L4r5 Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Har selv fylt opp hanskerommet i bilen med smågodt, håh!Og nå skal du kjøre sakte forbi barneskoler? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Kylling klubbene fra Rema 1000 er veldig gode, er ca mellom 30.kr til 44.kr Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Har selv fylt opp hanskerommet i bilen med smågodt, håh!Og nå skal du kjøre sakte forbi barneskoler? seff lol Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. Hva er merkelig da.? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Kan vel spør: Hva som ikke er merkelig? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Livet er merkelig. Veldig merkeilig dette livet her på denne kloden her. Synes det er finurlig at alt alle mennesker noensinne har gjort eller vil gjøre kommer til å bety absolutt ingeting om 3 milliarder år når det eneste tegn til liv på jorden er ett par kokende sølepytter med saltvann i de mest avsidesliggende og keldeste krokene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Betyr bare at hun sitter på en pengebinge av barnebidrag, kontantstøtte? og barnetrygd Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Betyr bare at hun sitter på en pengebinge av barnebidrag, kontantstøtte? og barnetrygd Kanskje, men skal mye penger til for å kompensere for å måtte forholde seg til et barn. Tror jeg står over :o Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Betyr bare at hun sitter på en pengebinge av barnebidrag, kontantstøtte? og barnetrygd Kanskje, men skal mye penger til for å kompensere for å måtte forholde seg til et barn. Tror jeg står over :o Tviler på at ungen skal være med når dere knuller. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Betyr bare at hun sitter på en pengebinge av barnebidrag, kontantstøtte? og barnetrygdKanskje, men skal mye penger til for å kompensere for å måtte forholde seg til et barn. Tror jeg står over :o Tviler på at ungen skal være med når dere knuller. Det tror ikke jeg heller Men tror ho her er mer lysten på noe mer. (Det er egentlig jeg også, med ei som ikke har barn .. .. ) Endret 11. mars 2016 av Evelen! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg var på en ønh-klinikk i går. Der fikk jeg en skikkelig avsugning i begge ørene. Jeg trodde nesten at legen skulle suge hjernen min ut gjennom øret. Etterpå sa han at det er 25 % risiko for at jeg brått kan bli døv eller tilnærmet døv. Det samme kan gjelde barna mine, hvis jeg får noen. Det er den kjipeste beskjeden jeg har fått denne uka. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hadde kanskje vært greit å gi beskjed om det på forhånd? Uansett - hvis du skulle bli døv, og håper du slipper det - hvordan skulle det gå til at evt. barn skulle bli døve? Såvidt jeg vet, er det genetiske ting som direkte påvirker avkom, skulle ikke tro DNA-et ditt har blitt forandret pga. øreutsuging? Høres merkelig ut for meg iallfall. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Nei, øresugingen er harmløs, selv om den var ubehagelig. Det er ikke derfor jeg eller mine potensielle barn står i fare for å bli døve. Årsaken er en genetisk defekt jeg kan takke mamma for. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg ble nysgjerrig i sted, på hva da jo den sjokoladen dere snakket om, jeg synes den var dig da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Det er da ikke så ille? Du lærer deg litt av hvert av å henge rundt alenemødre. Det er mange år siden jeg slutta å bry meg om at potensielle damer hadde unger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Når du treffer ei jente på tinder, så sier hun at hun har barn Det er da ikke så ille? Du lærer deg litt av hvert av å henge rundt alenemødre. Det er mange år siden jeg slutta å bry meg om at potensielle damer hadde unger. tja, men du er vel litt eldre en meg? Jeg er 25 og ikke hellt innstilt på noe barn enda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg er 29, så så mye eldre er jeg da ikke. Og jeg har hengt med alenemødre siden jeg var 15 - 16, så … En til tre unger fra eller til er ikke så ille, du blir jo ikke nødvendigvis reservepappa. Så lenge dama er hyggelig, er det bare å tolerere unga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå