Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke en FEIL at hun har fått barn. Hun ville det selv. Det er veldig normalt med 2-3 unger. Ikke alle mener unger er det verste som kan skje i livet.

Penger er ingenting hvis du ikke har noe å fylle dagene med. Hun sitter hvertfall ikke og klager over livet på nettforum :)

Hvem har et bedre liv? En som fyller dagene sine med å ta vare på ungene, hjemmejobb og har en omtenksom kjæreste, eller en som sitter og kjeder seg hele dagen og skriver om andre på forum?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Ikke direkte feil, men jeg har fulgt henne og hun virker desperat til å finne en farsfigur til barna sine. Er bare noen mnd siden hun håper hun ender opp med faren til nr. 2, men plutselig fikk hun barna til å kalle han nye for pappa. Og nå skal han bli far selv. Jaja.

God økonomi har hun, men hun har ikke gjort ferdig VGs engang, og hun kan ikke drive med blogging for alltid.

Lenke til kommentar

«Jeg har fått meg en fantastisk kjæreste, som også alltid har vært min beste venn. Jeg har til og med kjøpt meg eget hus i år, i det gamle nabolaget mitt, her jeg hører hjemme. Det har vært et fantastisk år faktisk, når jeg nå ser tilbake»

Ser ikke ut som hun sliter akkurat.

Lenke til kommentar

I dag har jeg vært på et seminar hos KrFU, i moderpartiets lokaler i Oslo. Det var jo litt merkelig at det startet klokka 11 på en søndag. Det må jo ha kollidert med noen gudstjenester. Bjellene ringte på domkirka da jeg gikk dit. KrF har selvfølgelig kontor i Kirkegata, rett på andre siden av Karl Johan.

Like merkelig var det at vi fikk servert lunsj uten at noen ba bordbønn.

Det som derimot ikke var så merkelig var at foredragsholderne på seminaret fikk kvikklunsj og kaffe som takk for bidraget. I mitt parti får de ei flaske vin eller øl.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

«Jeg har fått meg en fantastisk kjæreste, som også alltid har vært min beste venn. Jeg har til og med kjøpt meg eget hus i år, i det gamle nabolaget mitt, her jeg hører hjemme. Det har vært et fantastisk år faktisk, når jeg nå ser tilbake»

Ser ikke ut som hun sliter akkurat.

Som sagt så sa hun for noen mnd siden at hun håper på å ende opp med han andre. Det har vært av og på lenge, hun har skrevet kjærlighetserklæring til en fyr, og plutselig er hun tilbake med han andre oooog plutselig flytter hun inn med en andre og blir gravid. Ser fint ut på utsiden men ikke vanskelig å se at hun sliter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...