Bytex Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Reparere hvafforno? jeg satt oppe til 5 og så på twitch stream Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Han er en alkoholiker in the making. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 så på twitch stream Hva går det ut på egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Se på en artig kar spille et nytt spill (Far Cry primal), og prate med 500 andre likeminded folk og delta i galskapen som er fanbasen til en youtube kanal med 500k subscribers. Endret 12. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Jeg var på en ønh-klinikk i går. Der fikk jeg en skikkelig avsugning i begge ørene. Jeg trodde nesten at legen skulle suge hjernen min ut gjennom øret. Etterpå sa han at det er 25 % risiko for at jeg brått kan bli døv eller tilnærmet døv. Det samme kan gjelde barna mine, hvis jeg får noen. Det er den kjipeste beskjeden jeg har fått denne uka. Jeg har nedsatt hørsel. Det er ikke så ille, selv om noen ser en annen vei og snakker så kan man se mesteparten på leppene hva de sier. Se på en artig kar spille et nytt spill (Far Cry primal), og prate med 500 andre likeminded folk og delta i galskapen som er fanbasen til en youtube kanal med 500k subscribers. Ikke dumt, sjekk ut rise of the tomb raider også. Endret 12. mars 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. Synes det er finurlig at alt alle mennesker noensinne har gjort eller vil gjøre kommer til å bety absolutt ingeting om 3 milliarder år når det eneste tegn til liv på jorden er ett par kokende sølepytter med saltvann i de mest avsidesliggende og keldeste krokene. And that, my friend, is why atheism makes no sense. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Neh ROTT har jeg spilt selv. Far Cry kommer jeg ikke til å kjøpe, så det er greit å se det på stream. Ja Sebby, det er jo mye bedre å krige over religion (hvem sin fantasifigur som er kulest, for min del heier jeg på Gandalf) så alle utsletter hverandre innen et par hundre år. Endret 12. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 >Når du vet lørdagen er kjedelig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. Synes det er finurlig at alt alle mennesker noensinne har gjort eller vil gjøre kommer til å bety absolutt ingeting om 3 milliarder år når det eneste tegn til liv på jorden er ett par kokende sølepytter med saltvann i de mest avsidesliggende og keldeste krokene. Skrev et nytt brev til fremtiden og la i safen. Der spurte jeg om de kunne kontakte meg på mail på et oppgitt tidspunkt. Ingenting skjedde, så jeg skal skifte ut det brevet med et nytt. Får prøve noe annet. Kankje sende det lenger fram. Hvor lenge kan et brev holde seg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Du må jo legge brevet et sted det kan bli funnet om 1000 år. Så kan du sette deg og vente på mail. Endret 12. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Gikk på butikken for å kjøpe noe godt, kom hjem med ingenting. Penger spart. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Skrev et nytt brev til fremtiden og la i safen. Der spurte jeg om de kunne kontakte meg på mail på et oppgitt tidspunkt. Ingenting skjedde, så jeg skal skifte ut det brevet med et nytt. Får prøve noe annet. Kankje sende det lenger fram. Hvor lenge kan et brev holde seg? Det er jo åpenbart at ingenting skjer. Du fjerner det jo. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Har ikke fjernet det enda. Men når det ikke skjedde noe på oppgitt tidspunkt, tyder det på at det ikke funket. Derfor er det jo greit å fjerne det nå. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Nei, da ligger det jo ikke der slik at det kan åpnes i fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg skjønner ikke helt jeg hva er greia med de brevene og sende mail?? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Framtidsmumbojumbo. Topp 3 band med skalla vokalist: 1. The Jealous Sound 2. Sunny Day Real Estate 3. R.E.M Klart, ein må legge godvilja til og kalle Jeremy Enigk skalla. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Judas priest, black flag, pantera, anthrax? de jeg kom på i slengen, R.E.M blir for kjedelig altså. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Skrev et nytt brev til fremtiden og la i safen. Der spurte jeg om de kunne kontakte meg på mail på et oppgitt tidspunkt. Ingenting skjedde, så jeg skal skifte ut det brevet med et nytt. Får prøve noe annet. Kankje sende det lenger fram. Hvor lenge kan et brev holde seg? har du safe? Med brev til framtiden? Hva mer har du i safen? Endret 12. mars 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå