Overmoden2.0 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Tok noen piller for å "you know what" bæsje altså, men de har enda ikke begynt å virke. Og er en del timer siden jeg tok de. Har nå tatt sovepiller for å sove, håper jeg våkner om de første pillene skulle begynne å virke alt. #firstworldproblem på høyt nivå. Og litt TMI, men det gjør ikke noe, det er jo bare dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hvorfor ta piller for å bæsje? Kjøp ei flaske på apoteket, sucra-et ellerannet..det funka som pokker for meg når jeg var forstoppet en gang. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Tok noen piller for å "you know what" bæsje altså, men de har enda ikke begynt å virke. Og er en del timer siden jeg tok de. Har nå tatt sovepiller for å sove, håper jeg våkner om de første pillene skulle begynne å virke alt. #firstworldproblem på høyt nivå. Og litt TMI, men det gjør ikke noe, det er jo bare dere. Hvorfor ta piller for å bæsje? Kjøp ei flaske på apoteket, sucra-et ellerannet..det funka som pokker for meg når jeg var forstoppet en gang. Dere svisker er bedre da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Tok noen piller for å "you know what" bæsje altså, men de har enda ikke begynt å virke. Og er en del timer siden jeg tok de. Har nå tatt sovepiller for å sove, håper jeg våkner om de første pillene skulle begynne å virke alt. #firstworldproblem på høyt nivå. Og litt TMI, men det gjør ikke noe, det er jo bare dere. Hva? Er det noe galt med deg? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er noko galt med alle. Deg også. For å følge opp det for to sider tilbake: Nei, R.E.M er betre enn det meste. Og det er eit tankekors at ingenting overgikk SDRE og Jealous Sound. Bra greier. Og for å følge opp ting endå lenger tilbake. Eg trur Datasmurf skal lære eitkvert om livsstilsskjukdommar. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg leser i gamle ordbøker, og morer meg med det. "Blaamand; Øgenavn for Journalister (Bladneger)" "Maurer: Et mystisk væsen af vestligt utseende (og noe mer jeg ikke klarte å tolke, fordi gotisk skrift er en skikkelig PITA" "Neger: En apelignende skapning, som lever i hytter i trær i Sør-Afrika og spiller trommer når de er glade." Hadde jeg faktisk vært journalist de årene jeg var i avisa, skulle jeg satt "bladneger" på CV-en. Blåmann betydde neger, fordi de ikke hadde noe ord for svart før. Det bare så på det som veldig mørkt blått. Blåmann, blåmann, bukken min var altså ikke blå (noe jeg alltid stusset over som liten), men svart. Ja, jeg vet det, jeg sakset direkte fra Johan Fritzners ordbog for det gamle norske sprog fra 1867. Blåmann kan også komme fra tuaregene, jfr. "I Vesten ble tuaregene lenge kalt «det blå folket». Bruken av indigo-fargede tekstiler gjør nemlig at tuaregene framstår som blå på kroppen, fordi fargen trekker inn i de øverste hudlagene og ikke lar seg vaskes av." Samt: "Blåmenn er kjent for sitt svarte skinn. "Jfr. uttrykket "svartere enn en blåmann""." Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor ta piller for å bæsje? Kjøp ei flaske på apoteket, sucra-et ellerannet..det funka som pokker for meg når jeg var forstoppet en gang. For piller var det eneste jeg hadde i hus. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Tok noen piller for å "you know what" bæsje altså, men de har enda ikke begynt å virke. Og er en del timer siden jeg tok de. Har nå tatt sovepiller for å sove, håper jeg våkner om de første pillene skulle begynne å virke alt. #firstworldproblem på høyt nivå. Og litt TMI, men det gjør ikke noe, det er jo bare dere.Hva? Er det noe galt med deg? Seff er det noe gale med meg. Trodde alle viste det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Tok noen piller for å "you know what" bæsje altså, men de har enda ikke begynt å virke. Og er en del timer siden jeg tok de. Har nå tatt sovepiller for å sove, håper jeg våkner om de første pillene skulle begynne å virke alt. #firstworldproblem på høyt nivå. Og litt TMI, men det gjør ikke noe, det er jo bare dere.Hva? Er det noe galt med deg? Seff er det noe gale med meg. Trodde alle viste det? avførings problemer altså, og i tillegg søvnproblemer. Det viste jeg ikke :o Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hahahah. Avføring er heldigvis bar en en gang greie, søvn har jeg slitt med i over ett år. Du må følge bedre med Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Mamma til Michelle venter ett tredje barn, med en tredje fyr og er knapt 20 år. Hurra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 hun har det sikkert bedre enn oss Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Iallefall økonomisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Mamma til Michelle venter ett tredje barn, med en tredje fyr og er knapt 20 år. Hurra? wooow 3 barn med hver sin far, og hun er faktisk 19 år forsatt Drøyt. Personlig synes jeg det er en tragedie for hun er helt på viddene, men nå er hun iallefall sikret lesere på bloggen noen år til. Endret 13. mars 2016 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hvem er Michelle og mamma..? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 3 barn med 3 forskjellige fedre? At det er mulig å være så degenerert. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 3 barn med 3 forskjellige fedre? At det er mulig å være så degenerert. Hadde det vært iløpet av 25 år hadde det ikke vært så ille. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) En av norges største bloggere. Og med i tv-serien "Bloggerne" på TV for tida. Jeg syns det ser ut som hun har det jævlig bra jeg. Stiller opp i posh klær på filmpremierer, har en kjekk og striglet mann, god inntekt fra bloggingen og diverse tv-serier. Og her sitter vi og syter på en søndag. Endret 13. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 En av norges største bloggere. Og med i tv-serien "Bloggerne" på TV for tida. Jeg syns det ser ut som hun har det jævlig bra jeg. Stiller opp i posh klær på filmpremierer, har en kjekk og striglet mann, god inntekt fra bloggingen og diverse tv-serier. Og her sitter vi og syter på en søndag. Ja, du har et poeng der. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg tenker at man har råd til en feil. Altså to barn med to forskjellige, over det går over min grense iallefall. Men jeg misunner pengene hennes. Virkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå