det sånn, jeg vet ikke og kanskje jeg legger for mye i det tankemessig. Og følelser. Aner ikke. Haha. Men sjarmert blir jeg helt klart ikke for det viser jo bare at det kun er utseende mitt som teller. (syns jeg da) Edit: er kanskje lettere for andre å se det anderledes enn meg, siden jeg fremdeles er den feite versjonen av meg i hodet mitt. Endret 16. mars 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hvis de ville være venner med deg før er det jo ikke bare utseendet som teller. De likte deg jo som person før, men ikke som kjæreste. Det er mer sært at du synes dette er sært. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Du blir ikke sjarmert av at noen nå synes du har slanket deg sexy? Hva er ellers poenget med å slanke seg? :---D Edit: selvtillit (som man kan få mer av av å komme i form), er jo gjerne noe som en del finner tiltrekkende. Endret 16. mars 2016 av j-- Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Nja. Her har mye skjedd på kort tid, jeg er enda ikke vant til å være den jeg har blitt. Så jeg tror nok det er den feite Overmoden2.0 som rett og slett blir såret over at nå er jeg plutselig god nok. Vanskelig å forklare. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Føle seg bedre med seg selv? Bedre helse? Lettere hverdag? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Får bare innse det, med ny kropp så kommer det ett nytt liv. Får bare ta det derfra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Bytt navn til PasseModen3.0 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hoho. Idag når jeg gikk ned fra "fjellet" så ble jeg plutselig så glad. Jeg hørte på musikk, nynna, hoppet og danset meg nedover. Aner ikke hva som feilet meg, men Faen det var deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå