Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

85 kg folkens, 85!! 0,3 unna å ha gått ned 12 kg!

Gratulerer!

Jeg har ikke selvdisiplinen til å gå ned det jeg vil tydeligvis. :(

Dama "liker ikke personen jeg har blitt". Jaja.

Sånn er livet noen ganger. Men sykdommen er nå en del av deg. Håper hu klarer å se det. Hvertfall etterhvert.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk L4r5. Trodde aldri jeg skulle klare det selv. Pleier å ryke når jeg kommer ut der 90, men ser ut som at SK16 er den reel ting i år :D

Kan vi få bilder?

Er ikke såååå lett å få det på bilder, men er ser det veldig godt når jeg får på meg klær jeg ikke fikk på meg før :p

post-392836-0-21183800-1457956418_thumb.jpg

post-392836-0-46876800-1457956447_thumb.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

L4r5, kan Overmoden få lov til å poste bilde av puppene sine?

Selvsagt. Enten i spoiler her, med advarsel om innholdet, eller uten spoiler i Den Brystfagre Tråden

Tro meg. Er ikke noe du vil se uansett. De er ødelagt for alltid :(

Selvsagt vil vi se. Pupper er pupper, nesten uansett form og fasong.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan facebook gjør det der også. Jeg lagde en konto med et nickname og ingen personlige detaljer..likevel tok det ikke lenge før familiemedlemmer poppet frem som "you might know this person..."

Kanskje jeg la inn en emailadresse som kunne spores på ett eller annet vis. Veldig rart. Og en kar på jobb fikk meg opp som "you might know this person" selv om jeg ikke hadde hverken navn eller bilde på kontoen, så han plaga meg i månedsvis med "du har ikke facebook liksom haha særlig"

Facebook vet muligens hvem du har vært nært pga bluetooth.
Lenke til kommentar

85 kg folkens, 85!! 0,3 unna å ha gått ned 12 kg!

Gratulerer!

Jeg har ikke selvdisiplinen til å gå ned det jeg vil tydeligvis. :(

Dama "liker ikke personen jeg har blitt". Jaja.

Sånn er livet noen ganger. Men sykdommen er nå en del av deg. Håper hu klarer å se det. Hvertfall etterhvert.

Sykdommen har blitt en del av meg ja. Hun har vansker for å forestille seg min situasjon. Hun vrenger alt til at det er mer synd på henne fordi hun blir sliten av å "ta av seg ungen vår aleine".

Sykdommen min krever at jeg trenger masse hvile, både dag og natt. Jeg blir veldig sliten av småting, og kan ikke ta like stor del av det som før dessverre Men jeg gjør det jeg klarer.

Lenke til kommentar

Sykdommen har blitt en del av meg ja. Hun har vansker for å forestille seg min situasjon. Hun vrenger alt til at det er mer synd på henne fordi hun blir sliten av å "ta av seg ungen vår aleine".

Sykdommen min krever at jeg trenger masse hvile, både dag og natt. Jeg blir veldig sliten av småting, og kan ikke ta like stor del av det som før dessverre Men jeg gjør det jeg klarer.

Selvsagt er det vanskelig for henne å sette seg inn i din situasjon.

Det er jo også selvsagt slik at det er synd på henne også. Hu har ikke akkurat bedt om å havne i den situasjonen.

Kanskje hu burde vurdere å melde seg inn i en pårørende-gruppe? Hu kan ha godt av å snakke om dette med andre i samme situasjon.

Forhåpentligvis så kommer du ikke til å være slik akutt syk permanent da. Det går som regel i perioder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...