Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

nei, hva skal man med barn uansett, ren utgiftspost

De skal man tvinge til å klippe plen , male osv *humrer*

Joda, men jeg tenker det er billigere å leie inn alle disse tjenestene.

Spesielt når man bare kan utnytte en au-pair

http://www.dagbladet.no/2015/06/15/nyheter/politikk/arbeidsliv/gerd_kristiansen/au_pair/39669853/

Oh my god. Oppdatering, folkens. Hun visste at jeg har spiral og absolutt ikke er gravid. Min forlovede sa dette lenge før hun kom med denne testen. 

Mind....fucked...

Jeg syns det da er rart at din forlovede snakker med henne om dine prevensjonsmidler.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt delt om det å få barn. På den ene siden kunne jeg godt tenkt meg ei jente, men på den annen side har jeg ikke lyst til å skvise ut noe på størrelse med en fotball og ødelegge ting der nede permanent. Så kanskje adopsjon er tingen for meg. Skulle gjerne hatt en som var forbi bleiestadiet. :p

Also, har fått tanker om å søke meg inn i militæret i det siste. Noen som vet hva den øvre aldersgrensen er for det?

Lenke til kommentar

Jeg er litt delt om det å få barn. På den ene siden kunne jeg godt tenkt meg ei jente, men på den annen side har jeg ikke lyst til å skvise ut noe på størrelse med en fotball og ødelegge ting der nede permanent. Så kanskje adopsjon er tingen for meg. Skulle gjerne hatt en som var forbi bleiestadiet. :p

Also, har fått tanker om å søke meg inn i militæret i det siste. Noen som vet hva den øvre aldersgrensen er for det?

Anbefale militæret på det meste! Spesielt då sjøforsvaret! :love: Og hvis du kjem deg inn må du huske å ta befal-utdanning før ein alder av 35. 

Lenke til kommentar

Det er det absolutt. Står det noe om årsaken til det skjer fra kilden din, eller måter å unngå det på?

Jeg har nemlig hørt at å være godt trent i underlivet reduserer eller eliminerer faren for å måtte sy underlivet sitt.

.

Kilde: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/paa-disse-sykehusene-har-kvinner-stoerst-fare-for-aa-revne/a/23325281/

Glemte å legge den ved i stad. Sitter på mobilen så er litt knotete.

Lenke til kommentar

Anbefale militæret på det meste! Spesielt då sjøforsvaret! :love: Og hvis du kjem deg inn må du huske å ta befal-utdanning før ein alder av 35.

Befalsutdanning = HV til evig tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...