Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Tenk hvor mange som kommer til å bli radikalisert av heksehyl og gummikrokodiller som følge av billig gotteri , skummelt å tenke på , ja :D

Lenke til kommentar

Sett sært, men rart hvor folk som ikke har vist særlig interesse for meg (utenom vennskap) nå plutselig skal prøve seg. Ja, jeg har gått ned i vekt, men jeg er jo fremdeles den samme. Jeg er jo den samme som de ble kjent med, bare litt tynnere. Vel, var jeg ikke god nok før, så er ikke de god nok nå :p

Lenke til kommentar

Overmoden: Altså. Man går jo for ting man blir tiltrukket av. For mange er utseende den største biten av det. Synes man ikke litt fett på kroppen er sexy går man ikke for det. Om det fettet blir borte, så går man kanskje for det?

Merk: Jeg kommenterer ikke vekten din positivt/negativt verken før eller nå :]

Lenke til kommentar

Neida, jeg ser jo den. Og er enig til en viss grad. Jeg blir iallefall ikke smigret når kjente folk kommer først nå. Fremmede ok, de vet jo ikke annet. Er kanskje selvbilde mitt som hjelper meg til å føle det sånn, jeg vet ikke og kanskje jeg legger for mye i det tankemessig. Og følelser. Aner ikke. Haha. Men sjarmert blir jeg helt klart ikke for det viser jo bare at det kun er utseende mitt som teller. (syns jeg da)

Edit: er kanskje lettere for andre å se det anderledes enn meg, siden jeg fremdeles er den feite versjonen av meg i hodet mitt.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Du blir ikke sjarmert av at noen nå synes du har slanket deg sexy? Hva er ellers poenget med å slanke seg? :---D

Edit: selvtillit (som man kan få mer av av å komme i form), er jo gjerne noe som en del finner tiltrekkende.

Endret av j--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...