w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Verdt det å reparere min Note 2? Den trenger minst en ny skjerm og glass eller bare legge til de pengene på en nyere modell? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Verdt det å reparere min Note 2? Den trenger minst en ny skjerm og glass eller bare legge til de pengene på en nyere modell? Det var et litt vanskelig spørsmål å svare på. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) «Jeg har fått meg en fantastisk kjæreste, som også alltid har vært min beste venn. Jeg har til og med kjøpt meg eget hus i år, i det gamle nabolaget mitt, her jeg hører hjemme. Det har vært et fantastisk år faktisk, når jeg nå ser tilbake». Ser ikke ut som hun sliter akkurat. Som sagt så sa hun for noen mnd siden at hun håper på å ende opp med han andre. Det har vært av og på lenge, hun har skrevet kjærlighetserklæring til en fyr, og plutselig er hun tilbake med han andre oooog plutselig flytter hun inn med en andre og blir gravid. Ser fint ut på utsiden men ikke vanskelig å se at hun sliter.Er enig med deg her. Og er mye mer. Nei, hun sitter kanskje ikke på ett nettforum å klager over livet, men det trenger hun ikke for hun har bloggen. Endret 13. mars 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Oh ffs...her trodde jeg det var noen saftige private forums-relaterte diskusjoner om hvem som hadde fått klækka ut så mange unger og giftet seg godt osv...men neeeeeeeeeeida... 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 «Jeg har fått meg en fantastisk kjæreste, som også alltid har vært min beste venn. Jeg har til og med kjøpt meg eget hus i år, i det gamle nabolaget mitt, her jeg hører hjemme. Det har vært et fantastisk år faktisk, når jeg nå ser tilbake». Ser ikke ut som hun sliter akkurat. Som sagt så sa hun for noen mnd siden at hun håper på å ende opp med han andre. Det har vært av og på lenge, hun har skrevet kjærlighetserklæring til en fyr, og plutselig er hun tilbake med han andre oooog plutselig flytter hun inn med en andre og blir gravid. Ser fint ut på utsiden men ikke vanskelig å se at hun sliter.Er enig med deg her. Og er mye mer. Nei, hun sitter kanskje ikke på ett nettforum å klager over livet, men det trenger hun ikke for hun har bloggen. All PR er god PR når det gjelder bloggere. Tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Verdt det å reparere min Note 2? Den trenger minst en ny skjerm og glass eller bare legge til de pengene på en nyere modell? Note 2? Naaah...ville ha gamblet på noe nytt.. Nexus 6p? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg er så dritlei HTC mini2 som jeg har nå, så er litt usikker på om jeg skal fikse Noten og bruke den noen måneder til eller ikke Har sett litt på Huawei og S7 edge, men er helt lost på telefoner Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hjemme fra Trondheim. Dødssliten. Ene kameraten som skulle videre med toget rakk det ikke, så da må jeg opp mongotidlig så han rekker jobb i morra. Makan. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Fy fasan, dusjing er så sabla digg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Trøttere enn Stoltenberg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Jeg sov fra 23-01:30, fikk ikke sove igjen, sto opp kl 05, på jobb 06:20. Fucked. Endret 14. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Biff og blowjob dagen i dag. Just saying. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) 85 kg folkens, 85!! 0,3 unna å ha gått ned 12 kg! Endret 14. mars 2016 av Overmoden2.0 4 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Biff og blowjob dagen i dag. Just saying. Biffen ligger i kjøleskapet, blowjob måtte jeg jukse med og få i helga, men den funka da også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg får steike meg en biff og ta en runk da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Dama "liker ikke personen jeg har blitt". Jaja. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Biff og blowjob dagen i dag. Just saying. Meget glad jeg er singel idag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Biff og blowjob dagen i dag. Just saying. Meget glad jeg er singel idag. *vifter med øyebryn* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Biff og blowjob dagen i dag. Just saying.Meget glad jeg er singel idag. *vifter med øyebryn* Vifter med øyenbryn samtidig " Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Vifter alltid med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå