Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, men det ble diskutert på,"bakrommet" og, sikkert derfor jeg husker det.

Bakrommet? Hmmm...
"bakrommet" på pm. Haha. Flere som ikke likte den. De likte den mindre enn meg. Det var litt morsomt. :p

Kjempemorsomt ;) De sa sikkert mye fint om meg.

Men nå er det natta. Ringe kjæresten og si natt først. Opp 0530 imorra. Sov godt folkens ;)

Lenke til kommentar

Neida, men det ble diskutert på,"bakrommet" og, sikkert derfor jeg husker det.

Bakrommet? Hmmm...
"bakrommet" på pm. Haha. Flere som ikke likte den. De likte den mindre enn meg. Det var litt morsomt. :p
Kjempemorsomt ;) De sa sikkert mye fint om meg.

Men nå er det natta. Ringe kjæresten og si natt først. Opp 0530 imorra. Sov godt folkens ;)

Ta det med ro, var kun kommentaren som ble diskutert. Du var ikke like spennende som den :p Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Vet ikke med andre men i dette tilfelle var det på PM. Ble ikke sagt så mye annet i "drit i den kommentaren" "du er fin uansett" jeg takke for all støtte, men tror folk tok det verre enn meg. Jeg svarte han det jeg hadde å komme med. Poenget var at pga det ble sånn så husker jeg den kommentaren godt, ikke for at jeg ble lei meg, men for at folk brydde seg. Hehe

Lenke til kommentar

Her inne er jeg nok ganske tykkhudet. Har vært i noen stormer og lært hva som kan bli sagt. Den gamle Overmoden kunne kanskje blitt litt trist, men nå er jeg trossalt oppdatert til 2.0!

Greit å oppgradere seg selv iblant ja. Hvem vet, kanskje jeg blir Sebby v2 en dag. ;)

Men nei huff, nå MÅ JEG legge vekk den forbaska mobile tingen og sove. NÆTTIS!

Lenke til kommentar

Her inne er jeg nok ganske tykkhudet. Har vært i noen stormer og lært hva som kan bli sagt. Den gamle Overmoden kunne kanskje blitt litt trist, men nå er jeg trossalt oppdatert til 2.0!

Om det hjelper har du gått ifra "aldriihverden" på venstrebildet til å definitivt være innafor i taxikøen klokka kvart over tre natt til søndag på høyrebildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om det hjelper har du gått ifra "aldriihverden" på venstrebildet til å definitivt være innafor i taxikøen klokka kvart over tre natt til søndag på høyrebildet.

Om det hjelper? Jeg har ikke bedt om noen sin mening på utseende mitt. Så hjalp meg ikke stort sånn egentlig.

Lenke til kommentar

Dama satt å så på et nyhetsinnslag på Tagalog på YouTube da vi skulle dra ut. Hun skrudde ikke av, og hele dagen stod YouTube å automatisk spilte av neste lignende video. Så nå er "Recommended" på min YouTube full av reportasjer og nyhetsinnslag på Tagalog. Irriterende!

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dama satt å så på et nyhetsinnslag på Tagalog på YouTube da vi skulle dra ut. Hun skrudde ikke av, og hele dagen stod YouTube å automatisk spilte av neste lignende video. Så nå er "Recommended" på min YouTube full av reportasjer og nyhetsinnslag på Tagalog. Irriterende!

Du kan slette hele historikken, men da glemmer den hva du har sett av andre ting også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...