*F* Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 nei, hva skal man med barn uansett, ren utgiftspostDe skal man tvinge til å klippe plen , male osv *humrer* Joda, men jeg tenker det er billigere å leie inn alle disse tjenestene. Spesielt når man bare kan utnytte en au-pair http://www.dagbladet.no/2015/06/15/nyheter/politikk/arbeidsliv/gerd_kristiansen/au_pair/39669853/ Oh my god. Oppdatering, folkens. Hun visste at jeg har spiral og absolutt ikke er gravid. Min forlovede sa dette lenge før hun kom med denne testen. Mind....fucked... Jeg syns det da er rart at din forlovede snakker med henne om dine prevensjonsmidler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg er 37 og bor i en blokkleilighet. Trenger ingen til å klippe plenen..aka trenger jeg ikke barn Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg er litt delt om det å få barn. På den ene siden kunne jeg godt tenkt meg ei jente, men på den annen side har jeg ikke lyst til å skvise ut noe på størrelse med en fotball og ødelegge ting der nede permanent. Så kanskje adopsjon er tingen for meg. Skulle gjerne hatt en som var forbi bleiestadiet. Also, har fått tanker om å søke meg inn i militæret i det siste. Noen som vet hva den øvre aldersgrensen er for det? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Vet i alle fall at du ikke blir innkalt til førstegangstjeneste etter du er 28, men vet ikke om de også praktiserer den grensa om man selv vil inn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Also, har fått tanker om å søke meg inn i militæret i det siste. Noen som vet hva den øvre aldersgrensen er for det? Førstegangstjeneste: "Du kan ikke være eldre enn 28 år. Det kan gjøres unntak for de som har en spesiell kompetanse Forsvaret etterspør. " Du kan søke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg kan godt tenke meg barn, men vil ha mer stabilitet i livet mitt, så jeg regner ikke det skjer før jeg fyller 30, i alle fall. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg er litt delt om det å få barn. På den ene siden kunne jeg godt tenkt meg ei jente, men på den annen side har jeg ikke lyst til å skvise ut noe på størrelse med en fotball og ødelegge ting der nede permanent. Så kanskje adopsjon er tingen for meg. Skulle gjerne hatt en som var forbi bleiestadiet. Also, har fått tanker om å søke meg inn i militæret i det siste. Noen som vet hva den øvre aldersgrensen er for det? Anbefale militæret på det meste! Spesielt då sjøforsvaret! Og hvis du kjem deg inn må du huske å ta befal-utdanning før ein alder av 35. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja hadde egentlig tenkt å si det også. Hvis du har lyst, syns jeg du skal søke. Militære var veldig bra syns jeg hvertfall For både kropp og sjel. Anbefales Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Nå er jo strengt tatt vaginaen LAGET for å trøkke ut unger, så det er vel liten sjans for å ødelegge noe der nede permanent. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Joa, men det blir ofte revner slik at man må sy, og i noen tilfeller får den aldri sin originale form tilbake. Høres ikke særlig behagelig ut. Endret 15. juni 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 ofte revner slik at man må syHar du noen tall på hvor "ofte" det er snakk om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 ofte revner slik at man må syHar du noen tall på hvor "ofte" det er snakk om?Opptil 7%. Og det er en del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det er det absolutt. Står det noe om årsaken til det skjer fra kilden din, eller måter å unngå det på? Jeg har nemlig hørt at å være godt trent i underlivet reduserer eller eliminerer faren for å måtte sy underlivet sitt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Og kjenner jeg Slimda rett stiller han gjerne opp som underlivs-PT Endret 15. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Det er det absolutt. Står det noe om årsaken til det skjer fra kilden din, eller måter å unngå det på? Jeg har nemlig hørt at å være godt trent i underlivet reduserer eller eliminerer faren for å måtte sy underlivet sitt. . Kilde: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/paa-disse-sykehusene-har-kvinner-stoerst-fare-for-aa-revne/a/23325281/ Glemte å legge den ved i stad. Sitter på mobilen så er litt knotete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Ser må at sju prosent var 2004-tall. Det har bedra seg litt nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Og kjenner jeg Slimda rett stiller han gjerne opp som underlivs-PTHaha! Ja, absolutt. Kilde: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/paa-disse-sykehusene-har-kvinner-stoerst-fare-for-aa-revne/a/23325281/ Glemte å legge den ved i stad. Sitter på mobilen så er litt knotete. Fant en liten Wikipedia om saken også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Nå er jo strengt tatt vaginaen LAGET for å trøkke ut unger, så det er vel liten sjans for å ødelegge noe der nede permanent. Det er vel ikke uvanlig å måtte sy etter fødselen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg er litt delt om det å få barn. På den ene siden kunne jeg godt tenkt meg ei jente, men på den annen side har jeg ikke lyst til å skvise ut noe på størrelse med en fotball og ødelegge ting der nede permanent. Så kanskje adopsjon er tingen for meg. Skulle gjerne hatt en som var forbi bleiestadiet. Also, har fått tanker om å søke meg inn i militæret i det siste. Noen som vet hva den øvre aldersgrensen er for det? Anbefale militæret på det meste! Spesielt då sjøforsvaret! Og hvis du kjem deg inn må du huske å ta befal-utdanning før ein alder av 35. Befalsutdanning = HV til evig tid. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg kan godt tenke meg barn, men vil ha mer stabilitet i livet mitt, så jeg regner ikke det skjer før jeg fyller 30, i alle fall. Er ikke du 30? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå