Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på en ønh-klinikk i går. Der fikk jeg en skikkelig avsugning i begge ørene. Jeg trodde nesten at legen skulle suge hjernen min ut gjennom øret.

Etterpå sa han at det er 25 % risiko for at jeg brått kan bli døv eller tilnærmet døv. Det samme kan gjelde barna mine, hvis jeg får noen. Det er den kjipeste beskjeden jeg har fått denne uka.

Jeg har nedsatt hørsel. Det er ikke så ille, selv om noen ser en annen vei og snakker så kan man se mesteparten på leppene hva de sier.

Se på en artig kar spille et nytt spill (Far Cry primal), og prate med 500 andre likeminded folk og delta i galskapen som er fanbasen til en youtube kanal med 500k subscribers.

Ikke dumt, sjekk ut rise of the tomb raider også.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. :hmm:

Synes det er finurlig at alt alle mennesker noensinne har gjort eller vil gjøre kommer til å bety absolutt ingeting om 3 milliarder år når det eneste tegn til liv på jorden er ett par kokende sølepytter med saltvann i de mest avsidesliggende og keldeste krokene.

And that, my friend, is why atheism makes no sense. ;)

Lenke til kommentar

Neh ROTT har jeg spilt selv. Far Cry kommer jeg ikke til å kjøpe, så det er greit å se det på stream.

Ja Sebby, det er jo mye bedre å krige over religion (hvem sin fantasifigur som er kulest, for min del heier jeg på Gandalf) så alle utsletter hverandre innen et par hundre år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. :hmm:

Synes det er finurlig at alt alle mennesker noensinne har gjort eller vil gjøre kommer til å bety absolutt ingeting om 3 milliarder år når det eneste tegn til liv på jorden er ett par kokende sølepytter med saltvann i de mest avsidesliggende og keldeste krokene.

Skrev et nytt brev til fremtiden og la i safen. Der spurte jeg  om de kunne kontakte meg på mail på et oppgitt tidspunkt.

Ingenting skjedde, så jeg skal skifte ut det brevet med et nytt.

Får prøve noe annet. Kankje sende det lenger fram. Hvor lenge kan et brev holde seg?

Lenke til kommentar

Skrev et nytt brev til fremtiden og la i safen. Der spurte jeg  om de kunne kontakte meg på mail på et oppgitt tidspunkt.

Får prøve noe annet. Kankje sende det lenger fram. Hvor lenge kan et brev holde seg?

Det er jo åpenbart at ingenting skjer. Du fjerner det jo.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skrev et nytt brev til fremtiden og la i safen. Der spurte jeg om de kunne kontakte meg på mail på et oppgitt tidspunkt.

har du safe? Med brev til framtiden? Hva mer har du i safen? Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...