Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk trur jeg er god i basketball bare fordi jeg er en 6' 3'' white boy.

Samlet seg en gjeng ungdommer rundt meg da jeg skulle prøve en basketball-maskin i en arcade-hall. Vell, de begynnte å le og gikk sin vei da jeg startet ...

6.3 - det er 1.92 m?

6' 3'' er 190,5 cm.

Gjennomsnittshøyden blandt menn på filippinene er 162 cm.

Ok. Så da viser ikke denne convert greia riktig .

post-12139-0-42771600-1457641152_thumb.jpg

Lenke til kommentar

feet og inches er to forskjellige målestokker, du kan ikke bare blande dem sammen. Det er som å blande mil og meter.

en foot er ca 30cm , en inch er 2,54 cm. Bare å gange opp selv da.

(6x30) + (3x2,54) så får du høyden i cm. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dritt da jeg glemte jeg hadde pre ordret en marklin vogn hos admunsen hobby, men den vogna er sent i retur da,vet ikke om må betale kontant med vica kort da hvis det er marklin nyheter da, men det jeg drier i det da, jeg får spøre nå jeg skal spøre mye han tar for å repare det damp lokomovotive da mitt da. :)

da

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mens for amerikanerne er metrisk system bare tullete. Hvorfor skal VI begynne å si 2,54127381273 cm istedet for 1 inch liksom? Alle deres målestokker oppgis i empirisk system, så det blir masse desimaler når de omregnes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Som folkene ombord på Gimli Glider kan underskrive på.

Har vært innom flyteknisk fag på videregående, og jeg kan skrive under på at man må være observant på dette. Avhengig av flytypen man vedlikeholder, må man vite hva som er gjeldende på flyet. Airbus bruker metriske enheter (unntatt høyde, avstand og hastighet), mens Boeing holder på de amerikanske.

Tommeverktøyene og de metriske verktøyene holdes derfor strengt fraskilt i hvert sitt fastlåste verktøybur. Ble aldri vant med hvilken størrelse på fastnøkkelen jeg trengte, og det ble derfor noen turer frem og tilbake mens man grubler på hva i all verden 5/8" eller 9/16" er. 

Lenke til kommentar

Jeg haaaater å vaske klær for hånd! Men det må til. Duden som skal fikse vaskemaskina kommer ikke før mandag og jeg er tom for boksere.

Er det ikke noen som du å anfall skjener, som kunde låne dere en vaske maskin da. :)

Dritt da jeg glemte jeg hadde pre ordret en marklin vogn hos admunsen hobby, men den vogna er sent i retur da,vet ikke om må betale kontant med vica kort da hvis det er marklin nyheter da, men det jeg drier i det da, jeg får spøre nå jeg skal spøre mye han tar for å repare det damp lokomovotive da mitt da. :)

da

Do you love me, lick it up baby, i was mad for lovin you,  :love:   :lol:  :rofl:

Let's Put The X In Sex  :tease:
Lenke til kommentar

Har vært innom flyteknisk fag på videregående, og jeg kan skrive under på at man må være observant på dette. Avhengig av flytypen man vedlikeholder, må man vite hva som er gjeldende på flyet. Airbus bruker metriske enheter (unntatt høyde, avstand og hastighet), mens Boeing holder på de amerikanske.

Tommeverktøyene og de metriske verktøyene holdes derfor strengt fraskilt i hvert sitt fastlåste verktøybur. Ble aldri vant med hvilken størrelse på fastnøkkelen jeg trengte, og det ble derfor noen turer frem og tilbake mens man grubler på hva i all verden 5/8" eller 9/16" er.

Det forklarer hvorfor Boeing ikke klarte å få mer forsprang ut fra industispionasjen mot Airbus. De klarte rett og slett ikke lese tallene :p
Lenke til kommentar

da

da da da da da da da da da da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...