Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whisky og Øll. Unnskyldnig: Er forkjølet. En liten jegermeister ble drukket opp først.

Man trenger overhodet ikke noen unnskyldning for whisky og øl. Whisky og øl er heller unnskyldningen.

Jeg gikk ut kl 17 for å kjøpe en burger..4 timer og tomt batteri senere kom jeg hjem igjen. (Ingress)

Jeg blei jævlig hekta på Ingress selv en periode, men app-en fikk en tendens til å kræsje mobilen min så jeg måtte slutte.
Lenke til kommentar

Jeg sto i 1 time og kriga med en padde på togstasjonen og taunta han med meldinger. Han så meg aldri ^^ 

Vi tok de samme 4 portalene sikkert 20 ganger hver. Artig før ongan..merker i armene at jeg har gått og glodd på mobilen i 4 timer sammenhengende..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Guilty pleasure og cola-damp, fredagskveld. <3

Og min guilty pleasure, eksisterer mer eller mindre utelukkende for å få Lycos til å bryte ut i et spyanfall uten helt å vite hvorfor (inntil han leser dette, i alle fall).

Grandiosa, 15 minutt, 225 grader over- og undervarme, 29 sek på grill 3.

Krydrer med masse oregano, basilikum, timian, og Pizzabakerens hot-mix, og overlesser stykkene med hot kebabsaus. mMmm. :love:

Lenke til kommentar

For å adde litt ekstra kvalme til Lyc: jeg spiste cheeseburger på en kebabsjappe.

Drittsekk. Nå fikk jeg lyst på det også.

Lag hamburgeren selv da med kjøttdeig eller karbonadedeig da vel, ha i mozzerela ost inni  hamburgeren da. jeg har Sluttet å kjøpe burger utte det er bedre med hjemme laget da :)

Lenke til kommentar

Hei, Lyc, det er lov, nå. Til og med Hans og Tommy har kjøpt seg smågodt i dag. Skarstad hadde tenkt, men gadd ikke stå i kø for det. Du må henge med i tidene. Jeg kjøpte 2,1 kg med utelukkende sure ting (det eneste som var igjen på kommunens Rema #2 (den første var helt tom for alt på salg, til og med appelsinene var utsolgt)), og jeg angrer intet. Jeg har sure ting så det rekker til sommeren, og vel så det. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...