Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Nå ble jeg bare mer redd for veps Forresten, har 102 dollar i gavekort på amazon.com, men alt blir så dyr frakt på så får aldri brukt det. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg har sett huggorm mange ganger. Slår aldri feil om man tar seg en tur i Oslo-marka. Sist jeg var på tur så jeg tre stykker, ved to forskjellige anledninger. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Vokste opp like ved skogen, og eg har sett mindre enn ti hoggormar i mitt 27 år lange liv. Det seiast at det er gaupe rundtom, men dei har ikkje vist seg for meg, og det synest eg er ganske nedtur. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Vokste opp like ved skogen, og eg har sett mindre enn ti hoggormar i mitt 27 år lange liv. Det seiast at det er gaupe rundtom, men dei har ikkje vist seg for meg, og det synest eg er ganske nedtur. Tipper gaupa synest det er ganske nedtur at han ikkje har fått sett deg også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Gaupe hadde jeg vært mer forbauset over å se, de er veldig sjy. Tar du noen fine bilder av Gaupe i norsk natur trur jeg du får solgt de ganske lett. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Eg og gaupa skulle klart å ha ei ganske kul(og ekstremt lite seksuell) stund saman om vi berre møttes. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Eg og gaupa skulle klart å ha ei ganske kul(og ekstremt lite seksuell) stund saman om vi berre møttes. Spørs om gaupa er einig med deg der. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Eg har godt lag med kattar, skjønar du. Mykje det same. Vi kan jage katten til gamlingane og sånt. Den hatar meg utan grunn uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Tippar det er mykje dei same folka som går på Hard Rock Cafe som eter på TGI Fridays Fridays er MILEVIS bedre enn Hard Rock. Hvertfall i Norge. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Då må hard rock vere nokså sørgelege greier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Sånn er livet noen ganger. Men sykdommen er nå en del av deg. Håper hu klarer å se det. Hvertfall etterhvert.Er ikke så greit å gå fra edgelord til deprimert gitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Er ikke så greit å gå fra edgelord til deprimert gitt.Nope. Det er faktisk veldig sjeldent det er så greit å være deprimert. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Tippar det er mykje dei same folka som går på Hard Rock Cafe som eter på TGI Fridays Fridays er MILEVIS bedre enn Hard Rock. Hvertfall i Norge. Fæleste burgeren jeg noen gang har spist var på TGI fridays. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Fridays er no helvetes ræl. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har forøvrig aldri sett hoggorm før, og kommer antagelig til og bli sjokkskada om jeg skulle gå meg på en en gang, haha huff.Sett mange jeg. Møtte en som mista fingeren av en en gang, ute i markam Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Ja huggormer er vel mest utbredt sørpå, heldigvis. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Eg har ein relativt god empiri som tilseier at du får deg kjæreste innan eit par månader om du reiser på date med meg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Huggorm og edderkopper? Verste jeg vet er de her jævla vampyrene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Når man kjenner styggen kommer sigende innpå ryggen er det bare å gå ut og bestige en random fjelltopp. Det går ikke an å være deprimert på verdens tak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå